7/26/11

statement

fashion_blog_outfit_4

fashion_blog_outfit_1

fashion_blog_outfit_5

fashion_blog_outfit_2

fashion_blog_outfit_3
חולצת טי זארה / tee shirt zara
חצאית מנגו / light denim tulip skirt
שרשרת אבנים אדומות מנגו (סייל!) / statement necklace with red stones mango
נעליים נקנו בחו"ל / shoes
prima moda, from last year

איך אפשר להעביר שבוע בלי איזו שרשרת משמעותית ובעלת נוכחות, הא? טוב, כנראה שאי אפשר ועל מנת לתת לענק הזה במה החלטתי לבחור באאוטפיט די סולידי ורגוע - חולצת טי דקה בצבע האהוב וחצאית קלילה העשויה מבד נעים ונוח. את הזרוע אני מקפידה לתגבר בכמה שיותר צמידים בצבעוניות משתנה (תגובות שכיחות לעניין: אמא שלי- "את בדואית?" אבא שלי - "נראה לי ששכחת איזה צמיד בבית...") שקצת מקשים עלי להסתנן למקומות כי אני עושה הרבה רעש, אבל עושים לי טוב על הלב.
תודה לאריאל על הצילומים. שבוע מוצלח.
**

How can I survive a week without a statement necklace? Well, apparently I cannot... Chose a simple and clean outfit to go with it composed of a light tee in my favorite color and a soft denim tulip skirt which is perfect for the hot'n'humid weather we're having (this time every year, kinda used to it). Also made my arm pretty and noisy with a big bunch of bracelets that make me happy and make it also hard for me to sneak quietly into places... Have a good rest of the week!

**הערה קטנה לפני סיום: כפי שאתם בטח יודעים, אני מקפידה לשמור על הבלוג ולטפח אותו כמקדש לאופנה, אסתטיקה והשראה, מבלי לערבב דברים שלטעמי לא קשורים לעניין ובלי שמץ של טרוניה או ביקורת - אפילו לא כזו בתחום האופנה (מה לעשות, זה לא באופי שלי) אבל אני מרגישה חובה להתייחס למשהו שקורה עכשיו, ולו במשפט. המחאה האזרחית ההולכת ומתגברת בימים אלה היא דבר חשוב ומשמעותי מעין כמוהו. אני גאה לראות אנשים קמים, עושים מעשה ומתאגדים יחדיו על מנת לגרום לשינוי ושמחה לקחת חלק במחאה הזו שהינה מכרעת עבור כל מי שחי במדינתנו.