5/16/12

houndstooth love

houndstooth_skirt_hm1

houndstooth_skirt_hm2

This is what I wore to work today, fun black and white outfit to have a nice day at the office in.
You are probably familiar with my houndstooth obsession by now, I'm also collecting cool houndstooth examples from the web on my pinterest board, if you wanna check it out.
The skirt is from H&M but I got it on eBay (I never find the good H&M stuff in the stores in Israel) and apparently got it from the same seller who sold me these pants. Great minds think alike!
I really enjoy shopping on eBay lately, hope to show you other cool stuff I got there soon...
Have a great almost-weekend!

זה מה שלבשתי היום לעבודה, אאוטפיט נחמד וכייפי בשחור ולבן, להעביר בו יום נעים במשרד.
אתם בוודאי כבר מודעים לאובססיה שלי לדוגמה הקונטרסטית הזו, וראיתם אותה בפוסט הנ"ל. מי שמחבב גם הוא את הדוגמה יכול למצוא בלוח הפינטרסט שלי שלל עדויות לקיומה שאיתרתי ברשת ומהוות השראה אופנתית מעניינת.
החצאית שאני לובשת היא של H&M אבל קניתי אותה באיביי (משום מה אני לא מצליחה למצוא שום דבר שווה בחנויות של הרשת במקומותינו ודווקא באיביי צצים השוסים) ומסתבר שאפילו קניתי אותה מאותו מוכר פרטי שמכר לי את המכנסיים האלה. צירוף מקרים שמעולם לא קרה לי באיביי.
בכלל, אני מאוד נהנית מאתר הקניות והמכירות הזה לאחרונה ואין חודש שעובר בלי לפחות כמה פריטים שווים שאני מזמינה משם, אחרי מצוד, מארב ולעיתים גם התמקחות, מה שעושה את העיסקה להרבה יותר מתוקה ומייחד אותה מחווית השופינג השגרתית בקניון שאני מתחילה לאט לאט לזנוח.
תודה רבה לאריאל על הצילומים, כמעט סוף שבוע טוב!

חולצה זארה (ישנה), נראתה גם כאן / zara blouse, also seen here
חצאית הייץ' אנד אם, נקנתה באיביי / h&m houndstooth skirt, bought on eBay
משקפי שמש ריי-באן / ray-ban sunnies
נעלי עקב אלדו / aldo pumps