5/28/08

מכורות לאופנה חושבות דומה


התמונה הימנית לקוחה מהבלוג של Punky b (והשמאלית שלי...)

איזה קטע! הבלוג הראשון אליו גלשתי היום הוא הבלוג של הצרפתייה המקסימה Punky B והפלא זה פלא, גיליתי שיש לנו אותו טעם. ממש אותו טעם! הווסט בשתי התמונות הוא אותו ווסט בדיוק, רק עם עיטור שונה בדש. כשקניתי את הווסט לפני כשבוע, שתי הווריאציות היו תלויות בחנות זו לצד זו. אני מודה שההתלבטות היתה קשה, אך החלטתי לבסוף ללכת על הווסט עם הניטים הזהובים (עדיין ברוח הניטים מהפוסט הקודם..). כשהגעתי הביתה חשבתי עם איזו חולצה יהיה מעניין לשלב את הווסט, וכפי הנראה, כמו Cher Punky, הגעתי גם אני למסקנה ש-Fleurs et sequins, un duo qui va bien! ובתרגום לעברית: פרחים ופאייטים, צמד שהולך טוב [ביחד]! (אח, מארי קרולין, המרצה שלי לצרפתית בשנה א' היתה כל כך גאה בי! אני חושבת שהצדקתי כרגע את ה-100 שקיבלתי בקורס...). כפי שאתם רואים, בשני המקרים מדובר בחולצה לבנה ועליה איור של ראש אישה שהשיער שלה הוא בעצם פרחים (אצלי ראש האישה בפרופיל, הווסט מסתיר את הפרצוף..). בשני המקרים מדובר בשני פריטי זארה, גם החולצה וגם הווסט, אם כי החולצה שלי נקנתה לפני 3 או 4 שנים. אתם יכולים לטעון אולי שיש בחשיבה הדומה הזו משהו מביך, אבל אני מוצאת בזה דבר משעשע וחביב. בסך הכל, שתינו מתעניינות מאוד באופנה, מושפעות מן הסתם מאותם מגזינים וחשופות לאותן חנויות ורשתות פלוס מינוס (מינוס H&M, במקרה שלי...). בכלל, שמתי לב שיש קווי דמיון משותפים לי ולבלוגריות אופנה מסוימות אחרות - אנחנו פחות או יותר בעלות מבנה גוף דומה, בעלות טעם דומה בבגדים, מתעניינות באותם נושאים ושמתי לב שגם לרבות מאיתנו יש חתול (האקססורי החי האולטימטיבי של הרווקה המעודכנת והקרייריסטית [אין לנו זמן להוציא כלב 3 פעמים ביום אז צריך בעל חיים שהוא low maintenance). בכל מקרה, סטיתי מהנושא... מה שרציתי לומר הוא שגם אם לפעמים אני שוגה במחשבות כמו "יואו, איזו מיוחדת אני, או: וואו, אני גאון אופנה" נוחתות עלי כאלה דוגמאות שבאות ללמדני ש: וואללה, יש עוד מיליונים (טוב אולי לא מיליונים, כמה אלפים..) כמוני. וזו מחשבה טובה, מקרקעת ומחברת למציאות. כולנו הרי בני אדם ולהיות דומה לאחרים זה דווקא משהו נעים ומרגיע (אני מקווה שאתם יורדים לסוף דעתי, בשעה מאוחרת זו נראה לי שרמת הבהירות שלי לא הכי גבוהה). ובאותה נשימה יחד עם המסקנה האחרונה, אומר שבתכל'ס, גם אם לא נתאמץ אפילו טיפ טיפה, כל אחת תמיד תהיה יחידה ומיוחדת - כי אין אף אחת כמוך! אפילו אם ראית כרגע מישהי קונה את אותו הווסט בזארה... (המשפט האחרון נכתב בלשון נקבה לצורך האחידות התחבירית, אך הוא חל גם על לשון זכר...)

* ולעניין אחר, כרגע ראיתי את ספיישל המתלבשים של גיא פינס ופנאי פלוס. האמת שהיה די משמים וצפוי, וגם הוולגאריות של דורין אטיאס היא לא בדיוק ה-cup of tea שלי. אבל קטע מעניין אחד היה בסוף התוכנית, כשלירון וייצמן הלכה לשופינג עם אפרת גוש. אהבתי אהבתי אהבתי את השמלה / טוניקה עם בד הפליסה הכחול והפאייטים השחורים בחלק העליון (בוטיק "אמה" ברמה"ש - אני מתה לבקר שם מתישהוא ואף פעם לא יוצא...).

* ולסיום, הרי ברור לכם שאני כבר אוחזת בזוג כרטיסים ל"סקס והעיר" למחר. כולי התרגשות. מסתבר שהקרנות הסרט כבר התחילו היום (יום ד'). איך לא ידעתי על זה?? אני כזאת מרחפת... ואני לא מבינה למה שרה ג'סיקה לא התקשרה ליידע אותי !

מבטיחה לעדכן לגבי רשמי מהסרט (בלי ספויילרים..), לילה מעולה !

0 comments: