2/27/08

מאי נפקא mina ?



אני שמחה להציג בפניכם את המותג הבריטי החביב mina, שגיליתי את האתר שלו לא מזמן (למה לא עשיתי את זה קודם??? משום מה הייתי בטוחה שאין להם אתר ושהבגדים שלהם נמכרים אונליין רק דרך ASOS - לא ברור למה...) וכמו כן, אפשר להשיגו בארץ. אבל תיכף נדון בזה. אז מה יש למינה להציע? כל מיני שמלות, שמלמלות וטוניקות חמודות, בעיקר עם הדפסים אבל גם לא. המותג עלה לתודעה העולמית בערך לפני שנה שנתיים כשהשחקנית הבריטית המהממת ואייקון האופנה סיינה מילר נתפסה בעדשת המצלמות כשהיא לובשת את הטוניקות שלהם בעת טיול עם הכלבלבים שלה וכו'. היא לא מפרסמת אותם בצורה רשמית (פוסטרים, קטלוגים וכאלה) כמו שהיא עשתה לפפה ג'ינס, אבל היא בהחלט עשתה להם אחלה פרסום! אני מקווה שלפחות את השמלה היא קיבלה במתנה... (אגב, אם יש סלבריטאית שהייתי מתה לפשוט לה על ארון הבגדים ולבזוז אותו [או לחילופין, ללכת איתה לשופינג - על חשבונה כמובן] זאת תהיה סיינה מילר, בלי לחשוב פעמיים..]. אז כפי שאתם רואים בתמונה למעלה, זו הטוניקה שנמצאת גם בבעלות סיינה, ועדיין נמכרת באתר (בעבור 55 פאונד היא יכולה להיות שלכם...). דוגמה לטוניקה נוספת ולסגנון המינה-אי:



המחיר של השמלות נע בין 40 ל-60 פאונד. במונחים בריטים זה לא נראה לי יקר בכלל אבל עבורנו זה כן מה גם שיש דמי משלוח יקרים אם רוצים לשלוח לארץ. עוד downside של האתר הן הדוגמניות ההזויות - חצי מהן לא נראות בכלל כמו דוגמניות ולחלקן יש מבט של רצח בעיניים... (כפרה, תעשי לפחות פרצוף של נהנית בשביל הכמה מאות פאונדים ששילמו לך על זה... ולא, זאת לא תצוגת מסלול של הוט קוטור, לא צריך להיראות קשוחה, אלה בגדים חמודים פרחוניים ורומנטיים - תהיי מתוקה בהתאם). אבל עזבו את האינטרנט... גיליתי את הטוניקות של מינה בחנות בת"א שנקראת "אורבן לג'נד" (רחוב טשרניחובסקי 27). למיטב זכרוני השמלות האלה מתומחרות בחנות בסביבות ה-500 שקל (או מעט יותר). יש בחנות גם פריטים של H&M שהבעלים מביאים בייבוא אישי. האמת שזו היתה הסיבה לביקורי בחנות הזו מלכתחילה - כששמעתי את זה ממש נגנבתי והתרגשתי. אבל בחנות מעט התאכזבתי, כי המבחר קטן, וגם המחירים הם בסביבות 300 שקל לפריט. בסניפי H&M בחו"ל אפשר לקנות לפחות 2-3 פריטים במחיר הזה. אני מבינה שהם לא יכולים למכור את זה במחיר המקורי, כי הם לא הרשת המקורית, אבל בכל זאת... זה קצת הוציא לי את הרוח מהמפרשים. בכל מקרה, אני לא רוצה לקטול אותם משום שהחנות חמודה וכל הכבוד להם שהם מביאים H&M, אז אתם יכולים לבדוק בעצמכם...
בלי כל קשר, לפני כשנה מצאתי באיזו חנות נידחת בשינקין את הטוניקה הזאת, שעלתה כלום כסף (למיטב זכרוני פחות מ-100 ש"ח) ולדעתי היא ממש מזכירה את הדגמים והסגנון של mina, לא?


0 comments: