5/30/14

in my element: overalls and stripes

אפונה בלוג אופנה, בלוג אופנה ישראלי, דר משיח, אוברול, חולצת פסים, איך ללבוש אוברול, overalls, dungarees, fashionpea, israeli fashion blog

Good morning and happy weekend!

I'm so glad the weekend has arrived and I can share with you the photos of one of my favorite outfits as of late, shot by Ronen Frieman in this gorgeous sunflower field.

So as you can see, I decided to jump on the dungarees bandwagon after long and careful consideration and going through lots of blog tips and outfit suggestions.
I Finally caved in and I must say it feels good. Love my rugged overalls!

And this is my small contribution to the digital "body of work" on overalls: Faded denim boyfriend overalls combined with a striped shirt and classic black pumps to make the whole look more polished and fashionable rather than "old MacDonald chic" (preferably use the pumps on solid concrete rather than in muddy fields - took me 20 minutes to clean all the dirt off the soles :P..)

Hope you enjoy the post shot by the talented Ronen Frieman.
Outfit credits below.
Have a great weekend!


בוקר טוב ושלום לסוף השבוע - we made it !
ודאו כי השיר המומלץ המצורף לפוסט זה מתנגן ברקע ואפשר להמשיך.

כפי שניתן לראות רונן ואני ממשיכים בחיפוש אחר שדה הפרחים המושלם. זוהי משימה לא קלה מאחר ואנחנו נכנסים לקיץ מה שאומר שהרבה פרחים לא מחכים לנו בטבע בחודשים הקרובים, ובנוסף, השדות משתנים בתדירות די גבוהה ומה שרואים עכשיו לא בהכרח יהיה שם בעוד שבוע-שבועיים.

למזלנו רונן הוא אנציקלופדיה מהלכת של שדות ולוקיישנים, ואני באופן אישי מאוד מתחברת למקומות כאלה ורק מחכה לרגע שאוכל לעמוד באמצע שדה ענק וצבעוני (נועלת נעליים סופר מתאימות למקום!) ולתת לכל הטבע היפהפה הזה להיכנס לי הישר לנשמה ולטעון אותי במצברוח טוב.

הפעם אני לובשת את הקראש האופנתי du jour, הלא הוא אוברול ג'ינס.
התלבטתי ממושכות אם לקפוץ על הטרנד, עילעלתי בבלוגים, קיבלתי השראה מהמלצות לבישה, ובעיקר חככתי בדעתי וניסיתי לתת לרעיון להבשיל.

החשש העיקרי היה שמא אראה כמו ילדה בת 5 (טוב לא, אולי 15, אבל מההיבט הזה צעירה זה לא בהכרח דבר טוב) והפריט הזה יעניק לי חלילה לוק אינפנטילי שלא הולם בחורה בגילי.
איכשהוא, בחודשים האחרונים מצאתי את עצמי בגיל ובמקום בו אני מתחילה יותר ויותר לחשוב מה הולם ומה לא, ומפנימה את העובדה שזה נחמד ויפה להשתעשע עם אופנה ולהרגיש טוב עם עצמך אבל יש גבול לכל תעלול! נדבר על זה בהרחבה בפוסט נפרד.

למזלי כשמדדתי את האוברול הראשון שהעזתי למדוד הייתי די מרוצה מהמראה, וקיבלתי אישרור מכמה חברים, גברים ונשים, לעובדה שהלוק הזה מתאים ושאני מצליחה לגרום לו לעבוד היטב. הידד!

מי שמקפידה להיות עם היד על הדופק של עולם האופנה בוודאי ראתה עשרות "מתכונים" והמלצות ללבישת אוברול אז אני מניחה כאן בענווה גם את הגירסה שלי: אוברול בויפרנד משופשף בצירוף חולצת פסים (אוברול + פסים זה כמו תותים וקצפת, הזוג המושלם) ונעלי עקב קלאסיות שחורות.
לא להליכה בשדה אבל לכל מקום בעיר הגדולה... :)

תהנו מהחמניות! וגללו מטה לקרדיטים של האאוטפיט, פלוס תיעוד נדיר שלי מבצעת סלפי חסר בושה "עם היפות שליייייייייייייייי" >>



fashionpea, dungarees, denim overalls, sunflower field, בלוג אופנה, אוברול ג'ינס, שדה חמניות, דר משיח

dungarees, denim overalls, striped shirt, אוברול ג'ינס, חולצת פסים, בלוג אופנה

dungarees, denim overalls, striped shirt, חמניות ,אוברול ג'ינס, חולצת פסים, בלוג אופנה

fashionpea, dungarees, denim overalls, sunflower field, בלוג אופנה, אוברול ג'ינס, שדה חמניות, דר משיח

sunflower, sunflower field, שדה חמניות, פרח חמנייה

אפונה בלוג אופנה, אוברול ג'ינס, חולצת פסים, שדה חמניות, denim overalls, striped shirt, israeli fashion blog

dungarees, denim overalls, striped shirt, אוברול ג'ינס, חולצת פסים, בלוג אופנה

israeli fashion blog, selfie, dungarees, denim overall, sunflower field, סלפי, בלוגרית אופנה, אפונה בלוג אופנה, שדה חמניות, תמונה לאינסטגרם, אוברול

sunflower field, sunset, israel, clouds, yellow, שקיעה, שדה חמניות, קרני אור, פרחים, ישראל

denim overalls, striped shirt, pull and bear overalls, fashionpea, sunflower field, בלוג אופנה, אוברול ג'ינס, שדה חמניות, חולצת פסים, חמניות

אפונה בלוג אופנה, דר משיח, איך ללבוש אוברול ג'ינס, שדה חמניות, נעלי עקב, חולצת פסים, אאוטפיט, fashionpea, denim overalls, dungarees, striped shirt, sunflower field, pumps, how to wear dungarees, overalls trend, happy



אני לובשת:
אוברול ג'ינס פול אנד בר / pull&bear overalls
חולצת פסים זארה (ישנה) / zara striped shirt, old
נעלי עקב אלדו / aldo pumps

תודה רבה לרונן פריימן על הצילומים.
שבת שלום וסוף שבוע נעים :)