5/29/09

אחוות הפרפר

Butterfly sisterhood


I have eaten so many lasagnas and cheese cakes in the last couple of days I feel like the cheese has entered my brain and is messing with my mind. (We are now celebrating in Israel a hebrew holiday in which it is customary to eat dairy products and cheese dishes). Due to my condition, the following post will be brief. Today was a hot summer day, ideal for wearing the butterfly dress I received at the Cala summer collection launch last week. I paired the dress with a floral hair ornament which I made and a thin braided leather belt. I had a little bit of a problem deciding which shoes to wear with this outfit: either patent gladiators with wooden heels or almost flat sandals with a nice leaf motif. So I figured why not photograph them both and let you decide what you like best.

וואו, אכלתי ביומיים האחרונים כל כך הרבה לזניות, פשטידות ועוגות גבינה שאני מרגישה שהגבינה חדרה לי למוח והיא משבשת לי את המחשבות. חוצמזה שעכשיו כולם בחופש וגם לי בא קצת לנפוש ולנוח, אז הפוסט יהיה הפעם קצר ואתן לתמונות לעשות את העבודה (אם, על פי התיאוריה, תמונה שווה אלף מילים, אז יש לי כאן מאמר של 6000 מילה לפחות..). היום היה יום חם וקייצי לחלוטין, יום אידאלי ללבישת השמלה שקיבלתי בהשקה של קאלה (תודה רבה לעדי ונועה!). וכמובן שהייתי חייבת לאזן את הפרפר הגדול שבחזיתה עם עיטור פרחוני לשיער, מעשה ידי וחגורה עדינה קלועה. בתחום ההנעלה היתה לי התלבטות קשה בין גלדיאטורי לכה עם עקב מעץ לבין כפכפים עדינים עם מוטיב צמחי של עלה, שגם הוא הולך יד ביד עם הפרפר ועם הרוח הכללית של האאוטפיט. התלבטות, שלא ממש הוכרעה עד לרגע הצילומים ולכן שתי החלופות מתועדות, לבחירת ולהעדפת כל אחד ואחת מכם.







cala5
שמלה - קאלה, חגורה - זארה (מלפני שנים), עיטור לשיער - הכנתי בעצמי, סנדלים - זארה (משנה שעברה)


Dress - Cala, Belt - Zara (bought years ago), Floral hair thing - made it myself, Sandals - Cala

Have a happy holiday and a good weekend!

שיהיה סופ"ש טוב וחג שמח! ותודה רבה לאריאלה...

32 comments:

שמלה יפה מאוד!!!:))
אני חייבת לציין שהסנדלים מזארה מדברים אלי יותר, אבל אני בטוחה שהכפכפיפים הם הגרסה הנוחה ומעודנת ליום יום, ככה ששתי האופציות הולכות !:)
הקיר הורוד פשוט מציאה:)

wow!!the dress is awesome, i have seen before
(crazy letters!!) ;)!!
xxx,
G&L

שמלה מ-דהימההה!!!!

I LOVE THIS DRESS :)
chic chic chic!



x, thanks!

איזה שינוי סטייל דרסטי...
סנדלי הגלדיאטור מורידים את החריגות של האאוטפיט ממה שאת לובשת בד"כ ומוסיפים להופעה קצת פלפל וedge, אני בעדם. מראה דיי grunge.

שמלה מקסימה, אהבתי את הלוק עם העקבים- מושלם בעיניי!
חג שמח!

מקסים!

אני חייבת לציין שיותר אהבתי את האופציה השנייה עם הכפכפים מקאלה

שמלה יפה אבל נראית גדולה עליך. (או לחילופין שאת פשוט רזה בטירוף)

עם העקבים הרבה יותר יפה :)

אני דווקא אוהבת את הסנדלים העדינים יותר, שהם מגניבים מאוד בפני עצמם.
אני אוהבת את האיבזור העדין שלך והייתי מתה ללמוד ממך אך לאבזר את השיער אבל לא בטוחה שיש לי מספיק אומץ.
האם את חושבת שאת מעיזה יותר והתפתחת הרבה מאז שפתחת את הבלוג? ואיך הרגשת בנושא לבוש כשהיית באוניברסיטה עד לאחרונה? החיים שלי סובבים סביב האוניברסיטה (י-ם) ושם ההרגשה שלי היא שיש דברים שפחות יתקבלו בברכה (כאילו תהיי פחות אקדמאית אם את יותר מקורית ומשקעינית בלבוש).

כ"כ הכפכפים.
תתחדשי!

