6/3/14

denim love

fashionpea_fresh_denim1

דנים, הבד האלמותי הזה, שלעולם לא ייצא מהאופנה.
לא מאמינה שבמהלך כמעט 7 שנות בלוגינג עדיין לא יצא לי להקדיש לו כאן פוסט שלם, לפחות לא פוסט כזה מרוכז ועשיר בדוגמאות. אז הנה, אני מתקנת את המעוות.

אולי זה בגלל שדנים הוא מסוג הדברים שנמצאים תמיד מתחת לאף, טריוואלי אפילו, אבל הרי אלה הדברים הכי טובים.
כל כך פשוט, ועם זאת עשיר ורב גוני.
מהגזרות הצמודות והפרחיות של guess לצלליות המשוחררות והלא טריוויאליות לעיכול של סטלה מקרטני, כל אחד בוודאי מצא איזשהוא פריט שהוא אוהב במחלקת הדנים ומחזיק לפחות כמה כאלה במלתחה.

שמתי לב שכמות הדנים בארון שלי גדלה מאוד לאחרונה והבד הזה הוא הדבר העקרי שמושך אותי.
יותר מכך, לאחר בחינה מעמיקה של צילומי אופנה, לוקבוקים וכמובן תמונות של אופנת רחוב וסגנון אישי, אני לא יכולה להימנע מהמסקנה שללבוש ג'ינס (לא רק מכנסי ג'ינס) זה סקסי בטירוף.
היצירות הגדולות ביותר מבוססות על ניגודים, ואין כמו ניגוד בין הגוף והמראה הנשי הרך והענוג לבין הבד הגברי משהו (תסלחנה לי הפמיניסטיות), המחוספס והנוקשה הזה. שילוב מנצח!

ריכזתי כאן דוגמאות מהעבר ומההווה ללוקים מעניינים ומעוררי השראה (ומחשבה) המבוססים על דנים ואני מקווה שתהנו מהן.
כמן כן, בקרוב תראו כאן את הפרשנות הנוכחית שלי לג'ינס (אם כי כבר ראיתם כמה פרשנויות כאן, כאן וכאן), כי talk is cheap, בייחוד כשמדובר באופנה, וכידוע אני אוהבת לעמוד מאחורי מילותי ולהשקיע בהן!
בתחתית הפוסט תמצאו לינקים לפריטי הג'ינס השווים שיש לרשת להציע אז אל תפספסו.



Oh how I love denim! And my love for this fabric has only grown stronger in the last few months.
So simple, yet so rich and diverse.
When you think about denim first thing that comes to mind might be "mundane" or "trivial", but those "everyday" things tend to be the best.

And how sexy is denim on women? I mean really, the rough and rugged fabric in juxtaposition to the delicate and beautiful feminine form... This is it!

Here are a "few" images I found online and represent different denim looks and inspirations, I hope you enjoy.
Also, scroll to the bottom of the post for links for great denim items available online>>


fashionpea_fresh_denim2

fashionpea_fresh_denim3

fashionpea_fresh_denim4

fashionpea_fresh_denim5

fashionpea_fresh_denim6

fashionpea_fresh_denim7

fashionpea_fresh_denim8

fashionpea_fresh_denim9

fashionpea_fresh_denim10

fashionpea_fresh_denim11

fashionpea_fresh_denim14

fashionpea_fresh_denim12

fashionpea_fresh_denim22

fashionpea_fresh_denim20

fashionpea_fresh_denim13

fashionpea_fresh_denim19

fashionpea_fresh_denim23

fashionpea_fresh_denim17

fashionpea_fresh_denim15

fashionpea_fresh_denim18

fashionpea_denim_loce_collage1

Shop the post:





הודעת שירות קטנה לפני סיום:
הזוכה בצמיד אפונה X שלומית אופיר Shani Russo טרם ענתה לכל פניותי אליה ולא יצרה קשר.
אני מקווה שהיא קוראת את הפוסט הזה כי ביום חמישי הקרוב, לאחר שיעבור שבוע מיום הכרזת הזוכה אאלץ להגריל מחדש זוכה אחרת במקומה. לתשומת לבכן :)

*** עדכון 8.6: משלא נענו כל פניותי, עלתה בגורל זוכה חדשה: הזוכה היא
: Inbal Regev. ברכות!!

אל תשכחו לחזור לכאן מחר לפוסט מיוחד לחג, אשר אינו כולל לבוש לבן!
חג שמח :))