8/13/13

Geek Chic

valentino bag, geek shirt, white sandals, zara skirt, תיק ולנטינו, תיקי מעצבים, סנדלים זארה, בלוג אופנה

valentino bag, geek shirt, geek chic, zara skirt, תיק ולנטינו, תיקי מעצבים, חולצת טי, אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה

valentino trapeze bag, geek shirt, white sandals, zara skirt, תיק ולנטינו, תיקי מעצבים, סנדלים זארה, בלוג אופנה

valentino bag, geek shirt, geek chic, zara skirt, תיק ולנטינו, תיקי מעצבים, חולצת טי, אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה

valentino trapeze bag, white leather bag, white sandals, zara skirt, תיק ולנטינו, תיק ניטים, תיקי מעצבים, סנדלים זארה, בלוג אופנה

Let me interrupt our regular programming of vacation outfits (wait, what vacation?? I managed to already completely forget it) with an outfit from my work week.
This outfit was a huge hit at the office. Maybe I should have guessed that the guys in the technological company I work in will like it. Developers have a soft spot for the word "geek", don't they? Well, at least the ones I work with...
I'm usually not a t-shirt type, and mainly stay away from those with words or sentences printed on them but I think this word kinda describes me well.
Plus, the lovely red color (my fave) sold it.
I think the rest of the outfit needs no explanation: white skirt and sandals go great with my new vacation tan (can you see it? can you?) and the bag is a dream come true and remedy for my white bag obsession.
Wishing you a great rest-of-the-week!


More vacation outfits and ideas soon!


הרשו לי לקטוע את תוכנית השידורים של אאוטפיטי חופשה (סליחה, איזו חופשה?? כבר הספקתי לשכוח) עם מהדורה אופנתית מאאוטפיטי השבוע.
זה מה שלבשתי לעבודה השבוע באחד הימים, באופן די מפתיע האאוטפיט הזה היה להיט רציני במשרד וגרף התייחסויות רבות, בעיקר מהרוב הגברי של החברה. ואולי זו בעצם לא הפתעה, נראה לי שהייתי צריכה לנחש שהמילה geek תפרוט היטב על מיתרי ליבם של מתכנתים ושאר בעלי תפקידים בחברה טכנולוגית כדוגמת זו שאני עובדת בה. 

אני בדרך כלל לא טיפוס של טישירט, ובטח לא של חולצת טי עם הדפס אבל המילה הזו נראתה לי כמתארת די טוב את מי שאני (למען האמת המילה המדויקת יותר היא "חננה" אבל לא נראה לי שזה יתפוס או ייראה טוב בפונט "חיים" בולד בלבן על אדום).
את שאר האלמנטים בתלבושת אין הרבה צורך להסביר - אדום הוא הצבע האהוב עלי, לבן הוא הצבע הקייצי האולטימטיבי שהולך נפלא עם שיזוף טרי של חופשה (רואים? רואים?) והתיק, הגשמת האובססיה רבת החודשים שלי לתיק לבן. סוף סוף.
עד כאן שידורינו להיום. לילה טוב!


חולצה אסוס / asos t shirt
חצאית זארה (מהשנה שעברה) / zara skirt, from last year
סנדלים זארה / zara sandals
תיק ולנטינו / valentino rockstud bag