3/26/08

אני? חוזרת על עצמי ?? מה פתאום ?!

החיפוש אחר סנדל ה"גלדיאטור על עקב" המושלם כבר הופך לאובססיה... מיותר לציין שטרם ראיתי סנדל כזה ב"לייב" ועוד לא הספקתי בכלל לברר אם נעל כזו תהיה נוחה ומחמיאה לי, אבל ברשת כבר עברתי על כל האופציות ואני ממש אנציקלופדיה מהלכת לסנדלים כאלה. בפוסטים קודמים הצגתי לכם מספר דוגמאות של סנדלים נחשקים כאלה, והשבוע גיליתי זוג מדליק במיוחד. באתר של בית הכלבו Nordstrom התגלה לפני הזוג הזה, של Chie Mihara :



אני אפילו לא יודעת לבטא את שם המותג הזה - צ'י מיהארה ? קי מיהארה ? בכל מקרה, כל עוד הם לא שולחים לארץ, זה ממש לא משנה (וגם המחיר אסטרונומי לחלוטין - אבל מותר לבחורה לפנטז, לא?). מי שהנעל מוצאת חן בעיניו (וגם מי שלא..) מוזמן זאת לקפוץ לאתר הזה, ולראות עוד דוגמאות יפהפיות של נעליים שונות ומגוונות. מישהו כאן מעצב מוכשר, או מה? ובהמשך שוטטות ברשת מצאתי גם את הנעל היפהפייה הזאת מבית Topshop:


יאמי! הציוץ (Frill) הזה מקדימה מוסיף כל כך הרבה... אני מדמיינת את הנעל הזאת עם שמלה קצרצרה (על מנת לתת אפקט של רגליים ארוכות ארוכות [ביחוד כשאת בקושי מטר ושישים, כמוני]), כמו למשל המשובצת הזאת של A.P.C:


סנדל הגלדיאטור, לעומת זאת, יכול להשתדך היטב לשמלה המעולה (והזולה בטירוף!! 16 דולר??? אני אקח שתיים...) הזו של Old Navy:


ואפרורפו אולד נייבי, יש להם בקולקציה גם סנדלים חמודים כמו אלה : (ומחירם גם הוא חמוד מאוד):
אז שיהיה לילה טוב וחלומות נעימים - על סנדלי גלדיאטור כמובן...

1 comments:

צ'י הנ"ל היא נפלאה לגמרי. תוכלי לראות את כל העיצובים שלה באתר שלה:
http://www.chiemihara.com/
והן אפילו יפות עוד יותר במציאות, ואמורות להיות אפילו נוחות. בפריז הן צצות בכל חנויות המעצבים השוות.

אה, ויש לה גם נעלי גברים פשוט מעולות.