4/30/10

cause dressing up is fun to do

leopard_romper1

leopard_romper3

leopard_romper2

leopard_romper5

leopard_romper4
ז'קט זארה, אוברול מנומר H&M, חגורה מנגו (ישנה), תיק קסטרו (ישן), נעליים מארני

בשבוע שעבר, או יותר נכון לפני שבוע סבא שלי נפטר ובגלל זה נעדרתי השבוע מענייני הבלוג ובערך מכל דבר אחר. מעולם לא איבדתי סבא, כלומר, סבתא אחת נפטרה חודשיים לפני שיצאתי לאוויר העולם וסבא אחר נפטר כשהייתי תינוקת קטנה לפני שאפילו ידעתי להתלבש בכוחות עצמי - שזה אומר רמת תודעה נמוכה ביותר :) - אז אני לא ממש מחשיבה את זה...
מן הסתם תיארתי לעצמי שאהיה עצובה כשזה יקרה אבל לא ציפיתי לטלטלה הרגשית בעוצמה שהגיעה, כמו כן, כל מיני אירועים משפחתיים ואישיים נוספים שמשום מה מתרחשים השנה בסמיכות מדהימה זה לזה הצליחו להותיר אותי המומה משהו ולפני שהספקתי לעכל אחד כבר הגיע הבא בתור... אבל האירוע הקרב ובא משמח ביותר אז יש למה לצפות!
עם סיום השבעה החלטתי לאושש את עצמי באמצעות אאוטפיט אביבי וגחמני משהו, כזה שהעלה חיוך על שפתי והזכיר לי את המוטו שלי שהוא: אופנה זה כיף והתלבשות היא משחק של צבעים וטקסטורות שמבחינתי לפחות, אחת המטרות העיקריות שלו היא לעשות אותי מבסוטה.

תודה לאריאלה על הצילומים ושיהיה לכולם סוף שבוע נעים ורגוע.

Last week, or actually a week ago my grandfather passed away, and that is why I took some time away from my blog affairs and pretty much everything else. I have never lost a grandfather, I mean, one grandmother died two months before I was born and another grandpa passed away when I was practically a baby, before I could even get dressed on my own - which means low level of awareness so I don't count it.. :)
I could definitely expect to be sad when something like this happened but I didn't anticipate the intensity of the emotional turmoil. Also, other family and personal affairs have occured in proximity to each other, so I am a bit overwhelmed by all of this. But the next family event is a very joyous one so I am looking forward to it!
After the seven days of mourning ("Shiv'a", in the jewish tradition) were over I decided to cheer myself up with a spring-y whimsical outfit, an outfit which put a smile on my face and reminded me of my moto about fashion which is: fashion is fun and dressing up is a play of colores and textures and that its main goal is to make me happy.

Hope you all have a nice weekend!

43 comments:

Ohh, I'm very, very sorry about your Grandfather. I know how sad it can be. So it's happy you finally decided to wear something so springy :) ! You're one of not too many people who can actually wear leopard print... you look really sweet :) !
xoxo

את נראת מעולה, מדהים ומאד מאד אלגנטית !!!
אני מתה על המראה הזה שלך,
האוטפייט מאריך את רגלייך ואת נראת
קורנת ומפיצת זוהר.
הייתי מאד רוצה להיראות כמוך באוטפייט הזה !
שבת שלום וכל טוב,
לינדה H

ממש עצוב לשמוע על סבך. אני מאוד מבינה לליבך כי איבדתי בעצמי סבתא לפני כמה שנים. זו בהחלט חוויה קשה, וגם עליי היא השפיעה יותר משחשבתי. אבל.. זה גרם לי להעריך מחדש את מהותה של המשפחה ולהבין כי החיים כל כך קצרים ושכדאי לשמור על קשר עם קרובים, כי אף פעם לא ניתן לחזות מה יהיה.

ובנימה מעט יותר אופטימית- את נראית מקסים, כמו תמיד, והצילומים מיוחדים ביופיים.
תרגישי טוב!
רויטל

משתתפת בצערך.

האאוטפיט מקסים, מקסים, מקסים! גם אני קניתי את הבלייזר הזה מזארה, הוא פשוט יפה ושימושי :)

ממש אהבתי את התמונה השניה, את נראית בה יפה ונוגה.
מקווה שתמשיכו להתחזק, תרגישי טוב.

משתתפת בצערך, זכרי רק זכרונות מתוקים!
שבת שלום

h.madlenka -
about the leopard print, that's always what my mom says to me, but you know what moms say... she'll be glad to know there is someome else with her on that :)

revital - תיארת יפה את מה שגם אני מרגישה. המשפחה סופר חשובה לי ועושה לי טוב להיות בקרב הקרובים לי, ביחוד לנוכח הההכרה החזקה מתמיד שהזמן טס. תודה רבה על החיזוק. :)

Linda H - מממ.. מסתבר שהאפקט של אוברול קצר פועל. :) נראה לי שאני הולכת לחיות בתוכו הקיץ הזה. כמה חבל שהבלייזר יצטרך להיפרד ממנו מתישהוא כיוון שאנחנו לא גרים בלפלנד...

טושיק - תודה.
הבלייזר הזה הוא בהחלט פריט ברשימת ה-must have שלי, אני גם חושבת שהוא סופר שימושי, כבר בניתי לא מעט אאוטפיטים שונים איתו - תהני ממנו :)

לובה - תודה, גם על מה שכתבת לי.

דר, גם אני לפני כחודשיים איבדתי את סבא שלי שהייתי מאד קרובה אליו, מצטערת לשמוע..
ובנימה אחרת, אני מאוהבת לגמרי בתלבושת הזו..
האוברול פשוט למות עליו, בהתחלה חשבתי שזו שמלה אבל אז אמרת שזה אוברול אז בכלל התעלפתי..
קנית אותו בארץ? באיזה סניף?

דפי - עצוב. אני יכולה להבין איך את מרגישה :(

לגבי האוברול, עוד יותר תאהבי אותו כשתשמעי שהוא נמצא עכשיו בחנויות בארץ והוא עלה 59.90 ש"ח. אדיר.
שמתי לב שהוא קצת נראה כמו שמלה קצרצרה בתמונות אבל זה אוברול לחלוטין :)

רעות - תודה. בהחלט העלינו זכרונות יפים בימים האחרונים, הסתכלתי בתמונות שלנו ביחד כשהיינו צעירים יותר ונזכרתי בכל מיני דברים קטנים אבל משמעותיים :)

כמובן שמשתתפת בצערך..
והאאוטפיט מקסים!

My dear grandfather with who I have been very close also passed away but 2 years ago & I know how it could be hurts...

And something about your great outfit! I love leo prints so with the light jacket & brown accesories you look just amazing

ps. sorry for ma english . I am not very well in writing;)!

משתתפת בצערך, קשה לאבד אדם קרוב...

הלוק שיצרת מאוד מעניין ומתוחכם. הבלייזר מצוין! אני גם רוצה להוסיף משהו בסגנון למלתחה אבל בינתיים לא מצאתי משהו מחמיא..

דרלינג מתוקה
אני יודעת עד כמה זה קשה עכשיו להתעודד, אבל תחשבי כמה מזל היה לך שזכית לבלות עם סבא שלך 30 שנה.

בתמונות את כבר נראית בדרכך לדברים טובים וכיפיים.

נשיקות

דר היקרה! גם אני נמצאת בשבעה אז אני מבינה אותך מאוד. תנחומיי הכנים. גם לי יש חולשה למנומר ולכן האוברול שלך נכנס לליבי. הוא מתאים לך מאוד. אהבתי את השעון זהב. האם קנית אותו בארץ?

היי דר
תנחומיי על סבך, זו תחושה לא פשוטה לאבד סבים, משהו מהתמימות שלנו אובד יחד איתם כיוון שהם מצייגים את הילדות שלנו, אני אישית איבדתי את כול סביי בגיל העשרה כך שאת בת מזל שהוא היה חלק מחייך עד כה.
האוטפיט והצילומים יפים מאוד, והשילוב שך חום, זהב וקרם מאוד מדבר אליי.
שיהיה שבוע טוב
אביטל.

CATI - תודה :)

fuksjanna -
you don't have to be sorry for it, I understood perfectly.
unfortunately I know that it hurts to lose a dear grandpa, and how sad it is to say, I guess it's a part of life. I am fortunate to have good memories of him
:)

LookinFab - :)
לגבי הבלייזר, אני אשתדל להציג אותו כאן בעוד כמה ווריאציות, כמו שכתבתי קודם הוא מאוד שימושי לדעתי. כבר כמעט שכחתי כמה אני טיפוס של בלייזרים :)

Passionista -
הרשי לו קודם כל למסור גם לך תנחומים ולחזק את ידיך בתקופה זו.

לגבי השעון, הוא של tissot, נקנה כמתנת יומולדת לפני כשנתיים במשביר, מאז הוא כמעט לא יורד מהיד :) אני שמחה לשמוע שהמנומר משובב את ליבך!

עפר - יפה אמרת. אני בהחלט יכולה להחשיב את עצמי ברת מזל על השנים הללו. נשיקות.

אביטל - וואו, לא חשבתי על כך. זה באמת מרגיש שמשהו קסום, תמים וטהור נעלם לבלי שוב, ואין ברירה אלא להתבגר. :(
תודה על החיזוקים.

שלא תדעו עוד צער. אני יכולה לספר לך שלפני 6 וחצי שנים איבדתי את סבא שלי. הטלטלה הנפשית שאני עברתי הייתה קשה מאוד ובעקבותיה, שלושה חודשים אחרי חליתי במחלה כרונית שאני יודעת שהיא תוצאה ישירה של הכאב הנפשי שעברתי. תשמרי על עצמך ועל הנפש שלך, קחי הכל בפרופורציות והעיקר, צריך באמת להבין.. עם כל הכאב שבדבר... שזהו טבעו של העולם. מקווה שהחתונה של אחיך שקרבה ובאה, תעזור לך ולמשפחתך לשמוח ולהתרגש מכמה שיותר דברים טובים!

לגבי האווטפיט, נפלא. אין באמת צורך להוסיף במילים, אני אוהבת מאוד מנומר, והאוברול הזה נראה סופר נוח! עשית לי חשק לחפש לי אוברול מתנפנף בגזרה שכזאת.

סופ"ש נעים גם לך,
שרונה

Hay girl!
How are you? Its my first time on your blog and I really love it! Great pictures and style!

Please check mine too & maybe we can follow eachother!

Love, Cindy

photo.fashion.passion - שרונה, עצוב לי לקרוא. אני מקווה שהתאוששת לחלוטין.
יצא לי לחשוב על כך שעם אובדן כזה יוצא לכל אחד להתמודד בשלב זה או אחר בחיים, אני מניחה שיש כאלה שיותר 'חסינים' או מדחיקים אבל באופן כללי לא תזיק להתמודדות הזו קצת חמלה עצמית וגם כזו של הזולת - קל להגיד אולי קצת יותר קשה לעשות...
אני אומרת אמן על ברכתך ומאחלת לך גם רק בריאות ושמחה!

האוברול אכן סופר נוח וכייפי, ממש מציאה :)
תודה רבה על התגובה ועל גילוי הלב.

I feel lost grandfather.
I hope you overcome sadness, grandparent, grandchild loves.
Your look is very nice.
Always so elegant, congratulations on your look.
Kisses from Spain

באמת עצוב לאבד מישהו יקר, אז תנחומיי.
במין מעבר חד אני חייבת להגיד לך שהלוק הזה מהמם, הדוגמא המנומרת היא מהאהובות עליי, כך שזה עשה לי נעים נעים נעים בעיניים.
את מדהימה!!והבלוג שלך מקסים..

oh girl i'm so sad for what happened to you...i can understand, i only lost one grandpa but i wasn't born yet so i am not ready for it (hope that time will never come but i know it's impossible). however i really like the way you try to go on, smiling!! you're amazing as usual

אני מבינה אותך, איבדתי את שני סביי בשנה ואת סבתי שהייתי כבת -5.
זו הרגשה מזעזעת, כאילו עושים לך פרמוט בראש ופרמוט על המחשבות ודרך החיים ודרך החשיבה.

