8/11/10

דברים שרואים משם לא רואים מכאן

בהעדר שבוע אופנה ראוי לשמו במחוזותינו, או בעצם בהיעדר שבוע אופנה נקודה, חברת קסטרו הצליחה למצב את תצוגות האופנה שלה כאירועי אופנה מרכזיים בישראל. אי לכך, מצוידת בהזמנה אישית (שנשלחה אלי ואל עוד כמה מאות אנשים) ובחשק עז להתגנדר וללגום שמפניה עוד לפני השעה 10 בבוקר שמתי פעמי בתחילת השבוע אל האנגר 11 שבנמל ת"א.
התצוגה עצמה היתה נחמדה, שמעתי תגובות שבהשוואה לתצוגות קודמות היא היתה מתוזמנת וערוכה היטב (ולא ארוכה מדי כמו התצוגות בעבר), אבל זו התצוגה הראשונה של קסטרו שאני נוכחת בה אז אין לי ממש בסיס להשוואה. אולי בעונה הבאה... ובתור מי שאירועים המוניים ועתירי משתתפים הם לא בדיוק כוס התה שלה, אני יכולה לומר שנהניתי הרבה יותר מהפרזנטציה האינטימית בשואו-רום, שנערכה בערך שבוע לפני תצוגת האופנה.
השואורום הגדול אשר חבוי במעין מרתף בבניין משרדי החברה עושה שירות מצוין למותג (למה החנויות לא נראות ככה?): החלל מעוצב היטב והינו מזמין ומרשים ובשורה התחתונה אין כמו מפגש בלתי אמצעי, בגובה העיניים עם רשת אופנה מקומית שמתקשרת בדרך כלל עם קהלים גדולים. והיו גם נשנושים קטנים וטעימים כמו שאני אוהבת (לא רק H&M יכולים...).

הנה כמה תמונות שצילמתי בשואורום:

castro_showroom3

castro_showroom8

castro_showroom_8

castro_showroom4

castro_showroom6

castro_showroom5

castro_showroom7

castro_showroom10

ובתצוגת האופנה:

castro_fashion_show
כרטיס הישיבה שלי (ותודה למניקור של שלי). מה זה זה?? שורה 4?! אוף, כל השבוע תיכננתי איך אני הולכת לעשות תרגיל טאבי ולהסתיר את הנוף לעורכת האופנה של "ידיעות הגדה המערבית"...

castro_fashion_show1
טריבונה ב'.

castro_fashion_show2
טריבונה א' מתמלאת

castro_fashion_show3
מהתצוגה

castro_fashion_show4
תמונת הסיום.

ואיך אפשר לסכם את הפוסט בלי לדסקס קצת על מה לבשתי אני לתצוגה? ובכן, הוצאתי מארוני את אחת השמלות האהובות והמצוינות ובחרתי ללכת על קומבינציה צבעונית של חום-שחור (שהיא כידוע שילוב צבעים אהוב עלי ביותר). המחשבה מאחורי העניין היתה שאני הולכת לתצוגת אופנה המציגה קולקציית חורף, אי לכך יהיה נחמד לעטות על עצמי אאוטפיט בעל צבעוניות ומרקמים חורפיים. יחד עם זאת, היה מאוד חשוב שהתלבושת תתאים למזג האויר הכבשני של תחילת אוגוסט ולכן נבחרה שמלה דמוית עור שהינה די דקה ולא מעיקה.

afoona_streetswalker_castro1

afoona_streetswalker_castro3

afoona_streetswalker_castro2
שמלה דמוית עור זארה (ישנה) / faux leather dress Zara
חגורה החרמתי לאמא שלי / belt stolen from my mom
נעליים מארני / shoes Marni
תיק מלברי / bag Mulberry
משקפי שמש טום פורד / sunglasses Tom Ford

שלוש התמונות האחרונות באדיבותה הרבה של הגב' יעל סלומה, aka ההולך ברחובות (אני מתה על הבחורה הזאת!!), שצילמה אותי בצאתנו מתצוגת האופנה.


So...Sunday morning went to see the Castro (Israeli fashion brand) fashion show for fall-winter 2010-2011. Had fun watching it with my friends and sipping champagne before 10 am.. And since it was a fall fashion show I decided to dress accordingly and try to channel the upcoming fall while being able not to sweat to death in the Israeli August heat. So I chose this chocolate brown faux leather dress I got last year. It is one of my favorites and also has a pretty light fabric so it was perfect for the day. Paired it with my clog-like pumps from Marni and black alexa bag and I was ready to go. Really felt great in this outfit (so I did a repeat the next day.. haha!)!
Big thanks to Yael Sloma aka the streetswalker, an awesome lady who took the last 3 photos of me after we left the show.

Hope you guys are doing cool stuff to beat the heat... Ciao!

17 comments:

I am speechless
ה-outfit מהמם
ואת יפיפיה!!!

Bueno Dar estás radiante aunque me da calor verte con ese vestido en esta época del año, pero todo sacrifico es poco para la moda, como siempre tengo que feilictare por este post tan interesante y bonito, en España seguimos con calor así que mucho aire acondicionado y bebidas heladas, yo tomo un zumo de arandanos que compré en IKEA, lo tomo con mucho hielo, eso si.
Te mando un abrazo muy fuerte desde España y cuida te.

שׁAriella - איך זה שאין לך מה לומר? דווקא ממך ציפיתי ליותר!! :)) מה עם איזו הערה משעשעת על שורה 4 ?
תודה מותק!

Vicen -
Thankfully no fashion sacrifices were needed this time.
And I never got juice at IKEA, is it good?
Hugs from Israel (not to much 'cause of the heat...)

You've Got Mail
Tienes un email

you had amazing dress
so feminine and sexy in its kind
:)

את נראית נהדר, מאוד מתוחכם ורלוונטי לעונה! אחד הלוקים הכי יפים :)

השואו רום נראה יפה ומושך מאוד. גם אני הייתי רוצה לבקר שם בהזדמנות.
מתמונות וודיאו של התצוגה של קסטרו התרשמתי לטובה מהעונה שהולכת להיות, מקווה שממש בקרוב...
שורה 4 זה ממש מעולה, הרי מאות אנשים ישבו במקומות הרבה יותר רחוקים מהמסלול.

אני חולקת איתך על המשקפיים,
חומדת לך קשות בתיק,
מאוהבת בחגורה בשמלה ובנעליים,

יחי הסטיילינג המתוחכם.

הורסת.

האאוטפיט שהכי אהבתי מכל התצוגה היה..שלך
מתוחכם, אלגנטי ומלא שיק.
התעלית על עצמך..שוב.

Talia -
thanks! btw, check your mail :)

LookinFab - תודה תודה! זה אחד האאוטפיטים שנבנו קודם כל כקונספט בראש, והתאמתי את הקונספט למה שהיה בבית... :)

שירה -
מצטרפת לברכה לחיי הסטיילינג המתוחכם באשר הוא! :)

topcoat -
yeah, castro is pretty much a household name around here.
And about the bag, well we are attached at the hip... (literaly) I'm gonna wear it to death! :)

לובה - וואו, תודה. היה לי כיף ללבוש אותו, עכשיו מתחשק לי שוב (אחרי שכבר עשיתי רפיט אחד השבוע).

יש את האאוטפיטים המנצחים האלה שפשוט אי אפשר לשבוע מהם מספיק.
הטבעת החומה המאסיבית שלך תפסה לי את העין, אפשר לשאול מהיכן היא?

לובה - מכירה את התחושה. זה גם מרגיש שעשית החלטה טובה כי הפריטים מצדיקים את עצמם ונחרשים... לגבי הטבעת, היא ממנגו, מהחורף שעבר אולי, יש לה מעין פירמידה בקצה והיא ממש מסוכנת :))

כמו שאמרו כבר לפני- האאוטפיט באמת מתוחכם ויפה ובעיני משדר גם משהו אצילי ואלגנטי.
והייתי גם מעוניינת לדעת כמה דברים:
1. איך את היית לובשת את השמלה הזו בחורף..?(אם אני לא טועה השמלה הופיעה כבר פעם בבלוג וציינת שהיא מקולקציית החורף)
2. מאוד מסקרן אותי לדעת איך הגזרה של השמלה הזו ללא חגורה במותן?(כלומר, האם השמלה נראית טוב ויושבת יפה על הגוף גם ללא חגורה באיזור המותן אף על פי שהיא אכן מאוד מוסיפה לאאוטפיט שכן בעיני אקססורי מוזהב הוא לגמרי מאסט עם שמלה כזו, וגם אחרות חומות ודומות..)

תודה וסופשבוע נעים!:)

אנונימית -
בשמחה, אוקיי:
1. מבחינתי בחורף יש לה כל מיני ווריאציות: מעל חולצת סריג ארוכה שמוסיפה מעין "שרוולים". הייתי הולכת גם כאן על איזשהוא משחק מעניין עם סריג בצבע חרדל או שחור וגם פסים בשחור לבן יכולים להיות מגניבים (ניסיתי את זה). אופציה נוספת היא עם מעיל/ג'קט פארקה משוחרר בגוון זית או חום אחר (כאמל וכד'). וגם מעיל טרנץ' דק, למשל.
2. השמלה הזו היא בגזרה די ישרה ולא עוקבת את הגוף, לכן מבחינתי חגורה זה מאסט כאן ואני רואה בכך עוד מקום לגיוון - אפשר לנסות את המראה עם מגוון חגורות ובכל פעם מתקבל משהו קצת אחר. אני בהחלט חושבת שחגורה מתכתית תתאים - גם מתכות אפורות וכסופות (לבשתי אותה גם עם חגורת עור חומה דקה בעלת ניטים אפרפרים ושרשראות גורמט ממתכת אפורה כסופה. גם השילוב הזה מצא חן בעיני).

אגב, ראיתי שבקולקציה החדשה של זארה יש שמלה חומה דמוית עור, מבד עבה מעט בגזרה שיותר לכיוון A - בגדול מאוד דומה (סוס מנצח לא מחליפים?).
תודה וסופ"ש מעולה!

השואו רום שלהם מזכיר חדר ניויורקי וינטאג'י קצת מסתורי :) ולכן מאוד יפה ( חבל באמת שהחנויות לא כך )

ואת יקירתי
הלכת עם שמלה דמוי עור בחום הזה ????????????????????????????
רק על זה כבר שאפו.

סופש נפלא!

ARTISHOK - אכן כן, השואו רום בהחלט מעוצב היטב והייתי חייבת לחלוק את זה.
לגבי השמלה, היא באמת דקיקה ולא מחממת, לבשתי אותה גם בקיץ שעבר, ובמהלך התצוגה המיזוג היה כל כך חזק שהתחשק לחטוף לדוגמנים מהמסלול את הסוודרים העבים ולהתכרבל בהם. זה מה שנקרא: "להיכנס לאווירת החורף". :))

הכי יפה !!!!! מתוקה ומדהימה, כוכבת לא מפה!איזה כיף לנו לראות אותך כך:-)) orly Rodrigue