5/13/08

מבזק אופנתי: נציגי H&M בארץ - ביצת האופנה כמרקחה!


את מי אתם יותר אוהבים: את אמא או את אבא?? (התמונה לקוחה מ-Facebook.com)

כפי הנראה, לא הייתם צריכים לשמוע את זה ממני וכבר גיליתם את זה בעצמכם, מכורי אופנה יקרים, אבל בקצרה עבור מי שלא מעודכן: הבוקר פורסם שנציגי H&M מבקרים השבוע בארץ על מנת לברר אופציות לפתיחת סניפים בישראל ועבודה עם חברות טקסטיל ישראליות. הידד! הכתבה התפרסמה בדה-מארקר, הארץ וגם בוואלה אופנה, אתם יכולים לקרוא בעצמכם (ותודה לקוראת האנונימית ששלחה לי את אחד מהלינקים). ניתן להציץ בטוקבקים הנרגשים ולראות שההתלהבות בשיאה, אם כי, כתמיד, יש כל מיני party-poopers שמעכירים את האווירה וכאלה שכבר לחוצים שלכולם עכשיו תהיה גישה לבגדים ה"יחודיים" שהם קונים בחו"ל.
אבל - עוד לא צריך לפתוח את בקבוקי השמפניה כי לא הוחלט סופית האם הרשת באמת תפתח כאן סניפים. בכל מקרה, ליוזם הביקור, הציר הכלכלי בשטוקהולם, מרדכי איש-שלום, צפוי מקום של צדיקים בגן עדן. הוא האיידול שלי כרגע... אז לא נותר אלא לחכות ולראות, ולכל הנרגשים, הנלהבים, המלעיזים והמשמיצים - נתראה בשנה הבאה (אולי) בסניף H&M הראשון בתל אביב הבנויה (ההימור שלי בדיזנגוף סנטר, אבל יכול להיות גם בקניון רמת אביב...) !!!

נ.ב כמובן שהצטרפתי היום ללא שהות לקבוצת Open an H&M store in Israel אשר בפייסבוק, נראה לי אקט משעשע ורלוונטי לאירועי היום. וראוי לציין שהתמונה לקוחה משם.

0 comments: