1/25/08

בקטנה, לסופ"ש

אני קצת חולה, והגרון הורג אותי, אבל בלי איזה eye candy לסופ"ש אי אפשר. אז הנה מגף ממש מעניין ומתוק לדעתי, מבית היוצר של מארק ג'ייקובס. המגף הזה שייך לליין היותר "צעיר" בואו נגיד ככה, והיותר זול (הכל יחסי כמובן, אנחנו מדברים על בגדי מעצבים, חברים) של המעצב, שנקרא marc by marc jacobs. מי שלא יודע על מה אני מדברת נא לגלוש דחוף לאתר הבית של המעצב ולהתרשם. רק אזכיר שג'ייקובס הוא מעצב אמריקאי ויש לו כמובן בית אופנה משלו. כמו כן, הוא גם המנהל האמנותי של בית האופנה לואי ויטון (Louis Vuitton) ומתוקף כך מעצב גם תחת השם הזה. (במאמר מוסגר, קולקציית אביב 2008 של לואי ויטון כללה שיתוף פעולה של ג'ייקובס עם האמן ריצ'ארד פרינס, שיתוף פעולה שהוליד קולקציית תיקים מעניינת ומגניבה לאללה בצבעוניות בוהקת [that's the way i like it!] ששווה לראות, וגם היה בתצוגה גימיק בו הדוגמניות לבשו בתחילתה מין מדי אחיות עם כובעים לבנים ועל כל כובע אות, שיחדיו יוצרות את השם "לואי ויטון"). הקיצר, איפה הייתי, אה, במארק ג'ייקובס והמגף המגניב הזה מקולקציית הסתיו חורף הנוכחיים (התמונה לקוחה מבית הכלבו בארניז ניו יורק):



אז מה יש לנו כאן? מגף שמשולב עם נעל מרי ג'יין (!!). מעניין מאוד, חדשני ומתוק להפליא לטעמי. אולי יש לי איזו פינה חמה בלב לג'ייקובס, מאחר והחנות שלו היא חנות המעצבים היחידה בעולם שהעזתי להיכנס אליה (מצטערת, אבל החנות של "יוסף" ברחוב דיזנגוף בת"א לא נחשבת בעיני חנות מעצבים רצינית). כשהייתי בניו-יורק לפני שלוש שנים נכנסתי לחנות (שממוקמת ב-Bleecker street, לכל המעוניין), עם תיק ג'נספורט על הגב (אוי לבושה!!!),דיפדפתי קצת בין הקולבים, והתלהבתי. האמת, לא היה כזה מזעזע מבחינת מחירים אבל לא ממש קניתי כלום. בכל זאת, זה עדיין קצת יותר מדי בשביל התקציב שלי... וכמובן שכל הברקות המעצבים מועתקות ללא רחם, אז הנה הגירסה של Urban Outfitters ,המצויינים, למגף + נעל בובה:

יש גם בשחור, אבל זו הווריאציה הכי פחות מוצלחת לדעתי. נחמד, לא?
*לסיום, אני חייבת להתלונן קצת על החורף הזה. הקור העז גם עושה אותי חולה, וגם גורם להמון בגדים מגניבים להישאר בארון. חבל מאוד, אני בייאוש אופנתי עמוק. נמאס לי כבר ללבוש את הסוודר הכי עבה והמעיל הכי עבה וארוך שיש לי בבית. יוחזר הקיץ לאלתר!!! או לפחות האביב... וחוצמזה, זארה ומנגו התחילו להביא כבר את קולקציות הקיץ שלהם. ואם זה לא רמז מספיק עבה ליקום להעלות קצת את הטמפרטורה, אני לא יודעת מה כן...

0 comments: