4/19/10

! Happy Birthday

birthday1

birthday6

birthday2

birthday4

birthday5

birthday3

"אמרו לך פעם שאת נראית הרבה פחות מגילך?" כן!! ואם היה לי שקל על כל פעם שאמרו לי את זה הייתי לבטח קונה לעצמי איזה תיק נחשק של Mulberry כמתנת יום הולדת. פעם, זה לא היה משפט נעים לשמוע ואפילו גרם לי למחנק בגרון במספר הזדמנויות. היום זה כבר סיפור אחר, וככל שעוברות השנים זה אפילו, מי ישמע, נחמד מאוד!
אבל, מראה הוא רק עניין חיצוני ובשעון הביולוגי אי אפשר לתעתע – היום אני חוגגת 30 ! האמת, אני לא מרגישה יותר מדי שונה מאתמול או שלשום ולא נתקפתי בדכדוך החלפת קידומת, אולי רק דחף מסוים לסכם עם עצמי מה עשיתי עד היום ומה המטרות שלי לעתיד. כמו בכל יום הולדת, בעצם...
ואם כבר סיכומים, אז אני שמחה לסכם בחיוך את שנות העשרים שלי שהיו בחלקן הראשון לפחות מאוד לא מודעות וקצת all over the place אבל בדרכן שלהן ועם הזמן הביאו אותי למקום יותר שלו, בטוח בעצמו ומכיר ביכולותיו. המממ... להתבגר זה דווקא לא רע...
לפני סיום, מגיע גם מזל טוב לעוד גברת נכבדת שחוגגת הערב יומולדת, הלא היא מדינת ישראל! אריכות ימים!
תודה רבה רבה לכל מי שכבר איחל לי איחולים בפייסבוק ובשאר מדיות חברתיות ואמצעי תקשורת... נשיקות!

"Did anyone ever tell you that you look much younger than your age?" Yes!! And if I had one Shekel for every time someone said that to me I would probably buy myself a nice Mulberry bag as a birthday present. When I was younger, it was not such a nice sentence to hear and it could have brought me close to tears, but, as the years go by, it's starting to become, Oh my, pretty damn great!
But, looks are only superficial and I cannot trick my own biological clock - today I turn 30! Truth is, I don't feel any different than yesterday or the day before, I only have a small urge to try and conclude what I've done so far and what are my future goals. Just like any other birthday, actually...
If I have to conclude my twenties I'd say for the most part they were pretty unaware and a bit all over the place, but with time they brought me to a calmer place, where I am aware, sure of myself and know my strengths. Soooo... growing up isn't so bad at all... :)
Before I wrap things up I want to wish a happy birthday to another lovely lady - Israel, my country, which celebrates its independence day tomorrow.
Thanks to everyone who already wished my a happy birthday via facebook or any other social media tool... Kisses!

61 comments:

מזל טוב :)

וזו רק אני או שלא כתוב מאין האאוטפיט?

וואו, את ואריאלה הצלחתן להתעלות על עצמכן עם התמונות האחרונות, כל אחת מהן פנטסטית.
מזל טוב ענקי!
מה שמצחיק זה שבתמונה הראשונה בדיוק חשבתי לעצמי 'היי, היא נראית הרבה יותר צעירה מגילה' ואז כשגלגלתי את העמוד למטה וקראתי את המשפט הראשון שכתבת חייכתי.
מי יתן ותקבלי את התיק הנפלא של Mulberry כמתנת יום הולדת! :)

Happy birthday! And a pretty dress!

מזל טוב מאמי עד 120 :)
כמו שכבר קראתי אמרו לך את זה הרבה אבל אני חייבת להגיד גם - וואו את נראית ממש צעירה :O
את מתלבשת מדהים ופשוט א*י*ן על הבלוג שלך !

לובה - האמת הפעם אריאל צילם, למרות שלא היה מזיק אם גם אריאלה היתה מצטרפת על מנת לזרוק עלי את הקונפטי כוכבים (הפקה דלת תקציב...)
תודה מותק! הכי חשוב בריאות ואח"כ מלברי... :)))

ליזוזום - נכון, שכחתי (הגיל, הגיל...). כל האאוטפיט לא חדש - השמלה מהחורף מ-h&m והסנדלים ממנגו. תודה רבה!

Beautiful photos :) ! Happy birthday :) ! xo

Happy B-day! Love your skirt!!!

וואו, כמה אקססוריז יומולדת!! איזה כיף ומעלה חיוך :)
איחולים יגיעו אליך באופן פרטי יותר, רק אומר שאת נראית נהדר מתמיד בלי קשר לגיל, ואני מאחלת מסיבה מוצלחת במיוחד היום בערב!
המון נשיקות ונחגוג שבוע הבא 3>

יא אללה אחלה אאוטפיט!
בייחוד אני אוהבת את החגורה הצבעונית אך האלגנטית.
מזל טוב ויומולדת שמח :)
וגם- מאוד התחברתי לתחילתו של הפוסט...

מזל טוב מותק!
איזה יופי. פוסט מקסים.
סיכומים זה דבר חשוב, ואני מקווה שיהיו לך כאלה רק ממש טובים, וכמובן הכי חשוב זה לחגוג את זה כראוי :)
מאחלת לך רק אושר (וגלינה מצטרפת כמובן :)

Happy B-day!!!!
את נראית נפלא!
אוהבת מאוד את החצאית.

המון מזל טוב!!
ואני (שגם עליי תמיד חושבים שאני צעירה בהרבה מגילי..) תמיד חשבתי שאת יותר צעירה ממני!
את נראית משגע (כתמיד :.) ואני מאחלת לך יומולדת כיפי במיוחד!! (גיל 30 זה מגניב!)
אגב, אם אינני טועה, זו פעם ראשונה שאני מגיבה אצלך, אבל אני עוקבת באדיקות :.)

דרדושית!

המון המון מזל טוב!

(ברשותך, אני אתקשר אחרי שמונה).
התמונה הראשונה מדהימה!
(ולא שהאחרות לא טובות, הן נהדרות. פשוט הראשון - וואוו).


מזל טוב
:)

מזל טוב אהובה. מחכה כבר לחגיגות פנים מול פנים

addicted to fashion - דינג! שמעת את זה? זה עוד שקל שנכנס לצנצנת... :)) תודה רבה!

gunia, h.madlenka, whynotjustine -
thanks!

shelly - מזמן לא חגגתי יומולדת עם האקססוריז הראויים, החלטתי שזאת תהיה הזדמנות טובה. האמת, אין כמו כובע מחודד! אנחנו בהחלט נחגוג יחדיו בהקדם האפשרי. נשיקות!

yaara keydar - את צודקת בהחלט. בכלל שמתי לב שכל מה שאת אומרת הוא פנינה בפני עצמה. אני ממשיכה להקשיב... :)
המון תודה יקירתי וד"ש לגלינה (המלכה), מקווה לראותכן בקרוב מאוד!

נועה - איזה כיף - אחיות ל"צרה"... אני צוחקת כמובן. טוב אנחנו בחברה טובה :) תודה רבה!

bloodymiri - תודה!! :))

very nice post, especially the moment when you mentioned the Israel independence day
I wouldn't say you are 30 but I think that's good for you
:)
I have the same thing
Nobody beliefs in my age
:)

שיהיה במזל טוב! איזה כיף זה יום הולדת, ועוד אחד עגול.. זה בכלל סיבה למסיבה :)
הצילומים נפלאים וכל האקססוריז הנלווה להם. אהבתי במיוחד את קונפטי הכוכבים!
אני חושבת שיש לך אווטפיטים יותר חגיגיים מזה שהרכבת הפעם, אבל בגלל שאת ילדת יום הולדת אני אסלח לך (סתאאאם, בצחוק).
עד 120,
שרונה

Shlomit Migay - מצוין, עכשיו אני רואה שאפשר להקים מועדון :) תהני מזה כמה שאפשר! והמון תודה!

