5/21/08

גבירותי ורבותי, אנו נתקלים בבעיות טכניות קלות

אתמול "זכיתי" לתקלת הוט הראשונה שלי. כמה רומנטי! המודם החליט להשתגע כבר לפני כמה ימים ואתמול הוא קרס טוטאלית. למרבה המזל התקלה נפתרה מעצמה במהלך הלילה, והבוקר גיליתי את עצמי מחוברת שוב לרשת העולמית. הידד! והדבר הזה חוסך ממני גם לחכות לטכנאי בין 19:00-21:00 - הידד בריבוע ! חוצמזה, עבר עלי שבוע מטורף מבחינת לימודים - אבל זה בטח ישעמם אתכם (והאמת, גם אותי) אז בואו נעבור לדברים מעניינים באמת.

למי שלא יצא לעלעל בגיליון מאי של המגזין Harper's Bazaar, הגיליון כלל הפקת אופנה עם השחקנית ג'וליאן מור, בהשראת יצירות אמנות. וכפי שאתם כבר בטח יודעים, אני מתה על הדברים האלה! הנה כמה דוגמאות (הוספתי לכל תמונה צילום של היצירה המקורית, כדי שתוכלו להתרשם טוב יותר). הפקה נפלאה:

היא מדגמנת בתור היצירה Crouching Nude Girl with Cheek Resting on Right Knee , 1917, של האמן Egon Schiele (שאהוב עלי מאוד...)

וכאן היא מצטלמת בתור (Woman with A Fan (1919 של האמן אמדאו מודיליאני (Modigliani). התמונות לקוחות מ-foto decadent, תנו קפיצה יש שם גם את שאר התמונות מהכתבה.

* כרגע מוצג בערוץ 8 סרט על מארק ג'ייקובס ועבודתו עבור המותג "לואי וויטון" (וגם עבור המותג של עצמו). הסרט נותן הצצה מעניינת על התהליך היצירתי והבחירות האסתטיות (שילוב בין 'מכוער' ו'יפה', והגבול שבינהם) ו"פיצול האישיות" שג'ייקובס חי בו בעודו מעצב עבור שני מותגי ענק, שבאופן טבעי התצוגות שלהם די חופפות (זה גורם לי לחשוב שבהשוואה לעבודה שלו, לכתוב שלוש עבודות סמינריוניות בו-זמנית במהלך סמסטר אחד זה לא כזה ביג דיל...). סרט מרתק, אז כדאי שאפסיק לכתוב ואמשיך לצפות. אני מקווה שיהיה שידור חוזר כי הפסדתי את ההתחלה... לילה טוב !

2 comments:

תוכלי ליבדוק את השם של הסרט...אין לי הוט ואני אשמח להוריד אותו באימיול...:)

הסרט נקרא "מארק ג'יקובס ולואי וויטון"