9/18/10

staying in

leather_shorts_furry_bag1
leather_shorts_furry_bag2
leather_shorts_furry_bag3
חולצה ותיק דמוי פרווה מנגו (ישנים) / blouse and faux fur bag Mango
מכנסונים דמויי עור הייץ' אנד אם / faux leather shorts H&M
שרשרת נוצות הורכבה מעגילי דיוה מפורקים / feather necklace made of dismantled Diva earrings

מסתבר שמישהי פה חזק בקטע של מכנסונים דמויי עור והיא לא מתכוונת להפסיק עד שהיא תמצה את כל, או לפחות את רוב הקומבינציות המעניינות האפשריות איתם. וזה כמובן לא יכול לקרות לפני שייכנסו גרביונים לתוך המשוואה. ראו הוזהרתם...
לא היה לי ממש זמן השבוע לשום דבר: לא לבשל ארוחה ביתית נורמלית, לא להצטלם ולא לעשות שופינג (בתקופות עמוסות שכאלה שופינג אונליין תופס תאוצה רצינית ונראה לי שאוטוטו מרכז הכובד של הקניות האופנתיות שלי הולך לעבור לרשת) ואפילו לא למניקור-פדיקור נורמלי, שאני כמובן עושה לעצמי. נו טוב, הספקתי רק את חלק המניקור שבעניין כפי שניתן לראות.
התיק שמככב באאוטפיט הוא אחד מהתיקים שממש יהיה נחמד לשאת בחורף ובכלל, מהתיקים האלה שנראים כאילו יש להם חיים משלהם. אני זוכרת שהיה לי עוד תיק דמוי פרווה קטן בצבע חום, שכיכב על זרועי אי שם בסוף שנות ה-90 העליזות. ועכשיו אני רק צריכה 'להוציא אותו מהבוידעם' אם רק אזכור איפה הוא נמצא כדי שיהיה לארנק שלי ולשאר החפצים היומיומיים בתוך מה להתכרבל בימים הקרים.
שבוע טוב לכולם, מקווה שנחתמתם טוב!


Apparently someone here is really into faux leather shorts, and she's not gonna quit her obsession until she will exhaust all, or at least most, possible combinations with them. And that is not gonna happen before tights come into the equation, So consider yourselves warned... :)
I haven't really had time for anything this week: not for making a nice home cooked meal (hello takeout!), not for taking photos and not for shopping (in busy periods of time like these, my online shopping really kicks into high gear and I suspect soon enough most of my shopping will be done online), and not even for a proper mani-pedi, which I do myself. Well, I only managed to complete the 'mani' part of the combo, as you can see.
The furry and fuzzy bag in the outfit is gonna be super fun to carry during winter time, so I suspect, and allaround pretty cute thing since it looks like some kind of living creature. I remember having another little brown faux fur purse, which was my beloved arm candy circa 1998, and now I only have to remember where I put it in order to take it out again and provide my wallet, sunglasses, keys etc. a nice place to cuddle in.
Whishing you all a great Sunday and a lovely week!

22 comments:

היי דר! התיק הזה עושה לי חשק שיגיע כבר החורף. גם לי יש תיק חורפי מצמר, בצבע לבן שקניתי בניו יורק ואני כבר משתוקקת להתחיל ללכת איתו (ובשביל זה צריך כמה טיפות גשם!).

חוץ מזה שהגוון של הלק שלך מהמם, אפשר לקבל פרטים על החברה והגוון?

שבוע טוב,
שרונה

היי,
וגמר חתימה טובה לכולן,
נראה לי שאת לוקחת בשתי ידייך
ומוציאה לפועל את טרנד העור
שצופים לנו לסתיו/ חורף שאולי
יבואו במהרה...
אוטפיט מדהים, וכן אני בהחלט מחכה
לגרביונים ומה שתנעלי עליהן.
ביי שבוע קצר ומוצלח.
לינדה H

המכנסונים בהחלט הולמים אותך, שנה טובה! לירז

Hola Dar, me gusta este look, quiza el bolso, "peludo", como tu dices ha, ha, no pega mucho, a mi juicio hubiera sido del mismo tono y material que el pantalón pero eso es una opinión personal y tal vez no sea posible.
Te mando un cariñoso saludo desde España.

התיק נראה באמת ממש ממש כיפי לנשיאה בימי החורף..ברגע שקצת קר לך בידיים את פשוט ממשמשת אותו קצת:))
תזהרי שהוא לא ירטב לך בטעות מאיזו טיפת גשם כיוון שזה עשוי להיות כלל וכלל לא נחמד...! פרוות לא אוהבות מים- וכשהן נרטבות, גם אנחנו לא..:)

השרשרת נורא נורא חמודה! אני מבינה שיש פה עוד קטע חזק, של חיות: נוצות עור ופרווה.
המשך ימים מעולים! (עם קצת פחות עומס..))

וואו, האאוטפיט מקסים! את נורא יצירתית!!! השרשרת נראית ממש נפלא ואני באמת לא מכירה הרבה אנשים(אם בכלל..) שיכולים להפוך תכשיט מסויים שלא ממש בא להם עליו כבר לתכשיט אחר- ועוד כזה מוצלח...!:))

אגב, לפני המווון זמן כשדפדפתי בארכיון של הבלוג ראיתי פוסט שששמת בו תמונה עם מה שלבת בבת המצווה שלך.
ניסיתי לפשפש קצת שוב בארכיון(מה שתמיד נחמד!) ולא מצאתי את אותו הפוסט..תוכלי לתת כאן קישור לפוסט הזה??בבקשה?

photo.fashion.passion - היי שרונה, הלק הוא של קסטרו, כרגע הוא נמצא בעיר אחרת אז אני לא יכולה להגיד לך את המספר בכל מקרה מדובר בכתום זרחני מט. אני אחזור בהמשך עם עוד פרטים.. ולגבי התיק, נראה לי שאני אוציא את שלי החוצה כבר עם הטיפה הראשונה :) (נו כבר!)

Linda H - חתימה טובה!
ותודה! גם אני מחכה לגרביונים בקוצר רוח ועכשיו אני שומעת שצפוי מחר שרב. למזג האוויר הזה אין לב... :)

לירז - תודה! שנה טובה וחתימה טובה!

Vicen -
Well, this furry creature is a very nice and docile one - doesn't make a mess and always upgrades your outfit. Almost the perfect pet... haha :) Kisses from Israel!

אנונימית - או, הלוואי. אפרופו חיות, זאת שלי לא נשארת פראיירית ומוסיפה גם היא את חלקה בעומס... :( אולי אני אכתוב על זה בפוסט הבא.
אני מקווה שהתיק ישרוד איזו טיפה או שתיים אבל אין ספק שאשמור אותו בעיקר בחללים יבשים! תודה!

lior - תודה! זה מצחיק לשמוע כי בדרך כלל כל מה שאני מסוגלת לחשוב עליו כשאני נכנסת לחנויות כמו דיווה (בעיקר) הוא: הלוואי שהיה לי פלאייר ביד והייתי יכולה לעשות שדרוגים לאקססוריז כאוות נפשי. משום מה, רוב הדברים שם נראים לי "ליד" או "כמעט" וזה ממש מעצבן. וכשיש משהו זול עם הרבה פוטנציאל אני קונה ומפרקת בבית ומרכיבה למשהו אחר.
ולגבי הפוסט שביקשת, הנה הלינק (התמונה בסוף הפוסט):

http://afoona-pea.blogspot.com/2010/02/ladies-and-gentlemen-please-welcome.html

תהני!

הילה, Ariella - טנקס ליידיז!

Mmh AND I widely understand your "Trendy Crush" for these "highly made to match your jet black mane" leather shorts Dear, so exquisitely electrifing next to your porcelain legs Dear

à Bientôt, Antoine

היי דר
אני קוראת את הבלוג שלך כבר כחצי שנה אך זו הפעם הראשונה שאני מגיבה.
אהבתי את המראה שלך שנראה שיקי ללא מאמץ. גם אני חפשתי שרשרת עם נוצות (לשווא) וגם הסתכלתי על העגילים האלו בדיוה, אך לא עלה מראשי רעיון יצירתי כשלך להפוך אותם לשרשרת.

קטיה

קטיה - ברוכה המגיבה :)
לגבי העגילים, הם בסה"כ היו בסדר, אבל גם אני כמוך העדפתי יותר שרשרת מנוצות ואני די בטוחה שהשתמשתי בה בינתיים הרבה יותר מאשר הייתי משתמשת בעגילים בתצורה המקורית. אני גם לא עונדת כמעט עגילים משום מה, אז זה נראה הדבר ההגיוני ביותר לעשות. 5 דקות עם הפלאייר וזהו... תודה!

בדיוק אתמול ראיתי תיק כזה בזארה... תתחדשי על המכנסון

את יכולה להמליץ על חנויות טובות באי ביי? או מוכרים? בעיקר של בגדים אבל גם של נעליים ותיקים.יש הרבה חנויות מסין שמוכרות בגדים ונעליים במחירים די זולים היית ממליצה לקנות מהם?

נטלי - שאלה טובה וטריקית. בדיוק דיברתי עם חברה טובה ושועלת איביי כמוני על הנושא הבעייתי של מציאת נעליים באתר הזה. בניגוד לבגדים, שאותם אני מחפשת בדרך כלל על פי מילות מפתח, נעליים טובות קצת קשה למצוא באיביי לפי מילות מפתח (כמו platform, open toe וכו'.). הבעיה היא שבחיפוש שכזה מתקבלות המון תוצאות שרובן הגדול זבל, וכמו כן הדברים הטובים לא עולים בחיפוש. מבחינתי עד כה הדרך הטובה למצוא נעליים היא לדעת מה אני מחפשת - כלומר ללכת לפי המותג ושם הדגם. או שאם את לא מפוקסת בדיוק על שם של דגם, לכי לפי שם מותג כמילת החיפוש הראשית, נגיד: steve madden, ותצמצמי את התוצאות לפי העמודה השמאלית - מידה, סגנון (פלטפורמות / מגפונים / מגפיים...). זה מה שאני בדרך כלל עושה.
לגבי הסינים, אני באופן אישי נמנעת מלקנות נעליים מהסינים באיביי. הנעליים לא נראות לי איכותיות בכלל וגם שימי לב שיש הרבה מוכרים סינים ששמים לך תמונות מתצוגות של נעליים שהם מעתיקים כך שאת לא יודעת באמת איך הנעל המועתקת נראית, וכשהם כן שמים את התמונות אפשר להבחין כמה הזיוף נראה זול ורחוק מהמקור.
ובאופן כללי יותר, שמתי לב שרוב הקניות שלי באיביי עד כה נעשו ממוכרים 'קטנים' ופרטיים, שאין להם סטוק גדול מכל דבר, אולי פריט אחד או שניים והפריטים האלה נמצאו בדרך של חיפוש על פי מילות מפתח ממוקדות. כמו כן, אני ממליצה לך לשאול את המוכרים שאלות במקרה של ספק ולבקש מהם כמה שיותר אינפורמציה על הפריט.

אחלה תודה רבה.. ואיזה שאלות היית ממליצה לי לשאול? כי אני ממש חדשה בזה ואני מנסה להמנע מליפול בפח

נטלי -
את יכולה לבקש מהמוכר לספק לך עוד תמונות, אם מה שמוצג לא משביע את רצונך. כמו כן, רצוי לשאול על המידה (לפעמים המוכרים מציינים את זה ב-description אז תקראי היטב שם קודם כל). האם הנעליים true to size או שצריך מידה אחת גדולה/קטנה יותר. אם המוכר בטוח בסחורה שלו ומעוניין למכור, לא צריכה להיות מניעה שהוא יספק לך את האינפורמציה הדרושה ע"מ שתעשו עיסקה.

שימי רק לב לכך שבתור משתמשת חדשה באיביי, עם מספר קניות נמוך או אפסי שצברת, כמות השאלות שלך מוגבלת (משהו בנוגע למלחמה בהונאות באיביי)
אז השתמשי בהן בתבונה כדי שבאיביי לא ישעו לך את היוזר.

בהצלחה, לכי על זה לאט ובטוח. תתחילי בקטנה ותתפתחי הלאה... :)

חייבת לדעת- של מי הלק ואיזה מספר?! הוא מהמם ואני מחפשת צבע כזה מלא זמן

טל - גוון pumpkin של קסטרו. על לא דבר!

אני קורת את הבלוג כבר המון זמן ואף פעם לא הגבתי, אבל עכשיו פשוט הייתי חייבת - השורטס, הם מהעונה הנוכחית? מהארץ?
חזרתי עכשיו מארה"ב וחיפשתי הכל מקום שורטס מעור ולא היה בשום מקום

אנונימית - כן, הם מהעונה הנוכחית והם נקנו בחו"ל.