4/23/14

all white everything / אהבה חדשה: הכל לבן

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, חולצה לבנה, תיק, fashionpea, mango touch bag

fashionpea_white_blossom15

all white outfit, converse sneakers, allstars, אולסטאר, ג'ינס לבן, תיק לבן, אפונה בלוג אופנה

tassel bracelet, boho bracelet, mango touch bag, צמיד בוהמייני, בלוג אופנה, ג'ינס לבן, תיק לבן

perforated blouse, fashion blog, ג'ינס לבן, חולצה לבנה, תיק לבן, אפונה בלוג אופנה

allstar, converse, chuck taylor, אולסטאר, קונברס, סניקרז, בלוג אופנה

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, חולצה לבנה, תיק לבן, fashionpea, mango touch bag

fashionpea_white_blossom8

all white outfit, converse sneakers, allstars, אולסטאר, ג'ינס לבן, תיק לבן, חולצה לבנה, אפונה בלוג אופנה

Meet my new fashion crush: all white everythaaaaaang!

I think I haven't taken off theses jeans for a week now... shhh, don't tell anyone! No, actually they're in the washing machine right now, and I'm writing this in my underwear and waiting till I can get back into my fave pair of boyfriends.

This is the time of year when I'm the most excited to be on the hunt. Of course that all year round I'm keeping and eye and searching for new and cool fashion prey, but come spring
my enthusiasm reaches new heights.
New collections are appealing and tempting, fresh on the racks, old wardrobe flames are soon forgotten and new ones become the current obsession.

Oh well, that's just little old me, fueling the global fashion industry ;)

Hope you're having a great spring!
XX


תכירו את האהבה החדשה שלי: לבן מכף רגל ועד ראש.

נראה לי שהתלבשתי בוריאציות שונות של לבן טוטאלי במשך כל ימי פסח, ואת ג'ינס הבויפרנד הלבן הזה לא הורדתי כבר כמה ימים ברציפות. ששש... אל תספרו לאף אחד.

בתור מי שלא ממש נמנית על מחנה "הכל שחור" ותמיד מרגיש לי קצת עגמומי ללבוש שחור בלבד, נראה לי שמצאתי את האנטיתזה הרעננה והאופטימית שעובדת עבורי, אבל באופן שעדיין יהיה סולידי ומאופק, וגם נוח.

זו התקופה של השנה שבה אני מתעוררת מתרדמת החורף האופנתית שלי  - טוב, אני לעולם לא באמת בתרדמת אופנתית, ותמיד על המשמר ובחיפוש אחר הריגוש האופנתי הבא. אבל זה הזמן שבו המלתחה נראית כמו דף חלק, הקולקציות החדשות מפתות, אהבות ישנות נשכחות וחדשות נכנסות ללב ולארון.

ואם כבר אהבה חדשה, ממליצה לפתוח את הרמקולים ולשמוע בפול ווליום. ושיקפצו כולם!




אני לובשת:

חולצה מחוררת ללא שרוולים מנגו / mango perforated sleeveless blouse
ג'ינס בויפרנד זארה / zara boyfriend jeans
תיק מיניאטורי מנגו טאץ' (הזמנתי מחו"ל) / mango touch mini bag
סניקרז אולסטאר / allstar sneakers

Shop my look:

התמונות צולמו בתל אביב, תודה רבה לאריאל :)