9/2/14

new beginning / התחלה חדשה: אפונה משיקה חנות בגדים אינטרנטית

fashionpea_launch_loves

הסרת הלוט.
כמה חיכיתי לרגע הזה!
חיכיתי ועבדתי קשה בשבילו במשך כמה חודשים, לא לבד כמובן, אלא בשיתוף עם עוד אנשים מעולים שעזרו לי בדרך. עוד על כך בהמשך הפוסט.


אז... אני יודעת שלא ראו עליי אבל הייתי כמה חודשים בהריון, הריון מטאפורי כמובן, קצת יותר קצר מהריון אמיתי, ועל אף שרציתי והתאמצתי והתפללתי שהתינוק יוולד במזל אריה (לא יודעת למה, אבל יש לי חיבה מיוחדת למזל הזה), רצה הגורל שנולדה בתולה, בשבועיים איחור.
אבל מה זה משנה המזל, אני שמחה שהיא יצאה בריאה, יפה ובעיקר שיצאה סוף סוף לאוויר העולם.


תכירו בבקשה את אתר האופנה שלי, LOVES, העסק שעמלתי על בריאתו במשך החודשים האחרונים ובעצם העבודה האמיתית שלי איתו מתחילה עכשיו. כיף!

למה לי להקים אתר שופינג אונליין?
זה בטח נראה מהצד נורא פשוט, אבל למען האמת זה *קצת* יותר מסובך בפועל.
יש הרבה צדדים להקמת עסק אופנה מלבד קניינות (שזה באמת תענוג), פלוס לעזוב עבודה יציבה ומשכורת קבועה שמתקתקת, וקריירה שנראתה בסה"כ לא רע, למה הייתי צריכה את זה?

בעיקר כי הייתי חייבת לתת לזה צ'אנס.
אני מפלרטטת עם הקמת חנות אופנה אינטרנטית כבר יותר מחמש שנים וידעתי שלגמרי יש לי את מה שדרוש בשביל לבנות עסק כזה. אבל משום מה לא העזתי.
יצא לי לנהל ולתכנן אתרים לחברות גדולות, ולהיות מעורבת במהלכים שיווקיים ובנית אסטרטגיה דיגיטלית, וב"קטנה" גם ניהלתי מהצד של הבלוג ועוד בלוג-חנות למכירת הבגדים הישנים שלי, אבל כנראה שהביצים שלי לא היו מספיק גדולות ובשלות ללכת על זה באמת עד לשנה האחרונה.


בנוסף, כי אני קניינית כפייתית ברשת, ומאמינה באינטרנט בכל ליבי.
באופן עקרוני אם אפשר לעשות משהו באינטרנט, אני מעדיפה לעשות את זה שם.
כמו כן, אני חושבת שאפשר להשיג ברשת בגדים ופריטי אופנה באחלה מחירים ובאיכות טובה (תלוי כמובן איפה מחפשים ואם יודעים לקנות נכון) בלי המועקה של קניונים עמוסי המולה ורעש, עמידה בתורים, ומוכרות מציקות.
שמתי לב שהמגמה של אמון כלפי שופינג ברשת הולכת ומתבססת בארץ, בייחוד בשנה האחרונה - סוף סוף! - ואני ממש שמחה על כך.


וגם, באופנה כמו באופנה, מצופה ממך להמציא את עצמך מחדש פעם בכל כמה זמן, אז קבלו אותי במטמורפוזה הנוכחית שלי: לא עוד בלוגרית אופנה (אל דאגה, הבלוג לא נסגר), כי אם בעלת עסק אופנה. זה ה"לוק" שלי לתקופה הקרובה :)

ומה לגבי החנות?
החנות פתוחה לכולכן, מעתה ועד להודעה חדשה, בכל שעות היום והלילה (כי אין דבר כזה שעה טובה מדי לאונליין שופינג!).
אחרי התחבטויות והתלבטויות וכמה שמות שירדו מהפרק החלטתי לקרוא לחנות "LOVES", כי היא עמוסה בדברים שאני אוהבת, ומקווה ומאמינה שגם אתן תאהבנה.
בגדים שתאהבו ללבוש ושיהיה לכן בהם נעים וטוב.

