11/20/10

back home to shorts and bare legs

leopard_ballerinas2

leopard_ballerinas3

leopard_ballerinas6

leopard_ballerinas4

leopard_ballerinas5

leopard_ballerinas1
חולצה מכופתרת מנגו (ישנה, נראתה גם כאן) / blouse Mango, old collection
מכנסונים דמויי עור מאמסטרדם / faux leather shorts bought in Amsterdam
נעליים מנומרות סטיבן - סטיב מאדן / leopard shoes Steven by Steve Madden
תיק מלברי / bag Mulberry

עוד סופ"ש לוהט עבר על כוחותינו ואני לא יכולה שלא להתאכזב מכך. אני יודעת שהציפייה שלי לחורף מונעת ממני לחיות את ההווה בצורה מסוימת אבל כל עוד המעילים שלי בשביתה ובלוטות הזיעה עובדות שעות נוספות, מצב הרוח האופנתי והכללי שלי לא יכול להיות אידאלי.
האאוטפיט הזה מבחינתי הוא עוד שילוב אלמותי, שלשה שעובדת טוב כמו עגבניות+שום+שמן זית. זאת קומבינציה פשוטה, בלי הרבה רעש וצלצולים אבל תמיד "טעימה": חולצה מכופתרת בהירה, מכנסונים דמויי עור וטאצ' של מנומר בנעליים. בתכל'ס אפשר גם להוסיף את הנימור החייתי באמצעות תיק או חגורה או סרט לשיער וכו', האפקט יהיה דומה.
את המכנסונים הבאתי מהנסיעה האחרונה. אמנם יש לי כבר זוג שורטס דמויי עור בארון, אבל הזוג הזה כולל הרבה דיטיילים שאין בשני, כמו חגורת קשירה וקפלים מקדימה, וגם הגזרה יותר רחבה ומשוחררת כך שבסופו של דבר אין כמעט מה להשוות ביניהם, לפחות מבחינתי.

תודה לאריאל על הצילומים. שבוע טוב לכל.

Another hot weekend and I can't be more disappointed of it, especially after I have tasted a bit of european winter last week. I know my anticipation for winter is kinda preventing me from living the present but hey, when my sweat glands are working over-time and my coats are on strike that's all I can be like.
This outfit is for me another simple and great combo. Something like tomatoes+olive oil+garlic. Pretty basic and not pretentious but always yummy: light buttoned blouse, faux leather shorts and a touch of leopard on the feet. The animalistic addition can also be added instead as a bag or belt or headband etc. but the overall effect will be similar.
I got these pants on my trip to Amsterdam, and although I already have faux leather shorts in my closet this pair is much more detailed than the other. It has a tie belt and pleats in the front, and also a looser fit so in the end there's really no comparison, at least in my opinion.
Have a great Sunday!

28 comments:

את נראת מושלם ,
פשוט ויחד עם זאת מתוחכם , הנעליים התבלין ש"סוגר " את כל ההופעה !

אי אפשר שלא להרגיש את המרמור על הקיץ האינסופי במילותייך.
תיהי חזקה, בסוף הוא יבוא! או שמקסימום נעבור לאירופה..

שבוע טוב!
אליסה

וואו!!!! את נראית מדהים, מדהים.
האם הנעליים מהעונה הנוכחית ומהארץ? ואיזה ליפסטיק הורס. אפשר לשאול של מי ומה המספר?

Este look también es muy bonito , todo el conjunto.
Los zapatos también muy bonitos.
Saludos desde España

התמונות איכותיות ברמה מקצועית!! כל הכבוד לאריאל!
אהבתי מאוד את הנעליים ומצטרפת לשאלה של אנונימי - האם הן מהעונה הנוכחית?
שבוע טוב!
תמר.

בובה - תודה!

alisa - מה אני אגיד לך, השרב של הסופ"ש הזה בא לי כסטירת לחי מצלצלת. אפילו הבאתי איתי דברים ארוכים לחיפה - לא יודעת מה חשבתי לעצמי!
כן, מקסימום ניסע לחופשות בחו"ל, לראות איך עושה חורף... שבוע טוב!

אנונימית -
תודה רבה! הנעליים לא מהעונה הנוכחית, ובכלליות, את כל זוגות נעלי steve madden שלי קניתי אונליין, אף לא אחד נקנה פה. נראה לי שתוכלי לחפש באיביי.
הליפסטיק הוא 323 של מאדינה מילאנו.

vicen -
thanks a lot my dear. kisses from sunny Israel!

LookinFab - היי תמר, את יכולה לראות את תשובתי לעיל. אוסיף על כך שאין לי מושג איפה יש חנות של סטיב מאדן בארץ ולא סגורה על מה מביאים לכאן. ברשת יש את המבחר המלא, למה להצטמצם? ;)
רב תודות ושבוע מצוין גם לך.

היי דר,
אהבתי ,אהבתי,
השילוב בין הפריטים מורכב בכישרון רב !
הפריט מעור(משכנע), ממיס את ליבי.
בשבילי את ה מלכה !!!
(הייתי היום בנמל ת"א, וכמות נועלות
המגפיים, אפשר לחשוב שאנחנו בחורף...).
תחילת שבוע מבורך ומוצלח לכולן
מתי יגיע החורף ???
לינדה H

Linda H - אני מבינה לליבן, נראה לי שזה סוג של wishful thinking.
משום מה על אף הכמיהה העזה לחורף, למגפיים עוד לא הגעתי. אני בעיקר זוממת על המעילים, אבל זה בלתי אפשרי :(
תודה רבה רבה על הפרגון והאהדה. שיהיה שבוע מוצלח - עוד אחד בדרך אל היעד הנכסף ;)

ממש אהבתי את הלוק! אמנם פריטים קצרים ומתאימים למזג האוויר שלנו, אבל אפשר לראות את החורפיות עם המנומר והעור. המכנס מהמם! :)

אחלה לוק, אהבתי את הטאץ' המנומר (בשיטוט בהדר ראיתי גם פלאטס מנומרות אבל לא היה במידה שלי ואולי טוב שכך כי עם הגובה שלי אני תמיד לא בטוחה שאני יכולה להרשות לעצמי נעליים כאלה).
וספיקיניג אוף פלאטס, נדמה לי או שאנחנו חוזים בבכורה עולמית של אפונה בנעליים שטוחות?! בהחלט לא משהו שרואים כל יום
:)

הי דר

אהבתי מאוד את התלבושת שלך, יש בה משהו קלאסי, שיק נונששאלנטי, והדיטיילים של המכנסיים הורסות את הבריאות!

רציתי לשאול אותך שאלה בנושא בגדים ואקססוריז: אני מיותר לציין גם מאוד חובבת בגדים, נעליים, תכשיטיים וכו' והצלחתי לאגור כמות גדולה, אך בזמן האחרון התחלתי לסבול מהכמויות, הרגשתי שיש בכך משהו לא יעיל ושאולי אני לא צריכה כ"כ הרבה, אז התחלתי לארוז שקיות ענקיות ולשנע אותן לכיוון הבוידעם (כי לזרוק לגמרי עדיין לא הצלחתי)ועם התרוקנות הארון הרגשתי חדווה, לא יודעת להסביר את זה אבל התחושה הייתה מעולה, מין נקיון בנשמה.

זוג נעליים שהתפרק לי (באמצע הליכה ברחוב למרבה הזוועה!) השלכתי בשמחה... אוקיי נותרו עוד 50 :)

רציתי לשאול האם קורה לך שאת מרגישה ככה? שהכמויות מכבידות עלייך? מנסה לצמצם? נניח למנוע רפטטיביות נוסח "אני לא צריכה 5 ג'קטים שחורים שונים", או שאת נהנית מהכמויות שמרגישות פשוט כמו עושר?
סליחה על החפירה אך זה משהו שמעניין אותי לשאול.
אשמח לשמוע את דעתך בעניין

קרן - הלו, אני מבקשת, יש כאן wedge בגובה סנטימטר וחצי בדיוק! D:
האמת שדי ראיתי את התגובה הזו באה, כל הכבוד על תשומת הלב... :)

