4/3/10

periphery girl

lace_dress7

lace_dress2

lace_dress4

lace_dress6

lace_dress1
שמלת תחרה Emma Ro, קבקבים Topshop

מה שעיניכם רואות מעלה הוא פחות או יותר מה שבא לי ללבוש כל הזמן בימים אלה - שמלות בצבע קרם, רצוי רב שכבתיות ורצוי בשילוב תחרה, יחד עם קבקבי פלטפורמה כלשהם שיספקו את הקונטרה הנדרשת לעדינות. ועל אף חיבתי הרבה לגרביונים, הרגליים נשארות בדרך כלל חשופות.
הימים האחרונים התאפיינו במנוחה נדרשת מאוד ובאווירה של שינוי. אמנם לא שינוי של "מעבדות לחירות" (במקרה שלי זה קצת יותר כמו "מעבדות לעבדות אחרת") אבל התחלה של התארגנות לשינוי שהוא המעבר הקרוב שלי מחיפה לאיזור המרכז*. כן כן, איזור המרכז ולא תל אביב - אין מה לעשות, אני נערת פריפריה! יש משהו במיקום ה-off center שנותן לי פרספקטיבה טובה יותר וטומן בחובו לא מעט יתרונות עבורי.
ואפרופו יתרונות, חיפושיי אחר מקומי העתידי במרכז פלוס הזמנה אישית ומיוחדת הובילו אותי לגבעתיים, לבוטיק המקסים Emma Ro בו זכיתי להתחדש בשמלת התחרה עתירת הדיטיילים הזו שעונה בדיוק על דרישותי הנוכחיות ממלבושים.
את הקבקבים קיבלתי כמתנה משפחתית לפסח, למרות שלא מצאתי את האפיקומן (למען האמת לא היה חיפוש אפיקומן בסדר שלנו כי ה'ילדה' הצעירה ביותר שנכחה בו היא בת 26. וזו לא היתה אני...) כך שגם הקרייבינג לקבקבים בא על סיפוקו בצורה משביעת רצון. עכשיו רק נותר לשלב אותם במלבושים שונים והרי אתם יודעים כמה אני נהנית מאתגרים אופנתיים...
חג שני שמח לכולם והמשך חופש נעים!

* אני מרגישה צורך לציין שמעברי העתידי לא בא בשום פנים ואופן בגלל שמאסתי בעיר חיפה (אני אוהבת את העיר הזאת!) ונעשה בעצבות מסוימת. אני מניחה שעוד אתייחס לעניין הזה בפוסטים עתידיים, כך שלא הכל נאמר והוסבר.


What you see above is pretty much what I feel like wearing lately, all the time: cream colored dresses, preferably multi-layered and combined with lace + clogs which are the rough answer to the delicate fabrics. And although I absolutely love tights, my legs stayed bare.
Last couple of days were spent resting and feeling the atmosphere of near change, which is my upcoming move to the center of Isreal (I currently live in the northern part of the country). When I say 'center' I don't mean Tel-Aviv, because I guess I'm a periphery girl and proud of it! I think that living a bit off-center gives you a good perspective on things, and for me it has a lot of benefits.
And speaking of benefits, the search for a new place I can call home in the outskirts of Tel-Aviv, plus a personal invitation, brought me to a lovely boutique in the city of Givatayim, called Emma Ro, where I got this pretty multi detailed lace dress.
I received the clogs as a gift from my family for Passover, so my clog-craving was also satisfied. And now I only have to choose in which outfits I want to incorporate them, and you all know how I like a fashion challenge...
Wish you all a nice weekend and happy holiday!

33 comments:

בדיוק סיימתי לעבור עכשיו על רשימת הבלוגים למדד, ואת יכולה לתאר לעצמך מה היה הפריט הכי פופולארי. אבל אני חייבת להודות ששלך אחת היפות שבהן.
חג שמח מתוקה, אני שמחה מאוד שאת מתקרבת לאזורנו.

השמלה מ-ד-ה-י-מ-ה! גם אני עכשיו בחיפושים אחר משהו תחרתי שכזה.

:-( חבל שאת עוזבת את עירנו המקסימה... אין כמו חיפה. שיהיה לך מעבר נעים וקל.

Mmmh so AND a (so scrumptious)
creamy/immaculate silhouette (as always exquisitely) placed under such a "boho bucolic
sign Dear

à Bientôt, Antoine

מזל טוב על המעבר למרכז :)
רציתי לשאול: איך המחירים ב- Emma Ro? עושה רושם שיש שם דברים מעניינים...

תודה

עפר - ולך מגיע מזל טוב יקירתי. וכמובן חג שמח! אני מאוד שמחה לשמוע שאני נמצאת בתיאום המדד המבריק שלכן (ותודה על הפריוויו...). ונראה לי שהחברות היקרות יעשו את המעבר לקל יותר עבורי :))

קרן - תודה. המחירים טובים מאוד לפי דעתי. השמלה הזו לדוגמא נשאה תוית מחיר של 229 ש"ח, שזה המחיר הכי אטרקטיבי שמצאתי עד כה לשמלת תחרה מוצלחת שכזו.

Anat - תודה! בהצלחה בחיפושים, בתור מי שיש לה כבר כמה דברים תחרתיים באמתחתה, הם משתלבים טוב עם מספר רב מאוד של פריטים אחרים.
לגבי המעבר, אני לא נוטשת לחלוטין, יש לי הרגשה שגם אחרי שאעבור סופי השבוע שלי ימשיכו להיות חיפאיים. yay!

מאוד אלקסה צ'אנג!
שמלה יפהפיה, לייק גדול.

שמלה מהממת.. בהתחלה זה היה נראה כאילו שילבת חולצה עם חצאית, אבל כשהבנתי שזו שמלה זה אפילו הוסיף לייחוד שלה בעיניי
חג שמח!

הצטרפי אלינו, נערות הפריפריה שחומדות להן פרבר שינה באזור המרכז על פני העיר הגדולה והמפויחת :)

you look realy romantic and soo pretty in this amazing dress
:)

אהבתי מאוד את השמלה!
את הקלוגז פחות- אבל על זה כבר פירטתי בעבר..
ברוכה הבאה למרכז! welcome to the club!
אני עברתי מקיצוניות לקיצוניות (ירושלים- תל אביב) אבל אני מניחה שבשביל ילדת פריפריה שכמותך המעבר יהיה יותר חלק :)

בסוף אני אשאר השרידה הבלוגרית היחידה בפריפריה... אני אמשיך לעדכן מפה :) בהצלחה בחיפוש הדירה!

אהבתי את הלוק מאוד ולהפתעתי הקבקבים אף משלימים ומתאימים נהדר(:

נעלולה - מצחיקה!! אני בהחלט אצטרף, פרברי השינה נאים בעיני מאוד עכשיו רק נותר להחליט איזה מביניהם... :)

marina-
בהחלט יש לה קטע רב שכבתי מעניין. זה סגר את הדיל. חג שמח!

alisa - קיצוניות קיצונית ביותר, אבל את נשמעת עולצת ועליזה אז זה משמח ומרגיע. אני מאמינה שיהיה בסדר (חוץ מהעובדה שהמחשבה על להעביר את כל המלתחה מבעיתה אותי...) - תודה בכל מקרה!

מורן - זה גם מה שאני חשבתי פעם :)) הגחלת בידייך, שמרי עליה!

cati - גם לדעתי... :)
thanx

שיהיה בהצלחה במעבר למרכז. מראשית ימיי לא עזבתי את גבולות תל אביב ולא פעם אני חולמת על בית בפרבר שקט ורגוע. אבל בינתיים זה רק בגדר חלום. תתחדשי על השמלה. הולמת אותך מאוד.

שמלה ושרשרת מקסימים!
לגבי קבקבים דעתי עדיין חלוקה אך פה הם נותנים קונטרסט לשמלה העדינה !

אפשר לשאול לאן את עוברת ?

חג שמח ((: (או מה שנשאר ממנו )

איזה שמלה מקסימה,
את מאלצת אותי לעשות ביקור בגבעתיים.

מקסימה כתמיד!
כמה כיף לשמוע שאת מתקרבת לאזורנו..אולי באמת ככה יצא לנו לראות אחת את זיו פניה של השניה.
והשרשרת מושלמת! אני בדיוק רכשתי לי, מסיבות ברורות, את אחותה הקטנה ב-forever 21
http://www.forever21.com/product.asp?catalog_name=FOREVER21&category_name=acc_jewelry&product_id=1074683141&variant_id=011&showBack=OK

ד"ש קטן לחיפה, אני עדיין מבקרת קבועה בסופ"שים, הכי פינוק אצל אימא...

השמלה ממש שווה ויפה! אני חייבת לראות את החנות הזאת, נשמע שיש שם דברים טובים במחירים טובים.
תתחדשי על הנעליים, יותר מהכל נראה לי שהם גם נוחות מאוד!
והכי חשוב - מעבר קל שיהיה, לאן שזה לא יהיה.
חג שני שמח,
שרונה

Nice look, I love it, congratulations.

passionista - תודה רבה!
והאם את מהתלאביבים המעטים שאשכרה נולדו בת"א? כבוד!
מעניין אם אי פעם אכלול את העיר הזאת ברזומה שלי או בספח תעודת הזהות? מי יודע...

אחת שחושבת שיודעת - זה עדיין לא הוחלט. אולי לגבעתיים.. ?! אם יש לך המלצות נדל"ן מעניינות את מוזמנת להמליץ. תודה!

tutti - זה פשוט תותי!! נועד עבורך... אוהו וכמה הפינוקים של אמא יחסרו לי - אני אצטרך לתדלק באופן רציני בסופ"שים. נשיקות יקירתי.

just a girl - תראי את לא חייבת.. :)) אבל בהחלט שווה. ויש חניה באפור ברח' המלבן ממש ליד. החניה הכי קלה שמצאתי במרכז מזה הרבה זמן. או שסתם היה לי מזל.

Photo.Fashion.Passion - היי שרונה, הקבקבים בסופו של דבר פחות 'מוטרפים' ממה שחשבתי והרבה יותר שמישים, עיניך הרואות. אם כי ניתן להבחין שהם שנויים במחלוקת בקרב חלק מהקהל. נו טוב. :)
תודה רבה, אני אזדקק לאיחול הזה. בינתיים עברתי דירה באופן עצמאי רק פעם אחת בחיים (לא מחשיבה מעברים שנעשו כשעוד הייתי ילדה וגרתי עם ההורים) ובתקופה שעברה מאז הספקתי לצבור לא מעט גרדרובה ונעליים. נקווה שלא יהיה כזה סיפור להעביר את עצמי ואת ציוני והמלבושים דרומה... :))

vicen -
thank you dear and happy holiday!

השמלה מקסימה, היא מורכבת משני חלקים? או שהם מחוברים?
בדיוק אתמול חברה שלי גם שילבה משהו בסגנון- תחרה מעל שמלת סאטן בצבע קרם.
השפעה מטרנד הלנז'ריי אולי?

מחכה לשמוע עוד על המעבר שלך... :)

מקסים מקסים מקסים.
את לבושה פשוט מדהים, מרתקים אותי השילובים שלך וכל צירופי הפריטים יחדיו. אני גם מחכה לראות איזה שילובים עוד תעשי עם שמלת התחרה והקבקבים המקסימים האלה!
בהצלחה ב"משא אל הבית החדש" (וואי זה ממש כיף לומר את זה כך!D:) ומקווה שהכל יעבור בשלום. אה כן, ותמסרי גם לציון בהצלחה!

שמלה יפה!
ואפשר לדעת מאיפה השרשרת?

kareen - תודה! השמלה מורכבת מכמה שכבות, אבל כולן באו יחדיו בשמלה אחת. לא צירפתי אליה דבר.
המשך יבוא לגבי המעבר... :)

נגה - כמה אנשים שאני מכירה ישתעשעו מאוד מבחירת המילים המצוינת שלך: "משא אל הבית החדש". קלעת בול! :) המון תודה, ציוני יצטרך את זה...

מירב - כן, כבר הצטלמתי איתה בעבר היא נקנתה במילאנו.

אחת השמלות המוצלחות שראיתי בזמן האחרון.... בקרוב אצטרך את עזרתך בחיפה, אגב, לפני שאת עוזבת :)

היי דר,

תוכלי לרשות איפה נמצאת החנות Emma Ro לטובת אלו שעדיין לא פתחו חשבון ב-Facebook?

clothes on trees - את יודעת איפה למצוא אותי... בינתיים ;)

אנונימית - בחפץ לב. עבור כל מי שלא פתח חשבון בפייסבוק (כבוד!!) החנות נמצאת בגבעתיים כאמור, ברח' כצנלסון .61

בתור חיפאית בדימוס, באמת עצוב שככה זה בחיפה (מה ברוזה היה אומר?)

ולגבי האאוטפיט- לא חשבתי שזה יקרה לי, אבל הקבקבים באמת מוצאים חן בעיני. כנראה שגם אני קורבן.

בואי לרעננה
אחלה מקום:)

לכל המפרגנים יש עוד שמלות תחרה במחירים טובים באמה רו, אשמח לראותכן
כצנלסון 61 גבעתיים :-)

השמלה מתוקה להפליא וכל כך רומנטית. אהבתי את הדיטיילים בצוואר! בתור מישהי שעברה אחרי 6 שנים בתל אביב למושב אני חושבת שפריפריה היא בהחלט החלטה נבונה...בהצלחה!

Nice dress is it bought in Israel. Where are you doing the most shopping in Israel?