עוד לגבי הבגדים:
כל הפריטים בחנות נבחרו (פיזית - מיששתי, מדדתי, ניסיתי, בדקתי במו ידי וגופי) על ידי ללא יוצא מן הכלל, ולא ניתן להשיגם במקום אחר או באתר אחר ברשת.
הבגדים משקפים את המקום האופנתי הנוכחי שאני נמצאת בו ואת האסתטיקה שלי, והקפדתי מאוד לבחור פריטים קלים ללבישה, שימושיים, נוחים ומעודכנים. ולא פחות חשוב - כיפיים!
זה האני מאמין האופנתי שלי, ואני מאוהבת בכל אחד ואחד מהפריטים שבחרתי להציע למכירה. כמו כן, אני מאמינה שאלו בגדים שתוכלו לאהוב, וליהנות מהם עכשיו וגם בעונות הבאות.
והשתדלתי מאוד שהפריטים הללו יהיו במחירים סבירים ככל האפשר - כרגע הפריט היקר ביותר בחנות עומד על 299 ש"ח.


לסיום, אי אפשר בלי כמה תודות לכל מי שלקח חלק אקטיבי במסע של הקמת החנות הזאת ו/או הקפיד לעודד ולתמוך מהצד:
תודה לרונן, לרונה, לעומר, לאורי, לנועם, לנעה, לדר (יש עוד אחת), לקטי, לדניאלה, לקארין, לגטה, לשרון, לשלי, לצ'יווה, לעמרי, ותודה גדולה לאנה.

תודה למשפחה שלי - לאבא שלי ולאמא שלי, שכרגיל עומדים ב-100% מאחורי כל מה שאני עושה ולא שינו את עמדתם גם הפעם, ותודה לאחי ולאשתו אריאלה על כל התמיכה והעזרה המקצועית. אריאלה, אין כמוך!

ואחרונה אך לא פחות חשובה - תודה ענקית לבן זוגי אריאל.
מלבד העובדה שהוא הבנאדם המרכזי והחשוב בחיי, הוא תרם המון מזמנו ומכשרונו הרב לבניית העסק הזה והיה בעד הרעיון מהיום הראשון שהעזתי להגות אותו.
אני לא מתביישת לומר שבלעדיו יש סיכוי סביר שהחנות לא היתה קמה ועולה לאוויר. תודה ממי שלי!


אז כמו שאמרתי, החנות פתוחה מ-ע-כ-ש-י-ו!
המלאי של הפריטים מצוצמם ואקסקלוסיבי אז חבל להתמהמה.
ומי שצריכה עזרה או יעוץ ממני לגבי הפריט שהיא מעוניינת בו: האם יתאים, איך ללבוש, לאן ללבוש, עם מה לשלב וכו', מוזמנת לקבל אותו בשמחה ע"י פניה במייל hello@shoploves.co.il
אשמח לייעץ לכן ולעזור לבחור.

 אתם עדיין פה?

לאתר LOVES >>

ניתן לעקוב אחרי החנות גם בפייסבוק
ובאינסטגרם _SHOP_LOVES

קנייה נעימה!
ותודה לכל מי שנמצא פה מדי פוסט ותומך ברוחו ובנפשו.
I LOVES YOU !




Hi guys, I'm so delighted and excited to share with you some big news:
today I'm launching my very own online fashion store called: LOVES !
yay!!


I've been working on this project hard for the past few months and finally it has come to life, and the work only begins now but I'm super excited to start this new chapter in my life.
No more fashion blogger, from now on - fashion business owner. That's more like it!


After a very long time of contemplating about the idea (five whole years, to be exact) and sitting on the fence, I have finally grown balls and realized that I have what it takes to do it.

I decided to call the store "LOVES" because it is filled with items I love and I hope and believe you will love as well.
The store is currently in Hebrew and open to the Israeli market, but if you don't reside in Israel and really fancy something you see up there you can shoot me an email - 
 hello@shoploves.co.il - and I'll do my best to help you get it :)

I usually like to be a solo person, and have things done my way (or the highway), but if there's a big lesson I've learned from this experience so far is that one cannot do this alone.
So I'm grateful for all the help and support I got from my friends and family, and other professionals I met along the way, who believed in my idea and my vision and were rooting me along the way.

Biggest thank you goes to my husband, Ariel, who put a lot of his time, effort, and talent into helping me build this business. Couldn't have done this without you my love!
So I hope you wish me good luck on my new journey and for my new chapter of my life.
Thank you for all your kindness and support throughout the years of this blog.
I LOVES you!

XX