11/2/10

cat lady

camel_plaid1

camel_plaid3

camel_plaid2
חולצה משובצת פול אנד בר (ישנה) / plaid blouse Pull&Bear
חצאית זארה / skirt Zara
נעליים מחו"ל / shoes bought in Poland
תיק מלברי / bag Mulberry Mitzy hobo

לא נראה לי שהעובדה שאני מגדלת חתול אחד ויחיד, על אף שהוא מתנהג כמו חמישה, מזכה אותי בכינוי הלא הכי מחמיא "cat lady" אבל כשצילמנו את התמונות היה נדמה קצת שכן, עקב נהירה המונית של חתולים לפריים. הם היו כל כך חמודים, לבביים וששים לאינטראקציה שאי אפשר היה שלא לחייך ולשתף איתם פעולה. אין מה לומר, אם כבר להיות חתול אז ברמת גן...
בפוסט הנ"ל החלטתי להוציא מן הגנזך את החולצה המשובצת הזאת, שנמצאת ברשותי כבר משהו כמו חמש שנים טובות אך רק לאחרונה היא זוכה לעדנה ולשימושים ראויים. כנראה שזה מכיוון שדי אלמנטרי לשלב אותה עם פריטים בגווני קאמל, tan וחומים למיניהם שמאוד חביבים עלי. החצאית כבר הופיעה כאן בעבר והנעליים הן עוד גירסה של מוקסינים המצויידים בעקב - סגנון שמשלב נוחות ויופי ומשום מה אני לא ממש רואה בהמוניו בחנויות הנעליים (חבל!) אז מזל שהסתדרתי לי על כמה זוגות מבעוד מועד.

המשך שבוע טוב - רק יום שלישי ואני כבר עם הלשון בחוץ! ותודה לאריאל על הצילומים.

I guess the fact that I'm raising only one cat doesn't qualify me for earning the (not so flattering) title of "cat lady", but while taking these photos I kinda felt like one, due to a flow of cats into the frame. Anyway, they were so cute and willing to interact that there was no way to refuse them and all I could do was smile.
Regarding what I'm wearing, I finally decided to make some use of this plaid blouse that is sitting in my closet for about five years now. I guess it is because it's quite logical to pair it with camel, tan or brown colored items which I like very much at the moment. The skirt you already saw here and the shoes are another pair of loafer pumps - a style that is both pretty and comfy, and that for some reason I don't see dominating the shoe stores in Israel (pitty!) as I had expected. Luckily I already got my initial fix so I'm covered for now.
Wishing you a great rest of the week - Its only Thursday and I'm already exhausted!

20 comments:

I'm totally obsessed with plaid these days, so this outfit seems most amazing to me! Love it! :)

x

איזה תיק!!! לא פייר ;-)
נראית מעולה שילוב סתוי מקסים

לא, זה פשוט לא יאומן. אני לבשתי בדיוק את אותה התלבושת היום לעבודה. בדיוק. חולצה משובצת (לא זאת, אבל משובצת)והחצאית הזאת עם נעלי כעין מוקסין. זה פשוט מוזר.
כיף לראות פוסט שלך, חיכיתי כל השבוע!

החצאית הזו מושלמת, אהבתי אותה עוד מהפוסט הקודם.
אוטוטו סופ"ש, תחזיקי מעמד :-)

you look great, i love the skirt. :)

-Jean-Pierre
http://uncouturier.blogspot.com/

Es muy bonito todo el conjunto, estás muy elegante, una vez más te felicito.
Besos desde España.

החצאית מדהימה והחתולים חמודים כל כךךך :)

ניתן לרכוש תיק של מלברי בארץ?
מי שהיא מהעבודה אמרה שיש חנות בגרנד קניון שמכורים שם תיקים מאיטליה.

בהרשמה לאיביי חייבים להזין פרטי כרטיס אשראי?? כי שמעתי שיותר בטיחותי כשקונים משהו לקנות דרך המשתמש בפייפל ולא דרך איביי(כדי שפרטי כרטיס האשראי לא יעברו ישירות למוכר)..האם יש כזו אפשרות? כלומר, האם איביי ייתן לי לבחור באיזה חשבון אני רוצה לשלם?
תודה רבה, את מקסימה! והתיק, אווו.... איזה צבע נפלא!! (ועוד של מלברי..:)

הסתכלתי בפרופיל שלך, ושמתי לב שלא שינית את המקום מגורים עדיין.. (=
אני פשוט מאוהבת בחצאית!!! הייתי שמחה להיות בעליה, אבל לא נראה לי שיש לי את האומץ.....(:

אהבתי מאוד!
שילוב צבעים טוב מאוד!

Stylr Pursuit -
me too, well it's kind of a toss up between that and camel... thanks babe!

ארו - חחח :) אם רק היה סתיו מסביב לשלב עם האאוטפיט הזה...

אנונימית 22:11 - בכיף! את יודעת איך אומרים great minds think alike :) סחתיין על המוקסינים, זה ללא ספק הפייבוריט שלי.

LILI LOFT - תודה על החיזוק, השבוע אני באמת צריכה את זה! :))

אנונימית 16:22 - למרות שיש מוכרים באיביי שמאפשרים דרכי תשלום שונות, נראה לי שהרוב המכריע מאפשרים תשלום בפייפאל (יש הרבה שמאפשרים תשלום רק בדרך זו) וזו הדרך היחידה שבה שילמתי באתר זה, למוכרים שונים, מאז ומעולם.
פייפאל כאמור "שומר" על מספר הכרטיס שלך על מנת שלא תצטרכי להזין אותו באתרים שונים או למסור אותו למוכרים שונים ברחבי העולם שאת לא סגורה בוודאות על מהימנותם, לכן אני באמת ממליצה על תשלום בפייפאל בעת רכישות באיביי. לא צריכה להיות בעיה עם זה, באופן אישי עוד לא נתקלתי במוכר באתר הזה שלא מאפשר פייפאל.

אנונימית 17:05 - שינוי פרופיל זה לא דבר של מה בכך! עדיין לא הגעתי לזה. :)

Hadar Cohen - תתכונני לתמונה של חתול חמוד אש בקרוב. ראי הוזהרת ;)

אנונימית 13:07 - נראה לי שמוכרים תיקים מיובאים מאיטליה בגרנד קניון גם בסאקס וגם בעמנואל, במחירים לא צחוק.
מלברי ספציפית הוא מותג בריטי אם כי אני די משוכנעת שרוב הייצור לא מתבצע בממלכה המאוחדת (וגם לא באיטליה). מאחר ושני התיקים שלי לא נרכשו בארץ אין לי המלצה ספציפית על חנות כאן.

הילה - תודה בובה!

vicen -
thanks and big hugs from Israel!

הנעליים יפיפיות והצבע של התיק אלוהי !!!

מודה ומתוודה שאני חולקת איתך את החיבה למוקסינים גבוהים.
לפני שנתיים קניתי באלדו עודפים (גוד בלס) זוג שמוצא את עצמו רואה מקומות חדשים לא מעט...
ויש לי זוג נוסף, על סף השלמות של מוקסינים מזמש אפור (נו, הוא בטוח לא אמיתי אבל בטקסטורה ומגע כזה של זמש...) על פלטפורמת עץ גבוהה ונהדרת.
אבל למה סף השלמות את שואלת?
כי פשוט אי אפשר ללכת איתן. אי אפשר.
הן הנעליים הכי לא נוחות שאי פעם רכשתי. הלכתי איתן אולי פעמיים ליציאת בית-אוטו-פאב-אוטו-מורידים באוטו-עולים הביתה יחפים.
אבל אני שומרת אותן בקנאות.
הן כל כך יפות.
הוי, קורבן אופנה שכמוני...
:)

פטיט לולו - באמת? כמה מוזר... אלה לחלוטין משתייכות אצלי לקטגוריה הנוחה. ומעניין שאת מזכירה את אלדו, היה לי לפני כעשר שנים זוג מוקסינים בצבע בורדו מאלדו (עוד מהתקופה שבה אלדו היו מייצרים נעליים נוחות) ופשוט השתמשתי בהן בטירוף. הזוג הזה גם תיפקד כזוג נעלי הטיסה שלי (המשך איזה שנתיים שלוש), ואם זו לא עדות להיות הנעליים נוחות אני לא יודעת מה כן.
אבל זה כמובן עניין אינדיבידואלי... כל כף רגל וטעמה! לפחות אנחנו מסכימות שהן נראות טוב :)

You looook soooooooo gorgeous
Your blog rocks big time!
That skirt is sooo awesome!
Big kiss!!!
Big kiss,
xox Beckerman Girls

http://www.BeckermanBitePlate.com

מחפשת בנרות אחר נעליים כאלו

Yehav -
אם זה עוזר יש את אלה בזארה
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11747/en/zara-sales/11024/10430/MOCCASIN%2BWITH%2BHEEL%2BAND%2BFRINGES
או את אלה של אלדו, אם כי בדרך כלל אני והקניין הישראלי של אלדו לא חולקים את אותו טעם אז לא כדאי לבנות על כך שזה בכלל יגיע למחוזותינו (לא ראיתי עד כה):
http://m.aldoshoes.com/publishing/1/page/aldo-site/level4?datasource-url=http://www.aldoshoes.com/us/women/shoes/platform-pumps/80927358-deperro/37&product_name=deperro&product_code=26&l1=women&l2=&color=37&orientation=3&product_name=deperro&product_code=26$90.00
בטח בחורף הבא יהיו מיליון כאלה, אבל מה זה יעזור - אנחנו רוצים עכשיו :) נסי באיביי, עלי והצליחי!

Beckerman Girls -
Thanks ladies! I totally have a crush on your blog. kisses!