וואו אחד האאוטפיטים היותר יפים שלך

הנעליים השחורות כמובן

beautiful, beautiful, charming, that's style and taste.
besos Vicen

solas - את מזכירה לי את היום בו הופעתי ל"סדנת קבוצות ואירגונים" (בלימודי פסיכולוגיה) עם הטייץ דמוי העור המבריק והמפורסם של אמריקן אפרל וזה גרר הרבה תגובות והרבה מבטים אבל זה היה בעיקר משעשע ונחמד. אני לא חושבת שאני מעיזה יותר או מתנסה יותר בעקבות סיום הלימודים - אולי מעיזה יותר לנעול נעליים בעלות עקבים גבוהים לאור העובדה שאני לא צריכה לעשות בכל יום את מסע הכומתה המייגע מהבניין הראשי ל'רב תכליתי' (והמבין יבין). כמו כן בחורף האוניברסיטה היתה מקום לא נעים בעליל ומדי פעם הדבר השפיע על הלבוש. היו ימים שפשוט ידעתי שאני חייבת ללבוש את המעיל ואת הסוודר הכי עבים שיש לי בארון ואין הרבה מקום לתמרון. את יכולה לנחש שאלה היו ימים מבאסים משהו עבורי...
very glad those days are over
(וכנראה שנתראה בתואר השני).
מאז ומעולם אני משתדלת להינות מההתלבשות ועם זאת שיהיה לי נוח ונעים. וברוב המקרים זה עובד... :))

לגבי איבזור השיער, את יכולה ללכת על דברים קטנים יותר ומינוריים ומשם להתפתח. פשוט תעשי נסיונות, תחפשי עיטורים קטנים בבית או בחנויות תפירה ותהני איתם.. :))

השימלה פשוט מדהימה,ההדפס שלה עושה הכל (:
אני ממש אהבתי את השילוב של הנעלי עקב איתן.
את מוזמנת לבקר(:
חג שמח ושבוע קסום (:

אני מתה על הבלוג שלך ועל איך שאת מתלבשת.

[יש לי שאלה, יש מצב לאימייל או משהו כזה ליצירת קשר בפרטי?]

What a beautiful dress!! And I , love your hair, it's just gorgeous!
x!

פשוט מקסים!
דר, את נראית מקסימה כתמיד ולבושה בטעם מצוין. אהבתי את השילוב עם הסנדלים העדינים יותר, אבל בשניהם את נראית טוב.
אגב, אם את כבר מגיעה לשוק בצלאל מתישהו, איך זה שאת לא מגיעה אל החנות שלי???
רח' הכרמל 12 , לא רחוק מהכניסה הדרומית לשוק הכרמל.

גאפן - תודה רבה! המייל הוא
darmashiah@gmail.com

ugly jewelry - היי אדית, לא הייתי באזור בשבוע האחרון אבל בפעם הבאה שאני מגיעה ב-רור שאני באה לבקר בחנותך!
תודה רבה ונתראה.. :))

דר'קה איזה לוק חמודי וקאז'ואלי - פשוט לקחת אותך ולתלות על המראה באוטו, ליד העץ הריחני!
:)

Ariel - זה בדיוק המראה שאליו כיוונתי :))
והמראה עלולה לסבול קשות אם אתלה עליה. קטנה קטנה, אבל...

אאוטפיט מקסים דר, אהבתי את האאוטפיט הפעם מכל מיטב האאוטפיטים שלך (ויש הרבה טובים).. לטעמי ההופעה עם העקבים לוקחת ובגדול אבל אני מורעלת עקבים, זה לא נחשב.. וכל הכבוד על התיאום עם אנה על השמלות !

טוב, אני מצטרפת בקול תרועה לכל מי שמעליי, ומסכימה שהשמלה פשוט מקסימה ומרעננת עלייך!
אני ממצדדי לוק הכפכפים, ככה את גם משלימה אאוטפיט של קאלה :)

מקסים
לא יאמן איך אותה שמלה נראית אחרת בשילוב אחר (התכוונתי גם לשילוב של אנה)

3>

השמלה כל כך מיוחדת ומתוקה,תתחדשי!
(וברור שהנעליים השחורות)

וואו השמלה ממש יפה!!! אני ממש אוהבת שמלות שהם בגזרה כמו של חולצת טי שירט, טגם ההדפס ממש יפה.
אהבתי את השילוב של החגורה

השמלה פשוט מדהימה. התאהבתי! כיף לך שהגעת לכזה "מעמד" שאת מקבלת בגדים בחינם! פסגת כל השאיפות ממש (;
גם החגורה מאוד יפה. איו מה לומר, כל הפריטים השווים תמיד יהיו מלפני כמה עונות. זה חוק שכזה.

שמלה מהממת עיצוב טוב אוהבת (-: