8/28/08

הפוסט ה-100



איך הזמן רץ כשנהנים... אני מרגישה כאילו התחלתי לכתוב את הבלוג רק אתמול, וכבר הגעתי למאה פוסטים! ניסיתי לחשוב על איזה רעיון מיוחד לפוסט המאה, ותאמינו לי שלא חסרים לי רעיונות לכתיבה כאן, אבל מאיזושהיא סיבה שום דבר לא נראה לי מיוחד מספיק. אז החלטתי בסופו של דבר להקדיש את הפוסט לכל ההפקה שעומדת מאחורי הבלוג הזה (הכותבת, העורכת, המעצבת הגראפית, הסטייליסטית, הצלמת, הדוגמנית [עאלק] ונערת המים) שכולה בעצם אני. הבלוג הזה מהווה פורקן להרבה הגיגים ורעיונות יצירתיים שעוברים במוחי ולא בטוח שהיו מוצאים להם דרך ביטוי אחרת. ובין היתר אני מתפקדת כאן גם כמעין "גלדיאטורית מודרנית" שרצה מסביב לזירה, ומציגה את מיטב המחלצות שלה לקול מצהלות הקהל (אבל זאת בחירה שלי). ואפרופו מחלצות, מיטב המחלצות של היום כוללות שמלה משובצת אוורירית עם בטנה ודיטיילים בשרוולים (שנרכשה בזארה במחיר מעורר גיחוך של 39.90 ש"ח), שרשרת ציפור מגניבה (שכה חיפשתי) מ'פאנקי פיש', טבעת עץ מ'אלדו' (שגם היא היתה בסייל מעולה) ולזה צירפתי את סנדלי הבפאלו שלי שאתם כבר מכירים.
לחיי עוד 100 פוסטים נוספים!! (לפחות!)

8 comments:

מזל טוב על פוסט ה-100!!!
שמלה מדהימה... ועוד ב-39.90? שווה ביותר:)

מצאתי אותה על "מדף השאריות האחרונות ביותר של הסייל".. בדרך כלל, ברוב סנוביותי אני לא טורחת להסתכל עליו (טעות!) כי הבגדים כבר מרוטים וסחוטים וקולקציית החורף מבהיקה ומפתה. אבל, חיטטתי והרווחתי.. שווה

מזל טוב על הפוסט ה-100 וכל הכבוד על ההתמדה.
מיותר לציין שהשמלה מהממת ובמחיר שווה ביותר.
מגניב שיש בלוגרית כמוך שתורמת לבלוגוספירה שלנו סטייל ומגניבות.
את מוזמנת לבקר ולהגיב גם אצלי.

נשיקות

תודה רבה. קיבלתי את ההזמנה. אני משוטטת בהמון אתרים ובלוגים אבל רק לעיתים נדירות מגיבה. אני לא רואה טעם לפגם במי שרואה לנכון להגיב - נהפוך הוא, זה מקדם את הדיון ותורם לעיתים רעיונות חדשים. עם זאת, אני מעדיפה בדרך כלל להיות רואה ואינה נראית. מלבד במקום הזה, כמובן, בו אני נראית ביותר...

באמת נראה כאילו רק אתמול התחלת לכתוב,
כל הכבוד! בעיקר שהצלחת להביא מישהי כמוני, שאין לה שמץ באופנה, לקרוא אותך באדיקות...

איזה כיף לשמוע! :)

הבלוג שלך מקסים. מז"ט לפוסט המאה.
איך באמת עובד כל תהליך ההפקה? את מצלמת את עצמך?

תודה! מתכון הצילומים שלי: טיימר של 10 שניות במצלמה וארונית של איקאה שהיא במקרה בגובה המתאים... והחתול ציון מעודד מהצד.