3/12/12

stripes and dots

comme_des_garcons_pouch5

comme_des_garcons_pouch2

This is what I wore on Friday (before it got REALLY hot here Saturday and Sunday). I was feeling a bit festive so I put on my sparkly skirt, a classic striped shirt, and added a casual 3/4 sleeve parka on top for a bit of an edge.
Most of what I wear here is pretty old except for the little polkadot pouch I've been eyeing for a while and just couldn't resist. Such a fun and cute addition, I can already imagine me wearing it in so many variations. I hope I'll be able to show some here pretty soon.

p.s If you somehow missed my giveaway or need a reminder, you can still join in and give yourself a chance to win a great eau de toilette by Hermès. So go ahead, click here for the details!


זה מה שלבשתי ביום שישי, לא התחפשתי לכלום אבל הייתי במצברוח חגיגי משהו אז החלטתי שחצאית מטאלית תתאים למאורע. וכמובן ש"הרגעתי" אותה קצת עם ג'קט צבאי מחוספס ובלתי חגיגי בעליל. התיק הקטן, המנוקד והחמדמד הוא אולי ההוכחה ניצחת, אם מישהו היה צריך אחת כזו, לכך שאני לגמרי "bag person". הרבה יותר מה-"shoe person" שפעם הייתי.
משום מה בזמן האחרון נעליים צריכות להיות הרבה יותר משכנעות בשביל שאני אאסוף אותן לחיק מלתחתי ולעומת זאת תיקים - אני מפנטזת על כל כך הרבה שזה נהיה כבר ממש פשע. אני מדמיינת את התיקון הקטן הזה בווריאציות שונות ומשונות ועם מגוון דברים שיש לי כבר בארון, מקווה שייצא לי לתעד משהו מכל הנ"ל בקרוב מאוד.
תודה רבה לאריאל על הצילומים. המשך שבוע טוב!

נ.ב מי שפספס או שהוא דחיין באופיו ואוהב תזכורות (כמוני) מוזמן לקחת חלק בהגרלה שפירסמתי כאן בסופ"ש ולפחות להבטיח לעצמו את הסיכוי לזכות בבושם של הרמס. עדיין לא מאוחר מדי, ההוראות כאן!


חולצת פסים הייץ' אנד אם (ישנה) / H&M striped top
ג'קט צבאי זארה (ישנה) / zara parka, old
חצאית הייץ' אנד אם (ישנה) / H&M metallic skirt, old

תיק פאוץ' מנוקד קום דה גרסון / comme des garçons leather pouch
מגפונים ניין ווסט, ממזמן / nine west booties, old