6/9/12

urban jungle

zara_striped_top_american_apparel_pleat_skirt1

celine_nano_bag_fashionpea

nine_west_snake_print_yellow_green_sandals_heels

zara_striped_top_american_apparel_pleat_skirt2

This has been one of my work outfits for the past few weeks (and if it looks kinda casual to you, you should know that in most places in Israel there is no dress code for work. yep. no dress code, you can wear whatever you want to go to the office, even flip flops).
Weather is not very long sleeve friendly but this top is paper thin and really soft, and when I roll up the sleeves it's perfect. Reminds me a bit of this pronza schouler striped shirt from a few years ago, don't you think? A great wardrobe staple.
I think I have worn this outfit at least 4-5 times already, each time with a different pair of shoes (once with my blue Pradas, once with my pink suede heart sandals), this time worn with a brand new shoe addition. I'm a bit obsessed with these, and think they add a perfect amount of color and edge to an outfit.
Have a great weekend!

לפני שנצלול לתוך מפרט התלבושת והלוגיקה האופנתית העומדת מאחוריה, אני חייבת להתייחס בקצרה לצבעוניות הירוקה ולפסטורליות הנשקפת מהתמונה ולציין שהתמונה צולמה למעשה באחד הרחובות הפחות, אהמממ, אסתטיים, של הכרך עתיר הבטון והאפרורי הנקרא רמת גן ועצם העובדה שהצלחנו לאתר פינה מקסימה ורעננה באזור הספציפי הזה, היא די הישג.
ולעניינינו, זה אאוטפיט שאני לובשת לעבודה לפחות פעם בשבוע במשך השבועות האחרונים. בכל פעם הוא נלבש בשילוב עם זוג נעליים אחר: פעם אחת עם הסנדלים הכחולים האלה, פעם עם סנדלי הלבבות הוורודים, והפעם עם סנדלי הנחש הצבעוניים שכבר התייחסתי אליהם בפוסט הקודם.
החצאית די וותיקה בארון ואני לא ממש זוכרת אם יצא לי להצטלם איתה או לא, והחולצה נמצאה בזארה לפני כמה שבועות, אמנם היא בעלת שרוולים ארוכים, אך דקה ורכה מאוד ולאחר הפשלה של השרוולים מתקבלת חולצה שמאוד נעים ללבוש, בוודאי ליום במשרד. היא גם מזכירה לי קצת את חולצת הפסים הזו של פרואנזה סקולר מלפני כמה שנים, תוספת מעולה למלתחה ללא כל ספק.
תודה רבה לאריאל על הצילומים, שבוע טוב!

חולצת פסים זארה / zara striped tee shirt
חצאית אמריקן אפרל / american apparel skirt
תיק סלין / celine bag
סנדלים בהדפס נחש ניין ווסט / nine west snake print sandals