4/16/10

McCreamy

cream_dress_1

cream_dress_3

cream_dress_5

cream_dress_21

cream_dress_6
קרדיגן Pull&Bear, שמלה H&M, צעיף מהדר, גרביוני לבבות American Apparel, שרשרת מחנות פיצ'יפקעס חיפאית, נעליים Tod's

זה מה שלבשתי אתמול למסיבת יום הולדת של חברה. כן, אני יודעת, עוד שבוע, עוד שמלה בצבע קרם, אבל משום מה אני מוצאת בשמלות האלה כל כך הרבה אופציות ואפילו לא מרגישה קרובה למיצוי העניין. הן הולכות טוב עם ג'קטי ג'ינס בהירים ומשופשפים, עם גרביונים שחורים אטומים כקונטרסט (נראה לי שיש עוד איזה שבוע שבועיים לגרביונים הללו), עם ג'קטים בסגנון אופנוענים וגם עם מממ... מה לא?!
הפעם החלטתי ללכת על טוטאל-לוק קרמי בשילוב צעיף תכלכל-ירקרק. זה אחד הצעיפים האהובים עלי, הוא נקנה לפני כשנה באחת הבאסטות ברח' הרצל בחיפה ב-10 או 15 ש"ח ולדעתי זה מחיר פעוט עבור כזה שדרגן אאוטפיטים מצויץ ומדופלם.
הנעליים גם הן מהאהובות ביותר, שמתי לב שלאחרונה אני נמשכת לשתי קצוות הסקאלה המנוגדות בתחום ההנעלה: מחד סנדלים גסים ומחוספסים, או קבקבים ומאידך סנדלים או נעליים בעלות רצועה דקה כלשהי, אורכית או רוחבית, או כמה רצועות כאלה אשר משוות לרגל מראה מאוד מעודן.
מלבד נעליים, רשימת פריטי המאסט לקיץ זה מתגבשת לאיטה (חלק כבר יש מהקיץ הקודם) וכבר די ברור לי איך אני רוצה להיראות ומה אני רוצה ללבוש, חוץ מצבע קרם...
תודה רבה לאריאלה על הצילומים ושיהיה סופ"ש מצוין לכולם!

This is what I wore yesterday to a friend's birthday party. Yes, I know, another week, another cream colored dress, but for some reason I find these dresses very versatile and I think they go well with a lot of other pieces: light denim jackets, black tights as contrast, motorcycle style jackets and so on... so many options!
This time I decided to go for a 'cream total look' combined with this lovely pale blue/green scarf. This is one of my favorite scarves, I bought it in downtown Haifa for the equivalent of about 3 dollars and I think it was a small price to pay for such a frilly outfit upgrader.
These shoes are also one of my favorite pairs (but don't make me choose. It's like forcing a mother to choose between her kids). Lately I noticed that I'm attracted to very different and contrasting styles of shoes: On the one hand, rough and chunky shoes, such as clogs, and on the other hand shoes which have some kind of strap, like an ankle strap or t-strap sandals which make the leg look very delicate. interesting.
Other than shoes, the list of summer must haves is already in my head and by now it is pretty clear to me how I want to look and what I want to wear (other than cream) this summer.
Wishing you all a great weekend!

33 comments:

WOoow And these pastel/creamy tones (exquisitely) sound as much scrumptious stylish Delights on you, so "Dizzy dark-haired Baby Doll

à Bientôt, Antoine

I love how romantic this outfit is, the blue scarf is really cute!

Carmen.xx.

I love your style, this is you look divine, you know choice is very nice.
Be happy weekend.
Greetings from Spain.

אני חשה שחנות הפיצ'פקס החיפאית שבה דגת את השרשרת הזו התעדכנה היטב בהדפסי הציפורים @ מיו מיו. הקלאץ' הזה מספק הוכחה די משכנעת לדעתי - http://bit.ly/drBZ7r
מצד שני, לכי תסמכי על אובסס ;)

מדהים. לאחרונה גם אני שילבתי כל מיני גווני שמנת/פסטלים/ורדרדים יחדיו וקיבלתי בעקבות השילובים הללו המון מחמאות, כשאני לובשת את הצבעים העדינים והמרגיעים האלו אני מרגישה קלילה ואני חושבת שזה חלק גדול מהכיף בלבישת אאוטפיטים כאלו. אני הכי אוהבת "טוטאל-לוק קרמי" כפי שאמרת ועלייך זה בכלל נראה מצויין! ;)

you're soooo lovely! your dress is amazing, i adore everything!

כרגיל, עוד אאוטפיט מלא שיק! השרשרת ציפורים מהממת, והשמלה הזאת פשוט מקסימה! הצעיף באמת מציאה, והצבע שלו נפלא בעייני. בכלל בזמן האחרון גם אני מוצאת את עצמי מתלבשת בצבעים קרמיים ופסטלים למינהם, יש משהו כל כך מרגיע וכייפי בהם ונדמה שהאופציות לשילובים הן אינסופיות!

ממש אהבתי את ה-כ-ל! השמלה מהממת וצבע קרם הוא אחד האהובים עלי בקיץ. הצעיף מקסים ועוד במחיר כל כך נמוך..מה עוד אפשר לבקש? :)

really gorgeous dress
I like the pastel color of your clothes
they suits to your delicate beauty
:)

מיכל - D:
היית צריכה לראות את האישה המבוגרת (מאוד) והמשעשעת שמכרה לי אותה בחנות הפיצ'יפקעס בשדרות מוריה... אולי היא מתקשרת באופן תלפטי עם מיוצ'יה, או קוראת ווג באדיקות. אני צריכה לשאול אותה מתי באמת היא מביאה את הקלאצ'... :))

נגה - גם אני חושבת שצבעים כאלה משרים (על הלובש) אווירה רגועה ונינוחה - כך האאוטפיט מכוון מייד את מצב הרוח למקומות טובים. והלא זאת כל הכוונה, לא? ;)

Little Lost treasures - יש משהו בצבעוניות הזו שמסמל מבחינתי את המעבר מחורף קודר וכהה לאביב שמשי. וגם אם זה די מתבקש, והחורף הישראלי הוא לא בדיוק החורף האפל והקשה בעולם, עדיין נחמד להתנער ממנו באמצעות אאוטפיטים פסטליים. כמו כן, אני חושבת שהצבעוניות הזו די נוחה לשילוב בגלל שמדובר בגווני ביניים שיכולים בקלות לשמש כמתווכים בין צבעים אחרים. הידד! ותודה!

Elinor - כן, האאוטפיט הזה כולל כמה מציאות חיפאיות באחלה מחירים, כיאה לפריפריה. :) או לדאונטאון...
שמחתי שאהבת, אני חושבת שרק השנה הגוון הקרמי ממש 'גדל' עלי. והוא גדל טוב!

talia -
I'm starting to like those colors more and more. yummy cream color! :)

מותק השילוב של השמלה והצעיף פשוט מושלם, הם נועדו להיות ביחד...:)
מחכה לראות את ההרשימה לקיץ :)
נשיקות!!!

סופסוף נחמד לפגוש אותך פנים מול פנים!

מצחיק יש לנו בול כזו שרשרת שנקנתה בשוק העתיקות לפני איזה שנה פלוס,
ועכשיו שענדת אותה ושג'ושית ציינה כי זה הכי מיו מיו,
היא הולכת לחזור לצווארנו ובגדול!

צבעי שמנת וקרם הם מאד נסיכיים בעיני.
את נראית נפלא :)

אני מתה על איך שהנעליים המדהימות נותנות contrast לפסטלים הרכים...
בכלל, איפה משיגים בארץ את הנעליים של Tod's?

Anna - מצאתי לצעיף הזה לא מעט שימושים לאחרונה וזה אחד האהובים עלי, הוא והשמלה נהיו חברים טובים... אשתדל לדווח על הרשימה בהקדם, תודה מותק ונשיקות!

boiler -
אכן סוף סוף! נהדרים אתם, מקווה שנתראה שוב בקרוב... ;)
ואני זוכרת בדיוק על איזה שרשרת אתם מדברים, יאללה לחגוג איתה!

kareen - תודה! :)

אנונימית - אלה ספציפית היו מציאה ממילאנו, עוד לא חיפשתי טוד'ז בארץ אז אין לי מושג...

