6/23/14

travel in style / לטוס בסטייל: מה ללבוש לטיסה ארוכה

fashionpea_travel_style

לאור פתיחתה הרשמית של חופשת הקיץ והטיולים בעולם, והעובדה שזה עתה חזרתי מנסיעה לקוריאה שכללה מסע ארוך לכל כיוון, החלטתי לכתוב פוסט על טיסות בסטייל.

אם יש דבר שאני משתדלת להימנע ממנו זה מלהיראות מוזנחת, וטיסה ארוכה יכולה בקלות לדרדר את הסטייל למחוזות השלומפר ולהפוך אותך לגוש מעוך, מרוט וטרוט עיניים, לכן צריך להיערך בהתאם.


בניגוד לאאוטפיטים שמרכיבים מדי יום לעבודה או לשעות הפנאי, באאוטפיט שנרכיב לטיסה ארוכה יש אילוץ מרכזי - הוא חייב להיות נוח, אבל ממש נוח, גם ללבישה ממושכת ורצופה של כמעט יממה.

בנוסף לאילוץ הנוחות המשמעותי נכנס מרכיב ההופעה שעליו אני לא מוכנה לוותר - האאוטפיט לטיסה צריך להיות מסודר ומכובד לטעמי וכולל לפחות שמץ של שיק והשראה מהמלתחה הרגילה שלי.
לכן הוא דורש מחשבה מסוימת ותכנון.


אז הנה מה שלבשתי למסע האחרון, בהתבסס על נסיון העבר שלי בנסיעות.
מה שאתם רואים פה הוא העתק כמעט מדויק של האאוטפיט, כולל האקססוריז:

1. גופיה שחורה ומעוצבת עם דיטייל של שכבות -
אני מעדיפה לטוס בקיץ עם גופיה ולא עם חולצה בעלת שרוולים לכן בחרתי בגופיה הזו שהיא קצת יותר אופנתית ומשובבת נפש מסתם גופיית טריקו פשוטה. ליתר בטחון הצטיידתי גם בקרדיגן דק שלמען האמת לא נעשה בו כמעט שימוש.

2. מכנסי ויסקוזה דקים ואווריריים עם כיווצים -
מכנסיים נוחים הם המפתח לטיסה נעימה וסבילה, לכן בחרתי בנכנסיים ספורטיביים אך כאלה בעלי עיצוב מעניין, בד דק, וחשוב לא פחות מנוחות: שלא נראים כמו מכנסי פיג'מה.

3. נעלי בלרינה -
אני מניחה שלכל אחת יש בבית זוג כזה בשחור, אני ממליצה לבחור לטיסה בנעלי הבלרינה הכי רכות וקלות שיש ברשותכן ולא כאלה העשויות חומרים נוקשים.


4. תיק -
התיק המוצלח ביותר לטיסה יהיה תיק בסגנון tote או shopper. כדאי לבחור בתיק גדול ומרווח, שמכיל הרבה מקום והכי חשוב, תיק קל משקל (כשהוא ריק) ונוח לנשיאה, שלא יהיה כבד מדי לאחר שתמלאי אותו בדברים.

5. כיסוי לדרכון -
אם כבר השקענו מחשבה ותכנון בלבוש, למה לא להלביש את הדרכון? וגם, בואו נודה בזה, דרכון ישראלי זה לא הדבר הכי אופנתי בעולם, ועל אף שאינני מתביישת בלאום שלי, אני לא מרגישה צורך לצעוק מאיפה הגעתי בכל רחבי הטרמינל.


6. מסיכה לעיניים -
פריט שימושי מאוד כשתנסי לישון (אחרי שתקחי כדור שינה אותו השגת מבעוד מועד מהרופא שלך).


7. אוזניות -
אחד הפריטים היחידים, מלבד בגדים, שהיה מחובר אלי בכל מהלך הטיסה. לכן השתדלתי לבחור גם כאן באופציה המסוגננת והמעוצבת שהיא גם נוחה.


8. ספר קריאה -
בענייני בידור בטיסה אני תומכת נלהבת של מחנה הספרים, לכן התארגנתי הפעם על הספר girlboss# של סופיה אמורוסו.
את הספר הורדתי לאפליקציית קינדל בלפטופ כך שנחסך ממני משקל של ספר בתיק.


פריטי חובה נוספים בתיק:
מגבונים לחים, מברשת שיניים, בושם קטן באריזת נסיעה וכמה מוצרי איפור בסיסיים שתוכלי להשתמש בהם על מנת להתרענן ולהתארגן ו"ללבוש מחדש צלם אנוש" לקראת הנחיתה.


טיסה נעימה!



Summer has arrived and with it travel season!
And since I just got back from a long journey to South Korea, here are my tips and tricks on how to travel in style and especially what to wear on a long flight.

In the pic above you can see an almost identical replica of the outfit I wore on the long way from Tel-Aviv to Seoul (20 hours journey, door to door, including a 3 hour layover in Moscow).

I think I did a decent job in building an outfit that is both comfy to wear and sit in, and both decent, stylish and respectable. One that doesn't look like your pajamas even though it is really tempting to wear a pajama on such a long trip.

So here's what I wore:

1. Layered sleeveless blouse - I like to wear a tank top for a long flight but this was a more stylish option, and still comfy and breezy.

2. Loose gathered pants, made of a thin and soft fabric - such pant is the key garment to a comfy and tolerable flight. 


3. Ballet flats - My advice to you is choose the softest leather ballerinas you have in your shoe wardrobe.

4. Tote - A Goyard inspired shopping bag will be the best. If you don't have the $$$ for the real one (I don't), you should opt for a medium size, lightweight tote.

5. Passport cover - Why not dress also your passport while you're at it?

6. Eye mask - will be useful when you try to sleep after you took some sleeping pills.

7. Headphones - I opted for a chic and lightweight pair.

8. Book - For my last flight I chose #girlboss by Sophia Amoruso, just downloaded it to the Kindle app on my laptop so I didn't have to carry a book in my bag.

Some other must have items in your carry on bag:
Wet wipes, toothbrush + travel size toothpaste, travel size perfume, and few basic makeup items (mascara, concealer, lipstick and blush) that will help you bring back your fresh and alive looking self before landing.


Bon voyage!