4/14/14

happy in stripes and slip-ons / פסים אוהבים חרציות

בלוג אופנה, חולצת פסים, אפונה בלוג אופנה, נעלי סטיב מאדן

בלוג אופנה, חולצת פסים, סל פרחים, חצאית, תיק סלין

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, תיק סלין

בלוג אופנה, חולצת פסים, אפונה בלוג אופנה, חצאית, תיק סלין

סלין, תיקי מעצבים, פרחים, פסים

בלוג אופנה, חולצת פסים, אפונה בלוג אופנה, תיק סלין נעלי סטיב מאדן

Hi lovelies,
Quick post before I'm off to battle the traffic jams on my way to Passover dinner.  Oh yeah, going to stuff my face with some Matza-balls. :)

I'm wearing here a typical outfit as of late, consisting of an oversized striped sweater (bought 2 sizes up for this fit) and a flimsy skirt which is actually an old dress worn beneath.
And my shoe obsession du-jour: Slip on sneakers, I love the sporty and edgy accent they add to an otherwise romantic or too-sweet outfit.

And of course the Daisies!
I'm madly in love with flowers (well who isn't?). They have a huge effect on me, as I have noticed recently, so our apartment looks like a flower shop. You should come visit :)
These cute little flowers were leftovers from a really cool production you will see here very soon so I had to use them before they were gone.

Have a nice holiday, and great week
Please scroll down for outfit details
XX


חג שמח!
פוסט קצר וזריז לפני שאני ממשיכה בבישולים לליל הסדר... לא ממש, אבל יש לי נסיעה לחיפה הרחוקה על הראש, זה מספיק מכובד. אפרופו, למישהו יש המלצה מתי כדאי לצאת מפה (גוש דן) כך שנעבור את הנסיעה בכמה שפחות פקקים?
כנראה שאין דבר כזה.

אז מה היה לנו באאוטפיט?
סריג ארוך ומשוחרר, כמו שאני אוהבת - קניתי שתי מידות מעל המידה שלי בשביל שיישב כמו שאני רוצה, חצאית שהיא בעצם שמלה עתיקת יומין שלבשתי מתחת לסריג ואובססיית הנעליים האחרונה שלי, נעלי סניקרז slip on, שהן כמובן שטוחות (יורדת אל העם!) וגם נוחות ונותנות ערך מוסף ספורטיבי ואדג'י לכל אאוטפיט שבלעדיהן היה יוצא רומנטי או מתקתק מדי.

אה, ואיך אפשר שלא להתייחס לאהבת חיי, שהחלטתי להכיר בה ולהתמסר אליה בצורה טוטאלית וחסרת מעצורים: חרציות, ובאופן כללי יותר - פרחים.
נו טוב, כולם אוהבים פרחים, אבל שמתי לב שיש להם השפעה מאוד חזקה עלי, אפילו תראפויטית, אז לאחרונה הדירה שלנו נראית כמו חנות פרחים.

החרציות האלה היו שארית מהפקה מגניבה שעשיתי לאחרונה ושתראו כאן עוד כמה ימים, והן פשוט ביקשו להצטרף לאאוטפיט האביבי והמפוספס הזה, כמה שעות לפני שנפחו את נשמתן :)


ולסיום, הבטחתי להכריז על שמות הזוכות בתחרות השרשראות שהעליתי כאן בשבוע שעבר.
לפני השמות תרשו לי רק לומר שנהניתי מאוד לקרוא את הסיפורים - הצחקתן אותי, ריגשתן אותי, סיקרנתן וריתקתן בסיפורים המעניינים שלכן.
היה לי העונג לקבל הצצה קטנה למי שאתן וזה מסוג הדברים שאני הכי נהנית מהם בבלוג - להכיר את מי שיושבת "מהצד השני של מסך המחשב".
אז תודה רבה לכל מי שהשתתפה ושיתפה, אתן נפלאות!

התחרות היתה כמובן קשה וצמודה ביותר וממש אי אפשר היה לבחור אז נאלצתי לפנות לעזרת פתק מכובע. השיטה הישנה והטובה.
ובגלל שהסיפורים היו כל כך מדהימים ביקשתי לצרף זוכה נוספת כך שישנן שלוש זוכות בשרשראות!
תופים....
הזוכות בשרשראות מתנת namenecklaceforyou הן:

Chani Anna Brody Hayile

Lala Djafarov
Ma'ayan Clayman-Jacoby

ברכות לזוכות, אצור איתכן קשר בקרוב!

ומי שפיספסה את התחרות ומעוניינת בשרשרת יכולה ליהנות מ-10% הנחה באתר אמצעות שימוש בקוד R4189s.

חג שמח לכולם, נשיקות!

תודה רבה לאריאל על הצילומים :)

אני לובשת:

סריג פסים פול אנד בר / pull&bear striped knit
שמלה אייץ' אנד אם, ישנה, נלבשה כחצאית / old h&m dress worn as skirt
תיק סלין / celine bag
סל הום סנטר / basket from "home center" - the Israeli version of The Home Depot
סניקרז "סליפ-און" סטיב מאדן, נקנו באתר זאפוס / steve madden pony hair slip-ons