כרגיל תמונות מושלמות של אריאלה!
רציתי לדעת אם השמלה מהחנות בארץ ? משום שהייתי בעזריאלי לאחרונה בחנות ודי התאכזבתי , הייתי שמחה לגלות את השמלה הזו שם .
שבוע טוב.

קודם כל אני חייבת להגיד שאני מתה על הבלוג שלך! אני קוראת בו כבר מלא זמן וזו הפעם הראשונה שלי שאני מגיבה בו. אני מאוד אוהבת את הטעם שלך ואת סגנון הלבוש שלך ולכן חשבתי שאת הבנאדם המתאים ביותר שאולי יוכל לעזור לי..
בעוד כמה חודשים יש לי מן נשף סיום כזה בביה''ס ואני לא יודעת מה ללבוש. בקרוב מאוד אני צריכה להתחיל את החיפושים אחר השמלה המושלמת וחשבתי להתייעץ איתך, עקב נסיונך הרב.. תהיתי לעצמי איפה כדאי לי לחפש ובמה להתמקד.. מאוד אשמח אם תחזירי לי תשובה או בכלל לדעת מה את עשית בנשף שלך.. אם היה לך כזה..
תודה :)

avital - תודה! לשאלתך, כן, השמלה הושגה שלשום בחנות החיפאית. הבנתי מכמה וכמה אנשים שהחנות בעזריאלי "נוקתה" למשעי על ידי הקונים. לגבי חיפה אני יכולה להגיד שהיתה סחורה ביום חמישי, מקווה שעדיין יש... :)

דנה - תודה רבה! קודם כל הרשי לי לציין שכשאני למדתי בתיכון, לא היו בכלל מזגנים בכיתות, שלא לומר נשף... (וואו, נשמע כאילו למדתי בתקופת קום המדינה). ולשאלתך - מבחינת שמלה, לא הייתי פוסלת אף מקום, גם רשתות גדולות וגם בוטיקים וחנויות קטנות והייתי משקיעה במיוחד באקססוריז, נעליים ושאר אביזרים נלווים: כמו עיטור לשיער עם פרח גדול או למשל corsage, הזר הקטן שעונדים על היד בנשפים האמריקאיים. את יכולה להכין משהו כזה בעצמך או לקנות.
אם את בחורה של וינטג' אני ממליצה לך לחפש בחנות וינטג' טובה שמלה יחודית - קחי בחשבון שבהרבה מקרים צריך לתקן כזאת שמלה, להצר וכד' אבל זה שווה את ההשקעה.
אם הייתי חוזרת לתקופת התיכון והיה לי עכשיו נשף, אני מניחה שהייתי מחפשת שמלת תחרה, או שמלה עם טול בחלק התחתון - משהו כייפי וכמובן הדבר החשוב ביותר: נעליים שתוכלי להשתמש בהן אחר כך עוד יותר מפעם אחת.
שיהיה בהצלחה בחיפוש ונשף מהנה... :)

מעניין מה שאת אומרת...
כי גם אני נמשכת לאחרונה לשני קצוות הסקאלה: עניין הקבקבים הופיע לי בחלום (?) לפני מספר חודשים, עד אותו יום חשבתי שהם פרחיים לחלוטין, ועניין הרצועות הדקות צץ בי בשבועות האחרונים ומעולם לא אהבתי נעליים כאלו..
אולי יש זרם יצירתיות שכמה אנשים יכולים להתחבר אליו.. מסביר הרבה יצירות כפולות וגם קווי מחשבה דומים

הבלוג שלך הוא הבלוג אופנה הכי מדהים שקיים באינטרנט (טוב נו אחרי the cherry blossom girl וביחד עם ויקטוריה) אתמול הייתה כתבה על בלוגריות אופנה, ואז קלטתי שאת וויקטוריה לא שם - אמרתי לעצמי כזה "אם הן לא שם, זו לא כתבת אופנה". תמשיכי ככה, ותפרסמי כמה שיותר לוקים וכמה שיותר מהר D:

יובל - ראיתי את הכתבה, הבנות היו חמודות להפליא, נחושות ומלאות אמביציה (כל הכבוד) - אני רק מקווה שהן ומי שמסביבן ישימו לב שהן לא מנוצלות בצורה צינית על ידי גורמים מסחריים חלקלקים.
ולהערתך האחרונה - אני כבר עובדת על הפוסט הבא... :)

TLV Calling - או-לה-לה, לחלום על קבקבים זו כבר ממש אובססיה... :)) טוב, אני צוחקת, מה שאת אומרת יכול להיות בהחלט הסבר לזה, בכל מקרה זו המשיכה המנוגדת והדואלית שלי ברגע זה והניגודים הללו מסתדרים דווקא טוב, יום אחרי יום, לסירוגין. תני לזה 'לגדול עלייך'...

לוק רגוע רומנטי ויפה
אני אוהבת את המראה הנקי הזה
וגם קצת מזכיר לי את אליס מארץ הפלאות :-)
מקסים!

האם יתכן שגם מגיע לך מזל טוב...?

lil -
פששש.. עשית שיעורי בית, חכי עם המזל טוב עוד טיפ טיפה - מחר!! חגיגות יום ההולדת הרשמיות יחלו עם צאת יום הזיכרון.
תודה! :)

הו משום מה הייתי בטוחה שהיום ה19 לחודש

את תקבלי את המזל טוב שלך מחר :-)

יש בצעיף המקסים משהו נורא קליל וכיפי, שמתאים מאוד באביב וגם בקיץ.
אני נורא מחכה כבר לפרסום הרשימה לכבוד הקיץ שכבר עם חצי רגל כאן...:))
דרך אגב- שלשום(17 באפריל) הייתי בחנות של h&m בעזריאלי והחנות היתה מלאה בסחורה די מגוונת(ואני חייבת לציין שהחנות מעוצבת נפלא לטעמי).
אפשר לשאול האם יש לשמלה שרוולים ואם כן- באיזה אורך וצורה(שרוולים תפוחים...למשל)??

lil - :) אני סומכת עלייך!

אנונימית - לשאלתך, השמלה עם כתפיות דקות, ללא שרוולים. שמחתי לשמוע שבעזריאלי יש סחורה, בטח אנשים באיזור ישמחו לשמוע עוד יותר :))
הצעיף הוא בהחלט צעיף של אביב וקיץ, אפילו קצת מוזר לי לקרוא לו צעיף כי מחמם הוא בטח לא... :)

וואו , את מדהימה והלוקים שלך מהממים בהחלט !
בנוסף לזה שאני חובבת אופנה כמוך, אני חובבת צילום ואני כרגע מחפשת מצלמה חדשה וממש התלהבתי מאיכות התמונות שלך !

אשמח לדעת באיזו מצלמה ועדשה את מצלמת (:

שירה

The pastel dress is beautiful. I have the same jewelry. These birds are cute ;-) And watch my version of silver + gold! I love!

chikita - תודה רבה!
אני משתמשת במצלמה מסוג canon 450D
ולסירוגין בעדשת הקיט שהגיעה איתה ובעדשת 1.8 מ"מ.

Can you tell me what you are wearing! Amazing! What a way to look on your 30th birthday! :-)

היי .. אולי זה ישמע קצת מוזר אבל אני מחפשת שמלה .. סטרפלס אבל לא ישרה כל כך למעלה ועם כיסים שמחמיאה לגוף. וראיתי באחד הבלוגים שלך כשחיפשתי... תמונה שלך עם אחת כזאת. שילבת אותה עם טישרט..
יש מצב שאת זוכרת מאיפה קנית או זה היה ממש מזמן?..

דנה - אני יודעת למה את מתכוונת: שמלת סטרפלס עם מחשוף בצורת לב. היא מזארה מהקיץ שעבר.
אני לא יודעת אם את מחפשת אחת בשחור או שבצבע אחר - בכל מקרה בקסטרו יש כאלה עם הדפס פרחוני ומחשוף לב.