מאוד אהבתי את הלוק הסופי, אני חושבת שקלעת בין טרנד במינון הנכון לבין פריטים שמאוד נכונים ומחמיאים גם ביחד.
מקווה לרק טוב גם לי וגם לך

הסטאם בג שלך היה הולך מצויין עם האאוטפיט הזה!
נראה כאילו את שומרת אותו רק לאירועים מיוחדים (כראוי לסטם בג) לא רואים אותו כמעט...

vicen -
thank you. I guess this sadness will be a part of me alongside the good memories :)
Big hug from Israel

alma - תודה.
גם אני מחבבת מאוד דוגמאות מנומרות למיניהן ולדעתי מנומר יכול לתפקד באאוטפיט כמו קישוט על עוגה. האופציות הן בלתי מוגבלות :)


Finkel's Apparel Fashion book -
היתה לי סברה שמוות מעורר באנשים החיים את היצר לחיות אבל כל מה שהרגשתי בימים האחרונים היה חוסר אונים גדול. נראה מה יהיה בחלוף הזמן.
שיהיה רק טוב, מכל הלב. :)

Myriam -
thanks dear. I wish you and your grandparents a lot of health and having good times together :)

אני משתתפת בצערך,
זה מאוד קשה לאבד סבא, גם לי זה קרה לפני כמה שנים....משהו חסר כל פעם שהמשפחה נפגשת, עצוב...

ובמעבר חד- מאוד אהבתי את האוברול המנומר, הוא נראה כמו שמלה ומאוד קשה להבחין בתפר שיוצר את ה"מכנס", לא יודעת אם זה טוב או רע- זה פשוט יפה :)

אני משתתפת בצערך ומעריכה את זה שחזרת לעדכן.גם אני איבדתי את סבתי היקרה בסוף השנה שעברה וזה בהחלט משבר אבל עוברים גם את זה... אני יודעת מנסיון שכשמישהו אומר לי שהוא משתתף בצערי וכדומה זה ממש לא הדבר הכי מעודד אבל חשוב לי שכן תדעי שכולנו כאן באמת תומכים בך ומעריכים אותך ושאלו לא סתם מילים.
האאוטפיט מקסים בעיניי, השילוב בין המנומר והוורוד כל כך חמוד ומתאים לך, ופשוט בראבו על הכל!

משתתפת בצערך.
את נראית יפה כתמיד.
:)

Hadar Cohen - זה עצוב, בנוסף כי גם התהליך שהוביל למוות היה כואב ועצוב. אני מקווה שהסבים שלנו במקום טוב עכשיו :)

בקשר לאוברול, זה מסוג האוברולים הלא צמודים, שקצת נראה פה בתמונות כמו שמלה קצרצרה, אבל כזאת שלעולם לא יכולה להתרומם ולא צריך לחשוש מהרוחות החיפאיות... :)

נגה - מאוד יפה מה שכתבת ואני באמת מרגישה את זה. התמיכה הזו מחזקת גם אם היא באה מאנשים שאני לא מכירה 'במציאות', אבל כמו שאמרתי כאן בעבר בהקשרים אחרים ומשמחים יותר, אני מרגישה שאני מכירה לפחות את המגיבים כאן ואת מי ששולח לי אימיילים ולכל אחד יש את התרומה הייחודית שלו. תודה!

Jula - תודה :)

משתתפת בצערך..

מאד מאד אהבתי את השילוב שהרכבת!.. נראית מהמם!!
משום מה בתמונות האלה את מזכירה לי את תמר קרוון בתמונות שלה בטור החדש בוואלה אופנה... אולי אלה הרגליים הארוכות... :)

האמת אני גרה בניו יורק וראיתי את האוברול הזה פה ב-10$ בלבד.. כנראה שהמחירים באמת יקרים יותר בארץ.. שזה מקומם מעט...

