9/12/10

winter time

mitzy4

mitzy1

mitzy2

mitzy3
סריג מחורר טופשופ / knit top Topshop
מכנסונים דמויי עור מפולין / faux leather shorts from Poland
תיק מלברי (דגם מיצי) / bag Mulberry Mitzy hobo
נעלי אוקספורד BCBGenration (נראו גם בפוסט הזה) oxfords
שרשרת הכנתי בעצמי / necklace made by me

הסריג הזה הוא מסוג הדברים הלא ממש פרקטיים: חם מידי לקיץ ומחורר מדי לחורף, אבל חוסר פרקטיות אף פעם לא עצר אותי בעבר, אז אין סיבה שיהווה מחסום כעת... ובתכל'ס הוא כבר הספיק להילבש מספר פעמים (בעיקר בחיפה) ואפילו פעם אחת לבילוי לילי באיזור המרכז, אז הטיעון הזה די עף מהחלון בסופו של דבר.
בנוסף לו, המכנסונים החומים שתליתי בהם תקוות רבות לחורף מתחילים לצבור קילומטרז' ומחכים יחד איתי (בינתיים בצל) לעוד ירידה בטמפרטורות. אם כבר ויתרנו על עוד שעת אור כה חשובה ומוערכת בשעות אחה"צ, המעט שהיקום יכול לתת לנו זה מזג אויר יאה לשעון חורף, לא? bring it on !
לגבי התיק, בהחלט לא תיכננתי להיות הבעלים המאושרת של שני תיקי מלברי תוך זמן כה קצר, אבל כנראה שאלי האופנה מחייכים אלי כי נתקלתי בהזדמנות שאי אפשר לסרב לה (נסו אתם להגיד לא למלברי בחצי המחיר) וממש לא היה נעים להשאיר את התיק הזה לבד בקור האירופאי...


לסיום אני מצרפת מתנת חג מקסימה ביותר שקיבלתי - את האיור הזה שהכינה מירב מהבלוג Hot Mess. תודה רבה רבה!! ותודה רבה גם לאריאל על הצילומים.


readers_art_fashionpea


This knit top is a pretty impractical one: too warm for summer (in the middle east) and too perforated for winter, but, impracticality has never stopped me before, so why should it now... :)
And I have actually managed to wear it a few times already so that argument kinda goes out the window...
In addition, the faux leather shorts, which I have so many high hopes for, are starting to gain mileage, and are waiting patiently for lower temperatures. And hey, we already adjusted our clocks an hour backwards here (bye bye daylight savings) so to make up for the loss of such a valuable hour of light in the afternoon each day we should at least get some coller breeze... no?!

And a little something about the bag, I didn't plan on becoming an owner of two Mulberry bags in such a short period of time, but there was a great opportunity (thanks to Poland for that too) and who can say no to a huge discount on this lovely bag? Well, not me...

I'm attaching this lovely drawing I received a few days ago from the talented Merav Keet, who also has a blog called Hot Mess. Thank you so much dear!

Have a great new week you all!

20 comments:

אני מכירה את בעיית הסריג מקרוב, גם לי יש אחד כזה בארון (ועוד בצבע כתום זרחני לא פחות ולא יותר, שלא הופך אותו ליותר לביש) אבל איכשהו תמיד אפשר למצוא פיתרון לפריטים האלה. הנעליים פשוט יפייפיות. אהבתי את איך שאיבזרת את האאוטפיט, כל התכשיטים משתלבים כל כך יפה יחד!

הנעליים כל כך עדכניות גם לחורף הזה ונראות לי ממש נוחות!
יש דומים להם בניין ווסט ואני בהחלט הולכת לרכוש לי זוג אחד או שניים החורף הזה.

תתחדשי על התיק המהמם!

שרונה

פרקטי שמקטי, הסריג כל כך יפה ומיוחד שלמי אכפת...? :)אבל הוא נראה די פרקטי שלובשים משהו בצבע ניוד ממתחת.

הנעליים מקסימות ונראות נוחות,
אני מחפשת מזה חודשים רבים לרכוש לי משהו בסגנון אחד עם עקב ואחד פלאט יש לך הצעות?

היי,
את נראית מדהים כמו תמיד.
אני מאוד סקרנית לדעת איפה מוצאים תיק מעצבים (לא מזויף) בחצי מחיר. אנא שתפי!

תתחדשי על התיק! מי המפרגן שפירגן לך אותו(לכבוד השנה החדשה אני מניחה:))?? התיק מאוד יפה ושימושי מלבד הצבע- תיקים כמו התיק הזה(של מלברי..)על אף שהצבע מהמם, עולים הרבה מאוד כסף ולכן אני לא חושבת שכדאי להוציא סכום כזה על תיק שהצבע שלו כלל וכלל לא פרקטי ולא שימושי בעליל...
ואני חוזרת, על אף שזו דעתי היא אינה מתנגשת עם העובדה שהתיק כשלעצמו מהמם וגם הצבע מקסים ואני בהחלט מתחברת אליו. תהני ממנו!

ובנוסף אי אפשר להתעלם מזריקת הצבע המיוחדת, היפה והנכונה שהתיק נותן לכל האאוטפיט!! שאפו על כך.

ראיתי שצייצת וגם הוספת תמונה לגבי המתנה שקיבלת לכבוד השנה החדשה מקסטרו..אז יש לי שאלה-- מהי בדיוק המתנה?? (האם אלו כל הקים שרואים בתמונה?
בכל מקרה תתחדשי והאאוטפיט מהמם!
הסריג נקנה במקומותינו?? וכמה הוא עלה לך??

תתחדשי על התיק! הצבע הסגול שלו נראה מהפנט. כמעט קניתי את הסריג הזה בעצמי, אבל בסוף ויתרתי בגלל סיבות כאלה ואחרות. כיף לראות אותו עלייך!

Como siempre tengo que felicitarte por tu acierto en el vestuario, esta vez además te felicito por el regalo, yo había pensado mandarte un regalo pero seguramente en tu país no es fácil mandar cosas pero tu me dirás si se puede a través de mi mail que ya sabes.
Saludos desde España de tu amigo

You look great as usual! Love your sweater

Little Lost Treasures - זה בטוח, מי שרוצה מוצאת פתרונות, ולא מעט כאלה. הסריג שלך נשמע כמו סריג אייטיז מגניב ביותר, טומן הרבה פוטנציאל בחובו... :)

photo.fashion.passion - אני רואה ששמת לך עין על לא מעט דברים בניין ווסט, לכי על זה! ;) הנעליים האלה נחרשו כבר בחורף שעבר, לא רואה סיבה למה לא ימשיכו להיות שימושיות מאוד. תודה!

שירה - אחלה שאלה, רעיון טוב לתכנן מראש. לי באופן אישי נראה ככה:
1. זוג שטוח: אוקספורדים "קלאסיים" עם פרפורציה בגוון חום או קאמל.
2. זוג עם עקב: מגפונים עם שריכה. אם אין לך בשחור אז לכי על בטוח ואם יש לך, אז תוכלי להתלבט בין אינספור גוונים (חום / זית / בורדו יין... תלוי מה שולט אצלך במלתחה ומה הכי יתאים).
אלה הבחירות האוטומטיות כמעט שלי, אבל כל אחת והעדפותיה. ותחזרי ותספרי לי על מה הלכת בסוף, כן? :)

ksenia - את זה הבאתי מחו"ל. לא ציפיתי להיתקל בשום מאלברי בפולין, אבל מסתבר שיש וכל הדגמים בחנות היו בסייל של סוף הקיץ. אם יוצא לך להיות איפשהוא בחו"ל בזמן סיילים של קיץ או חורף (באירופה יש להם תאריכים די קבועים) נראה לי שהעצה הכי טובה היא לבדוק ולא להתבייש. להיכנס לבוטיקים ולהתעניין מה בסייל.

lol -
הסריג לא נקנה בארץ (כי קצת מעצבן אותי לקנות פה טופשופ במחיר כפול ואם מתאפשר לי אני משתדלת שלא). לא זוכרת בדיוק כמה, אבל זה היה מתומחר כמו באתר שלהם.
והמתנה לחג אכן היתה ערימת הלקים המצולמת. לא ידעתי שקסטרו נכנסו לענייני הקוסמטיקה, ועכשיו אני בלופ (מורחת כתום זרחני על זרת ימין)...

אנונימית - מסכימה איתך לגמרי. (וגם קצת לא, כמובן). בשביל תיק "ראשון" ברור לחלוטין שהבחירה צריכה להיות שחור או חום. זו גם ההמלצה שלי למי שמתעניינת ומתייעצת. פשוט כי את רוצה להשתמש בו ולנצל אותו כמה שיותר, בייחוד עם השקעת הרבה. כל צבע חריג פוטנציאלית מנמיך את כמות השימוש. וכמובן שאם זה תיק נוסף ,וגם היה בסייל כל כך טוב אז אפשר קצת לכופף ת'חוקים... :) תודה!

Lilya -
תודה! אני אשתדל לעשות בו שימוש מושכל ולא לחורר או לפרום חוטים עוד יותר :) מקווה שהוא ישרוד גם לסתיו הבא...

vicen -
it is such a lovely drawing, isn't
it? totally made my holiday!
Kisses from Israel!
Glamour Bbey -
thanks!

את פשוט מקסימה שאת מגיבה בסבלנות ובאריכות לכל מי שכותב לך

אנונימית - אני מרגישה שאני נמצאת פה בין חברים ואם למישהו יש תהיה או שאלה אני מנסה לענות כמיטב יכולתי. ואולי אני סתם בחורה קשקשנית :))

התיק הורס והצבע מהפנט, מהווה ניגוד מושלם לצבעי הניוד שגורמים לי להתגעגע לחורף עוד יותר
יש סיכוי או אפשרות לצרף מחירים בעתיד ?

אנונימית - תיכף איתנו החורף הזה אינשאללה. תודה! ולגבי השאלה, אני לא מאמינה שאציין פה אי פעם מחירים באופן קבוע, בעיקר מן הטעם הפשוט שאני לא רוצה להפוך את הבלוג שלי ל'מחירון לוי יצחק'... את בוודאי יכולה להבין :)

what a bag, sachtein!! I love this one even more than the Alexa, you little Mulberry fiend you.

היי אפונה, איזו מצלמה ועדשה משמשות את אריאל בעת הצילומים?

לכולנו יש סריג מעצבן שכזה, לפחות אחד. במקרה שלי זה שניים...
אהבתי את הציור(:

איזה כיף לך שיש לך את הגזרה הדקיקה והמתאימה למכנסוני עור... אני אסתפק החורף בחצאית :)

Dana -
אני חושבת שזה רשמית הפך למותג התיקים האהוב עלי. גדלים מעולים, משקל קל, צורות נאות ולא טרנדיות מדי. מה עוד צריך לבקש? :))

אנונימית - היי, המצלמה היא קנון 450D ועדשת 50 mm.

Clothes on Trees -
whatever rocks your boat babe... ;)

D-OriGami - כן יירבו המעצבנים האלה!

אני חייבת להצטרף לאחת מתגובות מעליי ולומר סחטיין על התשובות והתגובות לקוראים שלך. :)