3/20/12

navy cool

massimo_dutti_floral_pants_celine_bag1

massimo_dutti_floral_pants_celine_bag4

massimo_dutti_floral_pants_celine_bag8

massimo_dutti_floral_pants_celine_bag3

As I promised in my last post, here's what I wore last Saturday afternoon. A casual outfit which is quickly becoming a favorite and I assume will get more wear as it gets warmer. I have mentioned here before that I'm not really into florals this spring, and I still am not, but to explain the fact that I'm wearing floral pants here above, I must say that the main feature that drew me to these pants was the rich navy color.
Finding myself very much into navy these days,
as you could see here, but also acquired a few more lovely navy things that have'nt yet been featured on this blog. And I finally got myself the oh-so-classic navy blazer for work. Can't believe it's only now that I'm crushing over this amazing color.
Anyways, more navy to come. And have a lovely Tuesday!

בהמשך לפוסט הקודם, זה מה שלבשתי ביום שבת האחרון. נראה לי שזה אחד האאוטפיטים הקז'ואליים האהובים עלי בתקופה האחרונה (הממ.. מעניין כמה פעמים אמרתי את המשפט הזה) ואני מניחה שהוא יזכה לעוד הרבה לבישות ככל שמזג האוויר יתחמם, כי אף אחד מהפריטים כאן לא ממש עבה או מחמם במיוחד.
אני יודעת שטענתי כאן לא מזמן שהטרנד הפרחוני פחות או יותר עובר מעלי, והנה משום מה אני לובשת מכנסיים פרחוניים למהדרין, אבל אתם חייבים להאמין לי שמה שבאמת משך אותי במכנסיים האלה היה הצבע הכחול העמוק והעובדה שמדובר במכנסיים בעלי הדפס (או כפי שאני מכנה אותם, happy pants), מאחר וזהו טרנד אופנתי שאני יותר מתחברת אליו ברגע זה מאשר הפרחים.

כפי שנוכחתם לראות בדוגמה הזו למשל, או שלא ממש, כי יש עוד כמה פריטים שלצערי לא הספיקו להראות את פניהם בבלוג, המלתחה שלי חווה רנסנס רציני בתחום הצבע הכחול על גווניו ובעיקר כחול נייבי. אפשר לומר שגיליתי את הצבע הזה רק בחודשים האחרונים (סוף סוף יש לי בלייזר קלאסי בצבע נייבי לעבודה!) ואני נהנית מכל טון ומכל שילוב. עוד פריטים כחולים בהמשך.
תודה רבה לאריאל על הצילומים, המשך שבוע טוב!


סריג טופשופ / topshop contrast sleeves knit
מכנסיים מאסימו דוטי / massimo dutti floral print pants, similar here
תיק סלין / céline bag
טבעת איב סן לורן / YSL arty ring
מגפונים זארה, ישנים / zara booties, from a few years ago