מושי מושי - בוודאי! אני אמסור לאריאל. מחכה לשמוע ממך :)

עפר - בקרוב: שלי, את, אני וכוסות גבוהות. נשיקות ממי!

talia -
well, as I said, it is a good thing and I hope you enjoy it. kisses from Israel!

happy birthday girl!!!!! you are amazing...and you seem to be ten years less ;)

Buon Compleanno! - Happy Birthday!!
And I totally agree with your words, I'm also 30 and people always tell me how much younger I look. Sometimes it becomes a little annoying! And when I was like about 23 and people asked if I were already 18? OMG I hated it! :D

מזל טוב מדהימה! (:

יום הולדת שמח דר!
אני מזדהה איתך לגבי עניין הגיל ,גם לי תמיד אמרו שאני נראית פחות מגילי הביולוגי וכיום כשאני נוסקת לגיל 31 אני שמחה לקבל מחמאות כאלו תמיד ומכל אחד .
השמלה יפייפה ומיוחדת, מי ייתן ותסמל את תחילת שנות השלושים שלך. בהצלחה בהמשך הדרך.
אביטל

מזל טוב. כמי שמלווה אותך כבר שלוש שנים ונהנית מכל רגע- אני מרגישה כאילו אנחנו מכירות! כמי שחצתה את גיל 30 אני יכולה לומר שהשנים רק הולכות ומשתבחות ככל שמתבגרים. ההתפזרות לכל כיוון מתכנסת לנקודה אחת, התובנות הופכות למעשים והאהבה שמקיפה אותך רק מעמיקה ומתחדדת. אה...וגם המשפט שאת נראית צעירה לגילך מעלה חיוך גדול.תהני מכל רגע. לעוד שנים רבות ונפלאות. מלאות אושר, בריאות ואופנה...

מזל טוב!! לעוד הרבה שנות עשייה וקונפטי כוכבים!!

HAPPY BIRTHDAY
I LOVE YOUR STYLE

/Jeanett/
http://jeanettd.blogspot.com

טוב, נתחיל לקרוא אותך קצת יותר ברצינות.
כי הבלוג נחמד, אבל עד עכשו אמרתי לעצמי- 'עם כל הכבוד, תובנות של צוציקית בת כ 25 זה לא מאוד מבוסס'. אבל גיל 30, זה כבר קצת אחרת.
(ולא שאני מזלזלת בתובנות של גילאי 20. אבל בהתיחסות קצת אחרת. זה סוג של אדאולוגיה, ולא תמיד יש מאחורי זה כבר נסיון . )
מזלט.

מזל טוב דר :-)
זאת פעם ראשונה שאני כותבת תגובה בבלוג הזה. אני מהמבקרות השקטות של הבלוג. זאת הזדמנות טובה לאחל לך הרבה אושר ועושר סיפוק, הצלחה וכל מה שרק תבקשי לעצמך. את נראית בחורה מקסימה ביותר. אוהבת מאד את ה"אאוטפיטים" שלך - תמיד מקורית, מעניינת ותמיד כיף לראות את הצילומים החיפאיים ולנחש איפה הצטלמת הפעם. גם אני חיפאית במקור - בעקבות האהבה נטשתי לשדות הקיבוץ. אבל חיפה תמיד בלב ולכן כ"כ כיף להסתכל על התמונות שלך. ה-30 שלי מגיע ביולי... תדווחי מדי פעם אם הגיל הזה שווה או לא
:-)))) מזל טוב
יש לך בלוג מדהים
דנהל'ה 

מלא מלא מלא מזל טוב! מאחלת לך את כל אשר תאחלי לעצמך ועוד קצת :)

נשיקות,
מיראל

המון, המון, המון...מזל טוב!!! (גם לארצנו הקטנטונת כמובן) התמונות מקסימות ביותר והשמלה פשוט ה-ו-ר-ס-ת!!! לחיי עשור נוסף מוצלח וכיפי :)
חיה