דרדושית,
רק עכשיו ראיתי. משתתפת בצערך ובצער המשפחה.
עם סבים זה לא משנה עד כמה זה היה צפוי זה תמיד מטלטל ומפתיע כשאדם יקר פתאום איננו.
אבל החיים ממשיכים ואצלך יש בעתיד הקרוב הרבה אירועים מרגשים ומשמחים.
וכמובן, כתמיד האאוטפיט מקסים ומושקע!

נשיקותותי.

וואו זה מראה שממש אהבתי. הג'אקט ממש מעדן את המנומר, מקסים.

ובלי קשר את פשוט מצטלמת נהדר!

קודם כל, מזל טוב באיחור! תמשיכי להיות כזאת מקסימה ומאחלת לך עוד המון שנים מלאות באופנה. :)
אחח, הז'קט הזה.. אני כל כך מתחרטת שלא קניתי אותו כשראיתי אותו קורץ לי מהקולב.
בימים האחרונים יש לי פטיש מטורף לאוברולים, ושלך פשוט מושלם! בהחלט אהבתי.
ולסיום - מצטערת לשמוע על סבא שלך. hang on in there darling.

מה שכתבת מאוד 'צלצל' לי; גם אני איבדתי את סבי בגיל יחסית מאוחר - 16 - ואני זוכרת שעד אז, כשחברים אמרו לי "סבא נפטר", לא הייתי באמת מבינה מהי המשמעות וכמה שזה משפיע עליי, על ההורים, ועל האופי של הביקורים בישראל אצל המשפחה...
אני בטוחה שאת מוקירה את הזמן שהיה לך איתו וכפי שאני רואה, היטבת לשוב לעיסוקים מעודדים כמו אופנה.
you do it splendidly.

חיבוקים

like like like !
אוטפיט מהמם!!!

really gorgeous blazer. the color suits you perfectly
you are one of the most beautiful women I have ever met
(:
best regards

cv - אני לא שומרת אותו לאירועים מיוחדים, בדר"כ פשוט לא יוצא לי להצטלם עם תיק. אני מניחה אותו בצד :)

MAYA - תודה.
טוב, שאני לא אתחיל להתקומם על כל הדברים הזולים בניו יורק (ובארה"ב בכלל) שפה בארץ עולים כפליים... :)
don't get me started...

tutti - תודה מתוקתי. החיים ממשיכים עם איזשהוא שינוי, זאת כנראה חלק מהמשמעות של להתבגר.

michaloosha - יפה אמרת. בכלל, לחקור את ההדפס הזה זה חתיכת אתגר ואני תמיד מנסה למצוא לו שילובים מעניינים :)

Dana. -
פטיש אוברולים הוא מבורך! :) לא מעט כאלה מסתובבים שם בחוץ, צריך רק לבחור. יש בהחלט משהו מאוד כייפי בפריט הלבוש הזה.

Dana - כן, פתאום למרבה הצער מבינים דברים שלא היו מובנים בעבר. הידיעה הזאת באה בתוספת מנת כאב בלתי נפרדת.
תודה על החיזוק האישי. נשיקות!

Talia -
well, I'm pretty sure I'm not, but thanks for the huge compliment. :)
This blazer is one of my key items for this spring, luckily it isn't too hot here yet so I'm able to enjoy it.

משתתפת בצערך, זה נורא קשה לאבד מישהו קרוב...

ובנוגע לאאוטפיט, את מקסימה כרגיל, אוברול ממש חמוד, האם זה מH&M מחיפה?

you look so lovely in that dress!
love it!
great blog;)

http://www.mypointmystyle.blogspot.com/

אחד האאוטפיטים המעניינים ביותר שראיתי בזמן האחרון. סחטיין

דפי - פששש... זריזה את! תתחדשי!

Julia - תודה. אכן מחיפה, למען האמת לא יצא לי לבקר בסניף בעזריאלי מאז אירוע ההשקה. חיכיתי לפתיחה פה, שיהיה קל"ב :)

אאוטפיט מאוד מעניין.. מאוד אהבתי את השילוב של מנומר עם הורוד הזה.
אלגנטית כתמיד! =]