5/26/12

leopard dress and pink hearts

topshop_leopard_dress_dior_sunglasses5

topshop_leopard_dress_dior_sunglasses2

aldo_fuschia_pink_suede_heart_sandals

topshop_leopard_dress_dior_sunglasses6

topshop_leopard_dress_dior_sunglasses_aldo_heels1

I think I have already mentioned here in the past how great leopard goes with neon pink or fuschia, and it is definitely one of my favorite combination so I decided to try it again.
This is a nice and fun casual outfit for the weekend which I really enjoy wearing and the sandals are a recent find. A bit more naive than I would normally go for, but hey, sometimes you have to surprise yourself. And I'm sure they will provide the required colorful highlight for many future outfits.
Have a great weekend!


אני חושבת שכבר ציינתי פה בעבר (ממש בעבר, בתחילת ימי הבלוג) שהדפס מנומר הולך לדעתי מעולה עם וורוד זרחני או פוקסיה, אז ברור שהחלטתי לבדוק שוב את הטענה הזו הלכה למעשה - הפעם כשהמנומר הוא הנושא המרכזי והוורוד מופיע כהיילייט או הדובדבן שעל הקצפת אם תרצו.
זו תלבושת מהסוג שאני מאוד נהנית ללבוש בסופ"ש, בלי הרבה שכבות ובלי הרבה מאמץ. לעבודה היא לא כל כך מתאימה לטעמי האישי אבל אפשר לחרוש עליה בכיף בשעות הפנאי. הסנדלים הם מציאה יחסית חדשה, בסגנון קצת נאיבי ממה שבדרך כלל הייתי בוחרת, אבל לפעמים צריך להפתיע את עצמך. חוצמזה שנראה לי שהם יספקו את הדגש הצבעוני הנדרש לעוד הרבה אאוטפיטים.
תודה רבה לאריאל על הצילומים. חג שמח!


שמלה מנומרת טופשופ / topshop leopard dress
קלאץ'
קולקט, נראה גם בפוסט הזה / clutch by collecte, also seen here
משקפי שמש דיור / dior sunglasses
סנדלים אלדו / aldo sandals