2/5/14

grey sweatshirt and biker jacket

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה, ג'קט אופנוענים

Hi guys!
I had the pleasure of collaborating again with the lovely and talented Ronen Frieman, who also shot the beautiful birthday post.
This time I wore a comfy and edgy look which feels great to wear and really was a no brainer to compose.

This is as cold as it gets here in the Tel-Aviv area, so a woolen biker jacket is the ultimate coat and you really don't need more than that to stay warm while looking cool.
Speaking of TLV, If you're in Tel Aviv this weekend I'd love to see you in the special sale I'm hosting with two blogger friends.
So see soon :)

pink_coat_biker_fashionpea1

pink_coat_biker_fashionpea8

pink_coat_biker_fashionpea5

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה, ג'קט אופנוענים

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה, ג'קט אופנוענים

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה, ג'קט אופנוענים

pink_coat_biker_fashionpea6

היי!
בפוסט שלעיל אני לובשת אאוטפיט די פשוט וקל לעיכול אבל בכל זאת בואו נפרק את הלוק למרכיבים, הרי למה הומצאו בלוגי אופנה אם לא לחפירה אופנתית חסרת תכלית?

// הג'קט - ג'קט אופנוענים הוא לטעמי האישי החלק העליון המושלם. בארץ לא ממש צריך יותר מזה בכדי להתחמם בחורף והרי לכם המעיל האידאלי שאי אפשר לעמוד בפניו, בייחוד עם מרקם צמרירי וחמוד, גזרה מעט אוברסייז שנעים לשהות בה וצבע מתקתק וכובש לב.

// הסווטשירט - בתקופה האחרונה אני חיה בתוך סווטשירטים, וסווטשירט אפור הוא פריט חובה והשקעה טובה אפילו יותר מכל סווטשירט אחר. הולך עם כל פריט ומוסיף מקדם קוליות לכל אאוטפיט שבקונסטלציה אחרת יכול להיות מדי "לבוש" או מתלהב.

// ג'ינס קרוע - על ג'ינס לא צריך להרחיב, זה הפריט האלמנטרי והבסיסי ביותר (במובן הטוב) שהומצא ומאכלס את פלג גופי התחתון ברוב ימות השבוע, בעיקר בחורף.


// תיק - להתאים תיק לאאוטפיט זה אחד התענוגות הגדולים בעיני. ובתור פריקית של תיקים תמיד יש הרבה אופציות ומאתגר לבחור. הפעם הלכתי על תיק בינוני ומוצלח שיהיה מספיק שימושי וישתלב בהרמוניה עם שאר הפריטים. בניגוד לפעמים שבהן אני רוצה שהתיק "יקפוץ".

// נעלי עקב - שחורות, קלאסיות, נשיות. מוסיפות עדינות וסקס אפיל למראה שהוא ברובו מחוספס וקולי.


תודה רבה לרונן פריימן, שהיה לי העונג לחבור אליו שוב לצילומי הפוסט הזה ואחראי על התמונות המעולות.


אני לובשת:
סווטשירט, ג'קט ותיק - מחו"ל. ניתן לקנות את הג'קט כאן.
ג'ינס קרוע - זארה (ישן)
נעלי עקב - אלדו (ישנות)

כמעט סופ"ש נעים לכולם.
מקווה לראותכם ביום שישי :)