11/5/10

Lanvin love H&M

lanvin_hm1

lanvin_hm9

lanvin_hm3

lanvin_hm_lookbook2

lanvin_hm6

lanvin_hm5

lanvin_hm2

lanvin_hm_lookbook1

lanvin_hm15

lanvin_hm14

lanvin_hm4

lanvin_hm12

lanvin_hm7

lanvin_hm_lookbook3

lanvin_hm8

lanvin_hm_box2

lanvin_hm_zion
all photos by me

לאחר חיטוט מעמיק בשואורום של ה-קולקציה שכולם כל כך ציפו לה להלן רשמי הויזואליים. באופן אישי הייתי מתמקדת בשמלות השחורות והכהות (פריטים 9, 22, 26-27 ב
לינק הזה), בג'קטים דמויי הפרווה למיניהם ובבולרו השקוף. במחלקת האקססוריז שרשראות השנדליר נראות לי כמו השקעה טובה (לי כבר יש משהו מאוד דומה שרכשתי לפני שנה) ואני רואה את הקופסאות בתור פריט החובה האולטימטיבי של הקולקציה, גם אם לא קניתם ממנה כלום.
הסיטואציה שמאחורי התמונה האחרונה התרחשה כמובן בבית, והיא בוודאי מוכרת לכל מי שמגדל חתול... שבת שלום!

נ.ב "אני רוצה לנוון, לא פרחים!" (מקור). טוב, כבר קישקשתי על זה בעבר בפוסט ההוא, אהבתי את הראש.


After going thoroughly through the highly anticipated collection at the H&M showroom, these are my visual impressions. And if you want my opinion, I personally would focus on the black and dark colored dresses (items 9, 22, 26-27 in the attached link), the faux fur jackets and the sheer mesh bolero. In the accessories department the chandelier necklaces look like a good investment (I already have something very similar which I got last year) and on top of all, the boxes are definitely the must have item of the collection. Even if you are not going to get any clothing items.
The situation photographed on the last pic occurred at home and if you are cat owners I can imagine it looks familiar... Happy weekend!

p.s. I "I want Lanvin, not flowers!" (source). Well, I already babbled about it in this post, I really like the 'slogan'.

25 comments:

ואוו, פריטים משגעים הנעליים המנומרות עשו לי את זה! והצילומים שלך יפהיפיים!
האם רכשת פריט כלשהו ?

LILI LOFT - תודה! לא קניתי שום דבר, הפרזנטציה היתה "לראותם בלבד" :)

יאם יאם יאם.

זהו, חייבת לארגן לי איזו גאלה קטנטנה, או לחתן איזו חברה כדי שתהיה לי הזדמנות ללבוש את השמלה השחורה.

באמת, צריך יותר גאלות בחיים. בייחוד בשביל הקולקציה הזו :)

וואו!! פריטים מדהימים..
יש לך מושג מתי הקולקציה מגיעה לחנויות? =]

נראה נחמד מאוד, אבל קצת מזכיר לי דברים שראיתי אצלו בעבר. חבל.

פשוט מושלם! האמת שגם אני כתבתי פוסט על הקולקציה הזאת השבוע, או יותר נכון פשוט הצבתי את התמונות של הקולקציה בלי להוסיף מילה, כי הדברים כל כך יפים שזה לגמרי מספיק בעייני! אני חייבת לשים את היידים שלי על העקבים עם הסרט הכחול.. הן פשוט חלומיות! תמונות מקסימות, במיוחד האחרונה! :)

האמת שהנעליים מקסימות, אני סקרנית הם הן נוחות. האם ניסית?

שרונה

I ♥ that cat in the paperbag
!!!!!

וואו. מהממםD:
צבעוני ומתוחכם וכיפי.
אהבתי מממש את החולצה עם הפפיון !
אני חושבת לאמץ אחת כזו לעצמי.
נעלי האוקספורד הכחולות המטאליות ממש מגניבות. בקיצור. ממש אהבתי !
הצילומים ממש יפים : )
אחח, התשוקה לאופנה D :
זה ממש מעורר השראה.

http://tal-is-in-the-mood.blogspot.com/

מאד מרשים,
התמונות פשוט מרגשות !
הלואי והייתי שם גם...
שבת שלום,
לינדה H

Todo interesante pero los zapatos son increíbles.
Saludos desde España

Tal - גם חולצת הפפיון וגם האוקספורדים הם מקולקציית הגברים, אבל אני לגמרי בעד לנכס מהמלתחה של המין השני. וכמובן שאין על התשוקה לאופנה, נותנת אנרגיה לחיים :) תודה רבה!

silverbeige -
haha! as soon as I saw it I had to snap it ;)

D-Origami - נראה לי שזו המטרה, לא? לנוון להמונים.

Linda H - תודה! שיהיה לך שבוע מצוין.

photo.fashion.passion - לצערי אין לי תובנות לתרום בנושא. למרות שהשואורום היה ממש קטן והייתה אווירה חזקה של חדר הלבשה, לא הייתי במוד למדוד.

Little Lost Treasures - אני חושבת שהאחרונה היא ההברקה של הקולקציה :)) אלבר לא היה יכול לחשוב על יצירה כל כך מופלאה...

Sheli - כן, הקולקציה תצא לקהל הרחב ב-23 לנובמבר ב-9:30 בחנות בעזריאלי.

Blue Is In Fashion This Year -
It's my favorite as well...

vicen -
Indeed the shoes looked tempting. Kisses from Israel!

טוב,
האמת שמכל הפריטים בתמונות מי שהכי דיבר אלי היה ציון!
אין מה לומר הפריקטים מקולקציית הגברים שווים פי כמה.. הם ושרשרת הפוקסייה.
חוץ מזה, הייתי מעוניינת להיוועץ בך בנוגע לסוגייה אופנתית:
אני חוקרת במוסד מחקר (לא אוניברסיטה) גדול ושמרני ביותר (ביותר!) גם ככה אני די אאוטסיידרית בעניין מלבושים. זאת מפני שאני אוהבת להתלבש לעבודה מה שלא מקובל במקום עבודתי כלל ועיקר; כולם באים לעבודה באם אמא של הקז'ואל לוקס, ועל כן מרימים גבה נוכח השמלות/חצאיות וכו' בהם אני נוהגת לבוא. לפיכך, האם נראה לך יאה וראוי שאבוא במכנסיים קצרים שמתחתם גרביונים? או שזה ממש אאוט אוף ליין. חשוב לי לציין כי אינני נוהגת להתלבש חשוף או משהו בכלל, נהפוך הוא - אני די חנוטה וחסודה, פשוט לבושה יחסית בהידור. מידע נוסף הוא שכבר עברתי את גיל 30..
אני אודה לך מקרב לב, אם תואילי להתייחס.
תנקס

הי דר!
הייתי חייבת לשתף אותך במשהו שלא קשור לפוסט הזה, אלא לפוסט winter thoughts שפרסמת לפני כמה וכמה שבועות -
בתמונה השנייה יש אאוטפיט של מכנסי קאמל, וכבר סיפרתי לך שהיו לי כאלו ממנגו מלפני 10 שנים, וחשבתי שזרקתי אותם, אבל - לא! אתמול מצאתי אותם אצל ההורים שלי, וכ"כ שמחתי! הם היו ב wish list שלי לחורף הזה, אז בעצם חסכתי כסף (-:
והם במצב מצוין, כמו חדשים ממש, וזה נכון לגבי כל הבגדים שיש לי מנגו כבר עשור!
אני מחכה לחורף כדי שאוכל ללבוש אותם עם חולצת ג'ינס (תודה רבה רבה על ההשראה הכפולה !) + מגפוני קאמל + מטפחת פייזלי!
נשיקות!

הילה - איזה מעולה! הלוואי עלי... יש לי כרגע 2 פריטים חסרים במצבה: מכנסי ג'ינס אפורים ותיק קטן (אם במנגו עסקינן אז הוא של מנגו) ופרוותי. יש לי יסוד סביר להניח ששמתי אותם בטעות בשקיות "למסירה" במקום בארגזי המעבר כשעברתי דירה. אני הופכת את הבית כבר כמה שבועות, מקווה שגורלי יהיה טוב כמו גורלך. :)
השילוב נשמע מעולה, מחזקת את דברייך לגבי הפריטים של מנגו, מחזיקים מעמד יפה לאורך השנים גם אצלי. נשיקות!

אנונימית - קולקציית הגברים מדליקה מאוד וב-רור שציון נאמבר וואן!
לשאלתך, אני לא חושבת שמכנסיים קצרים עם גרביונים יהיו מופרכים, בייחוד אם זה חלק מהסגנון שלך. בהנחה שהשורטס בסגנון חלוצים או משהו דומה ואת מרגישה בנוח איתם (באופן אישי את השורטס הקצרים ביותר שלי אני שומרת לסופ"ש ולא לימי עבודה, אבל יש שורטס שבאים בחשבון) לכי על זה.
נשמע שאנחנו באותו ראש, גם אני לבושה יחסית בהידור (מהממוצע) לעבודה (ואני לא עובדת ב"ווג איטליה"...:))), לא דוגלת בלבוש חושפני וגם אני עברתי את ה-30 (אמנם לא בהרבה) אז נראה לי שאת יכולה לקחת את עצתי. אם תרצי כמובן. :)

תודה רבה! עזרת לי מאוד. השורטס, כן די חלוציות באופיין, לא מדובר על משהו קצרצרי וצמודי-מודי, אבל כן. קצר למדי. בכל מקרה, נראה לי כרגע שאם יש ספק, אז אין ספק - כלומר שאשמור אותן לזמני החופשי.
בלי קשר, את מקסימה ומעוררת השראה, בי ובשכמותי.

האוקספורד היו ברורות לי כחלק ממחלקת הגברים כמובן, ציינתי שאהבתי אותן : ] אם הייתי רואה גבר הולך איתן ברחוב הייתי ממפנה את המבט שוב לאחור לאחר שהוא היה חולף על פני D:

לגבי חולצת הפפיון לא הייתי בטוחה, אז עכשיו אני יודעת D: אבל אני בהחלט חושבת שאפשר להתאים משהו בסגנון לבנות ואני אנסה לאמץ לי אחת :]

הקולקציה מקסימה ביותר לדעתי, אבל החתול כמובן הכי מקסים!
יש לך מושג מה טווח המחירים של הקולקציה?

Tal - בואי נאמר כך, לא נראה לי שהרבה גברים במדינת ישראל ינעלו כאלה נעליים. בכל מקרה הן נראות לי די יוניסקס. אני איתך במחשבה לגבי החולצה עם הפפיון, בהחלט אפשר לעבוד עם זה... :)

אנונימית - בשמחה ותודה!

נועה - כן. הקולקציה נעה בין 99 ל-999. לדוגמה: שרשרת שנדליר 199, מעיל דמוי פרווה בהיר 599, נעליים 499, שמלה עם טול 999, טרנץ' זברה 799. כל השאר בתוך הטווח הזה.

העיצוב - לנוון,
הבדים - H&M,
התוצאה - זולה.

לדעתי צריך היה להתאים את העיצובים לרמת הביצוע כדי לקבל תוצאה שתיראה יוקרתית - כמו שבגד מעצבים אמור להיראות, וזו בעצם הפואנטה, לא?

דרך אגב, קולקציית הגברים מצויינת!

yehav - או במילים אחרות, ברגעים כאלה מבינים בדיוק למה לנוון זה לנוון ו-H&M זה H&M (כה אמרה מי שיש לה לנוון אחד בארון והרבה מאוד הייץ' אנד אם ושמחה בחלקה).
השמלות האלה היו יכולות להיות מדהימות אם היו נתפרות מהבדים האיכותיים ביותר, אבל זה כאמור לא יכול לקרות ב-H&M. חלק מהמהות של לנוון זו היוקרה והעושר שלא מצליחה לעבור כל כך טוב בקונסטלציה הזו.
קולקציית הגברים אכן טובה (יותר).

מאוד חיכיתי לראות את הקולקצייה, וברגע של כנות:
כשנכנסתי לחנות הייתי בטוחה שהם החליטו בשעשוע להקדים את זמנו של פורים, ולמרות שסופגניות זה הקטע התקופתי, לקדם את פני הלקוחות בקולקציית תחפושות. ואז ראיתי שזו הקולקציה המדוברת ופשוט התאכזבתי.
התוצאה חסרת טעם, לא חדשנית ולא קלאסית, אלא פשוט אוסף תחפושות.