4/7/14

Carrie necklace - אפונה מחלקת לכם שרשראות עם שם במתנה!

שרשרת קארי, שרשרת במתנה, שרשרת שם, אפונה בלוג אופנה

Hi guys,
Today I'm giving two name necklaces, also known as "Carrie Necklaces" to two lovely readers of the blog.
Unfortunately the competition is only for Israeli residents this time but I hope next time it will be open to all.
Wishing you a great week
XX

בעוד פחות משבועיים יש לי יומולדת.
אבל משום מה החלטתי שהשנה שבמקום לבקש מתנות אני רוצה לתת מתנות.
לכם!

המתנות שאני רוצה לתת הן שרשראות אישיות עם שם, בסגנון Carrie Necklace שמוכרת לנו היטב מימי "סקס אנד דה סיטי".

ובעוד על "סקס והעיר" קצת אבד הכלח, שרשרת עדינה עם טאץ' אישי תהיה תמיד באופנה.

IMG_6749

אני מנסה להבין למה השרשרת הזו הצליחה לפרוט כל כך טוב על מיתרי ליבי.
אולי זה בגלל שיש לי תסביך שם פרטי - השם הפרטי שלי היה מאז ומעולם בלתי קליט בעליל ותמיד זכה לשיבושים ושינויים.

במוסדות ציבוריים, בעת הזמנת קפה ב"ארומה", כשאני מקבלת שיחות טלפון של סקרים או בכל פגישה ראשונה עם מישהו או מישהי, השם שלי לא עובר חלק.
הנה, רק בשבוע האופנה האחרון זכיתי לכרטיסי כניסה לתצוגות בשלל שמות כמו ד"ר משיח, דרו משיח, או כל דבר אחר ובלבד שאיננו שמי הקצר - דר. (מי שעוקב אחרי באינסטגרם בטח שם לב).


וגם בקרב המשפחה וחברי הקרובים, בדר"כ לא נעשה שימוש ב"דר" ועם השנים זכיתי לשלל כינויים חמודים ומצחיקים: דרוש, דרציק, דרי, דרינה, דרדורה, דרדושית, דרדסאבא, דרוויש, דרקי, דירבולת, דרק'ה...
והיד עוד נטויה.

אז החלטתי לבסוף שהשרשרת שלי תישא את אחד הכינויים: Darma, כי זה כינוי חמוד וגם כי השם "דר" הוא קצת קצר מדי לשרשרת כזו וחבל לא לנצל עוד כמה אותיות אם "דר" זה באותו מחיר של "שלומציון" ... ;)

ועכשיו אליכן יקירות!
החל מרגע זה נפתחת ההגרלה שבה יוגרלו בין קוראות הבלוג שתי "שרשראות קארי" עם שם מתנת האתר namenecklace4you.

זה נכון, לא אחת, שתיים!


כל שעליכן לעשות על מנת לזכות, הוא להיכנס לעמוד הפייסבוק של "אפונה"
ולרשום בתגובות לפוסט ההגרלה כמה משפטים בנוגע לשם שלכן:
מה מיוחד בשם שלך? למה את אוהבת אותו? או כל סיפור אישי אחר ומעניין שנוגע לשמך.

שתי התגובות או שני הסיפורים המקוריים ביותר יזכו את כותביהם בשרשרת אישית עם שם.

הזוכים יוכלו לבחור איזה שם שירצו לרשום על השרשרת: השם הפרטי, כינוי, בעברית או באנגלית.
כמו כן תהיה לזוכים האופציה לבחור בין שרשרת כסף לבין שרשרת בציפוי זהב 18K.
(השרשרת שאני עונדת עשויה מכסף אמיתי).


אז למה אתם מחכים??
כנסו לעמוד הפייסבוק של הבלוג וספרו לי סיפורים מעניינים/מצחיקים/מרגשים בנוגע לשם שלכם.
אני מחכה בקוצר רוח!

ניתן להגיב עד ליום ראשון 13.4 בחצות.
שמות הזוכים יוכרזו ביום שני 14.4 בבוקר. בהצלחה לכולם!

ואיך אפשר לסיים בלי מוסיקה הולמת? SAY MY NAME!




נשיקות,
דר