איחולים מכל הלב, המון המון מזל טוב,
ומלוא הטנא בריאות והצלחה.
האוטפיט מהמם, אני אהבתי במיוחד יותר מהכל את החגורה, משום מה, החגורה הזכירה לי עטיפה מוצלחת של מתנת יום הולדת !
אז מזל טוב, והמון המון השראהץ
לינדה H

מזל טוב יפיפיה!!
האאוטפיט נראה נהדר, וגם את בהתאם :-)

Myriam -
hehe :)) thank you dear

blue is in fashion this year -
I can definitely relate to that! and I even got carded yesterday, that was very funny! I hope you enjoy it, it's eventually a good thing! :)

אביטל - טוב, את בטח יודעת את זה, אבל כשמשהו שראית אותו כחסרון הופך להיות יתרון זה אחד הדברים הנהדרים שיש, כיף לשמוע שמישהי עם וותק קצת יותר משלי נהנית מזה. תודה מקרב לב על האיחולים!

sharon - קונפטי כוכבים זה ה-דבר!! ;)

kbp - תודה רבה יקירה. נפלא לקרוא את מה שכתבת, ואולי שעוד נכונו לי הפתעות ענקיות וממלאות (אולי כמו המתנה הקטנטנה שלך...) בהמשך העשור הזה. מי יודע? :)

Miss Jeanett -
thanks girl!

מלי - גם אני לא מזלזלת בתובנות של גיל 20, אבל יש משהו בפרספקטיבה הזאת שמשנה את הדברים ולמען האמת רק בשנים האחרונות אני מרגישה את זה. ניסיון החיים כנראה עושה את שלו ונראה לי שעוד יש לי הרבה כזה לצבור. יחסית לאישה בת 40 אני עוד קצת צוציקית... :) כל דבר בעתו!

דנה'לה - בינתיים אני יכולה להגיד לך שהגיל הזה ממש נעים (אם כי אני בת 30 רק פחות מיממה...). לי לפחות זה מרגיש כמו גיל בוגר שכיף להגיע אליו אחרי ש'התבשלתי' קצת עם עצמי. מעניין מה שנות השלושים יביאו עמן... מאחלת גם לך נחיתה רכה אל העשור החדש בחייך בהמשך הקיץ ומקווה שתמשיכי להנות מהבלוג. תודה רבה!

מיראל - תודה מתוקה! היה כיף לשוחח בפעם האחרונה שנפגשנו, מקווה שייצא שוב. נשיקות!

טושיק - כן, לא יזיקו איחולים לגברת הזו, בכל זאת אין לנו עוד אחרת בעולם :) המון תודה ונשיקות! לחיי העשור החדש! :)

linda H - לינדה היקרה תודה רבה על הברכה היפה. וגם לדעתי יש משהו 'מתנתי' בחגורה הזו... הממ, לא פלא שבחרתי ללבוש את השמלה דווקא עכשיו :)

lil - תודה רבה!

דר אני מאחלת לך המון מזל טוב, ורק בריאות.
את בהחלט לא נראית בת 30 אבל חשוב בכל זאת לציין שגם גיל 30 הוא גיל צעיר.
השמלה מקסימה וכך גם הנעליים אבל היום אני מניחה שיותר חשוב להתעמק באירוע המהולל ולא בלבוש למרות העובדה שהוא מקסים. אם כבר חגגת אז אני מקווה שנהנית ואם לא אז כמובן שרק נותר לאחל-תהני!♥

אפונה יקרה,המון המון מזל טוב,
בריאות,אושר,אהבה,ושהחיוך המקסים אף פעם לא ירד לך מהפנים(העוד יותר מקסימות!)
התמונות פשוט הורסות,כל פעם את ואריאלה מתעלות על עצמיכן מחדש
עד כדיי כך שהתמונות נראות כאילו הן לקוחות מתוך דפים של מגזין(לא פחות ולא יותר!)

מזל טוב!!! ואת באמת נראית הרבה פחות מגילך (בלי עין הרע שרק תישמרי ככה עוד הרבה מאוד זמן!)
כמו תמיד את והצלמת שלך עשיתן עבודה מדהימה, אני ממש אוהבת את התמונות! וגם את מה שלבשת! אממ רק אם אפשר לשאול מהיכן הנעליים והחצאית? הם פשוט מעולים

HAPPY BIRTHDAY!!!
לך וגם למדינתנו.

xoxo

נגה - כן, כן, גיל 30 הוא אכן צעיר. צעיר עם וותק מסוים :) חגיגות היומולדת עדיין נמשכות, יצא דווקא נחמד עם יום העצמאות - חגיגה כפולה! תודה רבה!

marina - החצאית היא בעצם שמלה, מ-H&M מהחורף האחרון והנעליים ממנגו, שום דבר לא חדש, התחשק לי ללבוש משהו כייפי הישר מהארון! תודה על המזל טוב, אני אשתדל להתנהג אל עצמי יפה והשאר כבר די תלוי בגנים... :)

blossom button - תודה רבה! הפעם לא צילמה את התמונות אריאלה, אלא אריאל, הם מצלמים לסירוגין ושניהם עושים עבודה נפלאה. בהחלט מגיע לשניהם כל הכבוד.

Anat - :)) מקווה שאת נהנית מהחופש ומהחגיגות!

דר יקרה,

אמנם כבר בירכתי אותך אך לא תזיק ברכה נוספת מעל דפי הבלוג :)
אז יומולודת שמח ומאושר, שתהיה לך שנה טובה לפחות כמו השנה החולפת, שנה של הפתעות ושמחות!
יש לי תחושה טובה לגבי זה....

צילומים נהדרים, כל הכבוד לאריאל!

נשיקות

מזל טוב חמודה....מאחלת המון אושר,שתגשימי חלומות ושיהיו עוד המון שנים נפלאות.

המון המון מזל טוב! את באמת לא נראית בת 30.
ואגב ראיתי אותך בפתיחה של H&M בחיפה ואת נראית ממש מעולה במציאות =]

Noa Raviv - טוב, בטח שאני לא מתכוונת לומר לא לברכה כפולה... מאוד שימחת אותי גם בברכה האישית וגם כאן - מחזירה את הברכה גם אליך, שתהיה לנו שנה נפלאה. נשיקות!

moran yossef - איזה חמודה! אמן... :)

sheli -
חחח! היתה פתיחה חמודה ומאוד חיפאית (yay!), מקווה שגם את נהנית ותודה על הברכה!

מזל טוב!
אין כמו יומולדת לפינוקים עצמיים - אני הייתי הולך על התיק בלי לחשוב פעמיים :D

לגמרי מזל טוב! כבר הבעתי באופן אישי את ההלם שלי בקשר לגילך
מאיפה השמלה המקסימה?

Happy birthday.
I wish the best for you and your country.
Thanks for sharing part of your life with all who visit your blog.
Greetings from Spain.

congratulations on your birthday! hope you had a fantastic day... and you look absolutely gorgeous!

xo.
princesspolitico.blogspot.com

הי, גם אני בד"כ לא מגיבה כאן, אבל קוראת נאמנה, וזאת הזדמנות טובה להגיד דבר ראשון תודה על הבלוג, הוא ממש כיפי, וגם להגיד שאת מאוד מקסימה, ולאחל לך יומולדת מעולה ועשור נהדר!
אגב, גם לחתול המטורף שלי קוראים ציון, ואני חוגגת שלושים בעוד חודש...

LinkTree - תודה, תודה, בהחלט אין כמו פינוק עצמי ועל אף שכבר קיבלתי מתנות מאחרים עוד לא הענקתי לעצמי את המתנה האישית ממני. אני עדיין מתלבטת...

clothes on trees - אכן, אבל אין צורך להיות בהלם :) השמלה מ-h&m, לא חדשה, באופן מפתיע (אני עכשיו במוד של חפירה בארון).
נשיקות!

vicen -
thank you very much dear :)

princesspolitico -
I most certainly did, thanks to my sweet family and friends. thank you!

שירה - yay!
וואו איזה דמיון! אני רואה שיש לנו הרבה במשותף ומאחלת לך (אם את מעוניינת לקבל ברכה מוקדמת משהו) יומולדת מצוין והתחלת עשור נפלא.
תודה רבה וד"ש לציון ;)

מזל טוב! תמשיכי להנות ולהתלבש...
את נראית מקסים!

המון מזל טוב דר! (:

קצת באיחור, אבל בכל זאת - מזל טוב! מאחלת לך שגם בגיל ארבעים תיראי הרבה פחות! השמלה שאת לובשת מתאימה בול לאירוע ואפילו נראה לי נותנת לכל הלוק פן בוגר יותר! שיק כמו תמיד... פשוט מהממת!

המון המון מזל טוב!!!
וואי הייתי בשוק כשראיתי 30 על העוגה,את באמת נראית הרבה יותר צעירה!!!
כבר מזמן אני עוקבת אחרי הבלוג שלך אבל לא הגבתי עד עכשיו,יום הולדת זאת סיבה מצוינת, שיהיה לך המון מזל טוב נורא אהבתי את התמונות של היום הולדת,החצאית פשוט מהממת!!!

תמשיכי עם העבודה הטובה בבלוג!!!

Sandy - חן חן, אני בהחלט אשתדל! :)

CATI - תודה רבה!

Lilya - נעים מאוד לקבל איחולים כאלה, אני מעריכה את זה! מעניין מה יהיה בעוד 10 שנים... אלוהים גדול!

Julia - עכשיו העלית במוחי תהייה - אם הייתי שמה נרות בודדים על העוגה ולא נרות בצורת ספרות, האם מישהו היה סופר? הייתי יכולה לעשות מזה חידה. טוב, לא משנה... תודה רבה על הפירגון והאיחולים ואת מוזמנת כמובן להגיב כאוות נפשך :))

דר יקרה,
אמנם באיחור, אך אמרו חכמנו, better late then never!
המון המון המון מזל טוב!
תודה על הבלוג הנהדר, שגרם לי לצאת במסע ענקי שהתחיל מאותו בלוג זנוח שלי... (עוד ישוב לתחייה בזמן המתאים לו...) והגיע למקומות נפלאים.
את השראה גדולה למרות שאת הרבה יותר פטיט ממני :)
תשמחי, תרקדי, תשתי, תהני, רק טוב, רק פרגונים, רק אהבה!

נשיקות ומזל טוב!
טל

תקשיבי גם אם מישהו היה סופר אני חושבת שהוא לא היה מאמין.....חחחחח

קודם כל מזל טוב!!
שנית הבלוג שלך הכי הכי ויש לך סגנון ממש יפה (:
ושלישית את ממש יפה =)

פטיט לולו - התגעגעתי אליך מאוד! המון המון תודה על הברכה המקסימה ואני מחכה בקוצר רוח לתחיית הרפתקאות פטיט לולו... :) נשיקות וחיבוקים!

ליאת - תודה רבה! :)

מצטערים על האיחור,

המון מזל טובבבבב!!!

מזל טוב שולה !! אומנם באיחור היסטרי אך עם זאת מכל הלב.
ומה זה משנה אם את נראת לגילך או לא, את נראת טוב וזהו.
נשיקות ! (שולה).

מזל טוב! פעם ראשונה שאני מגיבה כאן, פשוט כי לא עמדתי בזה - הייתי בטוחה שאת בת הרבה פחות!
איזה כיף יומולדת עם עוגה וכוכבים נוצצים :-)
ומאוד מזדהה - גם אני כמעט בכמוך בגל שסוף סוף זה הופך להיות כיף זה שטועים ושואלים אם אני בת 22, או חיילת משוחרת