טלי - אוקיי, נשמעת לי שאלה הגיונית ודי מובנת. אז ככה, קודם כל בכל שנה אני מבצעת העברה או מסירה של לפחות 2-3 שקיות גדולות של בגדים (בין אם זה לקרובות, חברות או למעון לנשים מוכות דבר שאני עושה כל שנה). זה עוזר "לאוורר את הקולבים".
דבר נוסף, האיחסון הוא משמעותי - אם את מעבירה דברים לבוידעם זה לא רעיון טוב כי את לא רואה אותם ולא ממש יודעת מה יש לך שם. למה בעצם לשמור במקום סגור ולא נגיש?
אני באופן אישי נעזרת במתקן תלייה גדול ופתוח, עליו אני תולה את הדברים שאני לובשת בעונה ובתקופה הנוכחית כך שיהיה קל לגשת אליהם. המתקן הזה תופס לא מעט מקום אבל מבחינתי הוא קריטי. דברים אחרים נתלים (או מקופלים) בארונות בצורה מסודרת ובכל פעם שאני מוציאה משהו אני משתדלת להחזיר בדיוק למקום. ממליצה גם לעשות סדר מדי פעם, נאמר כל חודשיים, על מנת לרענן את הזכרון.
הנעליים מאוחסנות על גבי מעמדי נעליים בתוך הארון וחלקן בתוך קופסאות נעליים כשאל הדופן מוצמדת פתקית ובה כתוב מה יש בקופסה (המהדרין אפילו מצלמים את הנעליים ושמים תמונה על הקופסה - אני עוד לא הגעתי לזה).
בסך הכל אני מבסוטה מהמלתחה שלי, מרגישה בשליטה לגבי מה שיש ולא שוכחת בקלות פריטים - בעיקר כי רובם נגישים ונראים לעין. בנוסף, הדברים שחוזרים על עצמם ויש לי כמה עותקים מהם הם לרוב הפריטים היותר ביסיקיים שיש להם תחלופה גבוהה ומשמשים אותי באופן תכוף ולכן אני די שמחה שיש לי כמה.
הרגעים המכבידים מגיעים בדר"כ כשעוברים דירה, אבל רוב הזמן הכל בסדר ואני משתדלת להינות כמה שאפשר מהמגוון.
בקיצור, צריך לדלל מדי פעם ולשמור על סדר לפי השיטה שעובדת עבורך.

את בנעליים שטוחות! אני לא יודעת מה לחשוב, לצפות לגוג ומגוג?

אוי הפלאטס מתוקות נורא. אני מאוהבת בפלאטס המנומרות שלי של טומי, הנעליים האהובות עלי כרגע ☺

Dush - אין על פלאטס מנומרות. וגם על נעלי עקב כאלה. או חגורה. מהר מהר לפני שיהיה לנו overdose :)

ariela - במקומך הייתי נכנסת לכוננות ספיגה החל מ...עכשיו!

Lovely look! It looks so nice on u, I love the way u make black and white more interesting with the leopard print! I always follow u :)

xo from Italy

צילומים ברמה, יש סיכוי שצלם מקצועי צילם את זה?

ליאורה נעמן - תודה, לשאלתך - מי שצילם את התמונות לא עוסק בצילום למחייתו אבל מאחר והוא מצלם אותי לבלוג כבר מעל שנה אפשר להניח שהוא הגיע למידה מסוימת של מקצוענות.

Giulia Pergolati -
Thank you! kisses from Israel :)

תמונות מדהימות!!! באיזו מצלמה את משתמשת? ניקון רפלקס?
אלדד שהם

אלדד שהם - תודה רבה. אני בחורה של קנון, 450D ליתר דיוק. :)

Dana - היי בובית. נשיקות!

יש סיכוי שפיספסתי את לנווין לh&m?הצבא עושה אותך ממש אאוט.
אם כן אני אבכה עכשיו!

אנונימית - מצטערת לאכזב אותך, אבל יש סיכוי... אם זה מנחם אותך גם אני לא נכחתי ביום המכירה (עם כל חיבתי הידועה להייץ' אנד אם - גם לפספס יום עבודה פרודוקטיבי וגם לעמוד בתור נראה לי קצת טו מאץ'.)
אין מה לבכות, עוד כמה חודשים תהיה קולקציית קפסולה חדשה ומרגשת כלשהי (יש דיבור על אלכסנדר וונג) כולי תקווה שתהיי עד אז בחפש"ש.

אהבנו הכל! המכנס מהמם, לא ארוך ולא קצר מדיי בידיוק בגזרה המושלמת , והשילוב של המנומר עם מכנסי העור פשוט מנצח !

I love that look! You look amazing!

Perfect combo! I like your blouse very much. Not mentioning the Mulberry..
*sigh*

xx
Tali
Fetishist's Notes - ia-fetishistka.blogspot.com

Oh this is an amazing outfit! I love the little flash of animal print.
April Rose
xx