9/1/10

those tan shorts

leather_shorts1

leather_shorts2

leather_shorts6

leather_shorts3

leather_shorts4

leather_shorts5
עליונית טופשופ / open jacket Topshop
מכנסונים דמויי עור הבאתי מפולין / faux leather shorts from Poland
סנדלים פול אנד בר / sandals Pull and Bear
שרשראות הכנתי בעצמי / necklaces made by me
תיק מלברי / bag Mulberry


בהמשך למגמת "הפנים לכיוון החורף" (ואין חורף...) אשר שוררת כאן בפוסטים האחרונים, החלטתי לחלוק עמכם עוד פריט מפתח שלי לחורף הקרוב והוא - מכנסונים חומים דמויי עור. אמנם אני לא ממש יכולה להשתמש בממתק האופנתי הזה עדיין בשוטף, אבל הייתי חייבת לעשות איזו נסיעת מבחן קטנה, אפילו של רבע שעה, בחוץ ובחזרה למזגן.
אני ממש משתוקקת לשדך למכנסונים האלה איזה סוודר עבה בגוון שוקולדי, או שחור, או קאמל אבל עד שזה יקרה בחרתי בעליונית קלילה ופתוחה בצבע קרם ו... זהו פחות או יותר.... ומאחר ואני חזק בקטע של התקשטות באגטים ובקווארצים בסגנון גולמי למיניהם (זוכרים את הפוסט הזה?), צירפתי את שתי השרשראות הללו שהיה לי מאוד נחמד להכין - הזכירו לי את הימים הטובים של התיכון שבהם הייתי מכינה פחות או יותר את כל האקססוריז שלי בעצמי...
אני מניחה שעוד משבים קטנים של חורף יעברו כאן בעתיד הקרוב ובינתיים אני הולכת לנוח קצת אחרי עמל של יום ארוך ומאחלת לכם יום חמישי מעולה! אוטוטו סופ"ש...


Continuing the theme of the last few posts here, I decided to share another key item of mine for the upcoming fall/winter, which is: faux leather tan shorts. I still cannot wear these on a regular basis since it's too hot here, but I just had to give them a little test drive.
I wish I could pair them right now with a chuncky sweater in a chocolate, black or camel shade, but until that will be possible I added this light cream printed open jacket (which I love so much at the moment) and a pair of sandals.
I chose to accessorize with my favorite accessories of the moment - "raw" crystal and agate necklaces (hey, remember this post?) which were made by me. These necklaces remind me of my highschool years when I used to make almost all of my accessories by myself... those were the days!
I guess more fall items will appear here in the near future and until then I wish you all a happy Thursday! almost weekend...

25 comments:

המכנסונים האלה מהממים! האמת שגם במראה הקייצי הם נראים נפלא, למרות שאני מתה לראות איך הם יראו בחורף (ובלי שום קשר, אני מתה כבר שיגיע החורף...) הלק שלך משגע אגב, אפשר לדעת של מי הוא?

המכנסונים האלה כ"כ מדויקים! תתחדשי!! (אם היו לי הרגליים) הייתי לובשת עם גרביון שחור אטום, סוודר עבה גם כן בצבע קאמל, חגורה צרה כלשהי ומגפונים עם חברבורות :) אבל בטח תוכלי למצוא עוד מיליון אווטפיטים עם פריט כ"כ שימושי.
אני אולי אלך על חצאית דמויית עור. איך זה מרגיש? חוץ מזה שזה נראה טוב האם יש סיכויי גם לנוחות?

דר את מדהימה כהרגלך
הגוונים החומים שאת לובשת בפוסטים האחרונים עושים לי חשק כה עז שיחל כבר החורף...
שיהיה סופש נהדר!

the shorts are gorgeous
I like the color and the fabric

כל השילוב מאוד יפה! :)

ואם כבר חורף (גם אני מתה שכבר יגיע) - התחזית של ynet טענה שמחר צפוי טפטוף. מקווה שהם לא שיקרו :)

הי דר,
המכנסיים האלו ללא ספק פריט חובה לחורף הקרוב, במיוחד בצבע הזה, אבל השוס לדעתי הוא העליונית המקסימה הזו!
היא ממש דומה לעליונית מליין הבגדים winter kate של ניקול ריצ'י, ובטח גם מהווה חלופה זולה יותר....
מתי קנית אותה?

דרך אגב, את יודעת שזארה מתחילה למכור און-ליין ממחר? כמובן שזה רק לספרד, פורטוגל, גרמניה, צרפת, בריטניה ואיטליה....
חבל שאי אפשר להשתתף בחגיגת הקניות הזו....

הילה - כן, כל הכבוד לזארה, מהם לא ציפיתי... :) סתם, אני צוחקת. עד שזה יגיע אלינו ייקח זמן בטח (אם בכלל), הרי גם H&M מוכרים אונליין במדינות מסוימות אבל כמובן שלא כאן. צריך לעודד את תרבות השופינג אונליין הישראלית!
לגבי העליונית, קניתי אותה בטופשופ בורשה (ששם אגב המחירים הרבה יותר הגיוניים ודומים למקור) בסייל. היא באמת מזכירה קצת את הליין של ניקול ריצ'י שהולך ומתחבב עלי יותר ויותר...

Little lost treasures - תודה! מצטרפת אלייך במה שכתבת. ועל הלק כתוב inglot, מקווה שזה עוזר.

LookinFab - ממש קראת את מחשבותי! נראה לי שזו גם אחת האופציות שלי. לגבי ההרגשה, סבבה לגמרי, לא ממש שונה ממכנסיים אחרים רק עדיין טיפה חם מדי. :)

liat - תודה, סופ"ש מעולה גם לך!

Irena - עוד לא ראיתי שום טפטוף, אני מחכה יותר למשהו כמו "ירידת טמפרטורות דרסטית", אבל בספק אם זה יקרה הסופ"ש :) תודה!

Talia -
Thanks! I can't wait to wear them in other outfits as well :)

I like so much solour of your pants....colour of Earth!

מאוד אהבתי את השורטס, זה פריט חובה לעונה החדשה שמתקרבת! :)

עליונית מדהימה. נראית מעולה.

היי דר !
המכנסיים והעליונית נהדרים, הכל ביחד נראה נפלא. הייתי בחו"ל לשלושה שבועות והיה חסר לי לגלוש בבלוג שלך, משחזרתי היה כיף לעבור על הפוסטים היפים מהזמן שלא הייתי .

שיהיה לך סופ"ש מצוין.
אביטל.

wow! where you that lucky to get them on a flea market??!!! they're just amazing!

ההופעה שלך פשוט מהממת! אהבתי הכל הכל הכל, פריטים שווים במיוחד!!!

אני כל כך מקנא בך,
איך את עם הטעם המדהים שלך, יודעת לשלב ולהפגיז באוטפיט מדהים.
ובאביזרים המותאמים והנכונים.
מכנסי הדמוי עור מהממות ומדליקות.
ולי רק נשאר לפנטז את האוטפיט הזה,
עם מגפיים עד הברך או מעבר ...
ביי סוף שבוע מהנה וקר לכולן.
לינדה H

בדיוק קראתי ב ELLE שטרנד העור הולך לשטוף אותנו חזק החורף הזה. וכך גם הספקתי לראות בשיטוט קצר אמש ב H&M.
לא בטוחה שאני מתה על החום הזה, כי בגדול.. חום ואני זה לא משהו שהולך ביחד. אבל השילוב שלך נהדר, ועלייך זה נראה נפלא!

שרונה

where did you get those pants?i totally love them.

Hadar Cohen - גם אני חושבת, יש לי כבר מיליון ואחד רעיונות לגביהם, זה הולך להיות פריט חרוש. :)

marina ,assonata, inbal -
thanks ladies!

lili loft -
ברוכה השבה! מקווה שנהנית בחו"ל ושיהיה סופ"ש מצוין!

M. , anonymous -
no these are not from the flea market (though my rings are...). I got them in some chain store in Poland with a name I don't remember. but I'm sure they will soon be every where...

photo.fashion.passion - גם אני הייתי ככה פעם, היתה לי סלידה די רצינית מחום אבל בשנים האחרונות להיפך. אולי זה טעם נרכש, ואולי במינונים הנכונים זה לא כ"כ משתלט...

אחח..השורט נמכר? כאב לב.
את משובחת לאחרונה, באופן מיוחד (אלוהים יודע איך את מצליחה בסוף הקיץ להיראות ככה)

לובה - לא נורא, יש ויהיו עוד דברים מגניבים. ונראה לי שסופסוף מצאתי משהו חיובי בכך שמקפיאים אותי במזגן כל השבוע. אני נשארת טרייה... D:

Linda H - כן גם אני מפנטזת על מגפיים (האמת שיותר על מגפונים), חבל שאין הרבה מה לעשות בינתיים. פנטזיות נעימות וסופ"ש טוב!

Hola Dar, he estado ausente unos días, cuando me iba a ir de vacaciones, justo un día antes, ha fallecido mi padre, pero la vida sigue, es normal.
Quiero decirte también que el conjunto que llevas te queda muy bonito como siempre sabes coger con acierto tu vestuario.
Te mando un cariñoso saludo desde España.

Hi Vicen,
my deepest condolences go out to you at this time. Be strong and a big hug from Israel.

Gracias Dar, eres muy amable.
Besos