3/22/08

תמיד באופנה


בקיץ הזה, לאור השפעות סבנטיז חזקות ביותר, נראה בין היתר הרבה הרבה ג'ינס, או בשמו הלועזי Denim. ואני לא מתכוונת למכנסי ג'ינס, שכמובן אף פעם לא יוצאים ולא ייצאו מהאופנה (רק גזרותיהם כמובן מושפעות מהלכי הרוח האופנתיים) - והקיץ נראה גם אותם בהשפעת הסבנטיז: קו המותן עולה + Wide Leg. אבל כוונתי המקורית היא שבד הג'ינס חודר לאחרונה חזק גם לפריטי הלבוש האחרים - שמלות, ווסטים וז'קטים. כמה דוגמאות מהתמונה (משמאל למעלה, בכיוון השעון):
1. שמלה של מיס סלפרידג' (שמתם לב שהאתר שלהם הופך לדומה יותר ויותר לאתר של טופשופ? פשוט מדהים. היום כשהקלקתי, הייתי בטוחה שלחצתי בטעות על טופשופ...)
2. עליונית מג'ינס בהיר עם כיווצים, מבית הכלבו האמריקאי JC Penney (אח, איזו נוסטלגיה, אני נזכרת איך אהבתי את הרשת הזאת כשהייתי צעירה יותר וטיילתי בארה"ב. ת'אמת, היום היא נראית לי די בנאלית, אבל יש מציאות...)
3. ז'קט קצר מכותנה בסגנון ג'ינס, נמכר באתר הבריטי המדליק ASOS (פירוש השם: As Seen On Screen).
4. ווסט ג'ינס מיקירינו הרחוקים שבניכר, H&M.

כל אחד יכול ללבוש בקלות ג'ינס, ולשלב פריט אחד מג'ינס בהופעה זה לא ממש מאתגר. לאוונגרדיסטים שביניכם אני ממליצה לשלב כמה פריטי דנים באותו אאוטפיט: למשל עליונית או ווסט מג'ינס בהיר בהיר וחלק תחתון (חצאית או מכנסיים) מג'ינס כחול כהה. אני אשתדל לנסות גם בעצמי...

0 comments: