5/22/09

? How does it make you feel

polka_dot_pink1

פעמים רבות נשאלתי מהו תהליך קבלת ההחלטות שלי כאשר אני מתלבשת או מהיכן אני שואבת את ההשראה לאאוטפיטים שלי. ובכן, להשראה יש מקורות רבים והיא יכולה להגיע מעלעול במגזין Vogue, מגלישה בבלוגים, מהתבוננות בטבע או מגילוי פריט לבוש בארוני, שכבר שכחתי שנמצא ברשותי והאושר שבגילויו עוזר לרעיונות שונים ולתלבושות שונות להתגבש סביב אותו פריט. והגורם שאולי הכי משפיע הוא מצב הרוח שבו אני שרויה. הכוונה בצמד המילים "מצב הרוח" הוא לא לשאלה האם אני שמחה או עצובה (רצוי כמובן להיות שמחה ולא עצובה, אבל הכי חשוב לא להיות בלחץ. כשאני בלחץ אני נוטה לבחור פריטים מוזרים מארוני ובדרך כלל לא לצאת במיטבי) אלא לשאלה: מי אני רוצה להיות היום? האם אני רוצה להראות כמו אישה קרייריסטית ואלגנטית? או כמו בחורה מתקתקה ותמימה? או שאולי אני רוצה להעביר אלמנט כסחיסטי ורוקיסטי דרך התלבושת? כמובן שבכל האופציות שלעיל אני אהיה אותה בחורה, אנשים שאני מכירה עדיין יזהו אותי והשינוי לא יהיה דרסטי וקיצוני אבל המראה שלי ישדר "משהו נוסף" ו"המשהו הנוסף הזה" יכול להשפיע רבות על יחס הסובבים אותי אלי.

polka_dot_pink2

לדוגמא, ביום חמישי הוזמנתי לאירוע השקת קולקציית הקיץ של "קאלה" והדבר הכי הגיוני ומצופה היה ללבוש אאוטפיט וורדרד, אביבי וקליל שיתאים לקו הרומנטי והרך שמאפיין בדרך כלל את הפריטים של קאלה. לי דווקא התחשק ללכת באותו הבוקר על המראה הקרייריסטי בשחור מחויט (אולי זה היה בגלל השעה המוקדמת בה נערך האירוע שגרמה לי להרגיש כאילו אני הולכת לפגישת עבודה) וכך יצא שיצאתי מהבית בשמלה שחורה צמודה ומכופתרת, אשר מסתיימת בדיוק בברך, עם חגורה הנקשרת מסביב למותן ונעלי השריכה השחורות סטייל ז'יבנשי. לא פלא שנהג המונית שהסיע אותי בחזרה לתחנת הרכבת שאל אותי: "אז מה, הגעת לתל אביב בענייני עבודה?" (אגב, מה נסגר עם גברים בגילאי 50+ שמנסים לפתוח איתי בשיחה בערך בכל מקום בו אני נמצאת??). זה מה שנקרא: להתלבש בהתאם למה שאת רוצה לשדר.

polka_dot_pink3

היום דווקא רציתי להיראות חביבה ומתוקה, כזאת שבא לשים עליה סרט (אה, בעצם כבר שמתי על עצמי סרט) ולכן בחרתי בחולצה ורדרדה ומכופתרת עם שרוולים תפוחים (מגולף), חצאית מנוקדת (מזארה), חגורת סאטן עם פפיון (שמחוברת בדרך כלל לאחת מהשמלות השחורות שלי) ולהשלמת המראה הבובתי נעלתי נעלי אוקספורד מלכה (שקיבלתי במתנה מאנה יקירתי). שיהיה לכולם סופ"ש מתקתק! ותודה רבה לאריאלה...

32 comments:

החצאית מהממת אבל לדעתי זה לא עובד טוב עם החולצה הוורוד-מסטיק הזה, יותר מדי מתוק או שפשוט הגיזרה של החולצה לא עושה עמך חסד.
שבת שלום

האאוטפיט פשוט מתוק! והחגורה- מושלמת!
אני עדיין לא over הנעליים כמו שלך רק בג'ינס...אני הולכת לצוד אותן
no mater what! :))

מתוק! מתוק! מתוק!

Love the outfit. I got those exact same shoes!

המשקפים החדשות שלך משדרגים מאוד את ההופעה. גם אני חשבתי לקנות משקפי ראיה עבי מסגרת. הם מתאימים לסטייל גיק שיק שאימצתי... אבל זה כל כך טרנדי עכשיו, שה אני חושב שאהיה נבוך לצאת איתם לרחוב.
האאוטפיט שלך חמוד ביותר!

I love the whole blouse and skirt, the shoes are beautiful, is doing very well.
kisses

בכל דמות שתבחרי לעצמך תיראי מהממת!
3>

תודה רבה!

the eye - תודה! לא נראה לי שאתה צריך להיות נבוך - יש כל כך הרבה דגמים ומסגרות של הסגנון הזה שזה מדהים, רק צריך לבחור מה הכי עושה לך את זה..

olivia - תודה רבה! נראה לי שזה הכי כיף בהתלבשות, לא? ללבוש ולפשוט "דמויות"... זה הופך את האקט הבסיסי והיומיומי הזה להרבה יותר מעניין. :)

אני מחפשת נעליים כאלה המוןןן זמן! תוכלי להגיד לי מאיפה אנה מצאה אותן? הן ממש יפות!

מקסים! מאוד אהבתי.
הלכת עד הסוף עם הקונספט של ההופעה וזה נראה מצוין. מאוד פיפטיז :)
והמשקפיים כל כך מוסיפים!

מקסים, ומאוד סימפטי.
היה יכול להיות מושלם בלי הלק, אבל חפיף.

התלבשת מדהים. החצאית ממש יפה ומיוחדת והחגורה מוסיפה להופעה חן, משום מה הנקודות וחגורת הפפיון עושים לי אסוציאציה למיני מאוס :) הדבר היחיד שהפריע לי זה החולצה הורודה שלדעתי הייתה מתאימה יותר אילו הייתה בצבע בהיר מזה.

שבת שלום !

(: מקסימה כמו תמיד.
החצאית מהעונה הנוכחית?

thank god for the nails - perfect.

what did u think about the cala coll. how was it?

ממש אהבתי את החצאית וכל מה שלבת ביחד פשוט מתוק!!
ואני חולה על הבלוג שלך כבר כתבתי לך מספר פעמים.
אין לך מושג כמה את משפיעה עלי.
למרות שעדיין בדרך כלל אני לא מתאפקת ולובשת ספורטיבי ביום יום.
אבל לא ביום יום אני מאמצת המון דברים ממך..
(לא מסוגלת ללכת לעבודה בחצאית ועקבים פשוט לא מסוגלת...)
תודה...
תהילה

הלוק הזה מאוד הולם אותך :)

פשוט אאוטפיט מקסים!

ואוו, זה היה מהיר ;)
אהבתי את האוטפיט !
-אריאלה

דר'קה - את ממש אנני לנוקס -
רק שלהבדיל, את הולכת על אוויר ולא על זכוכיות שבורות :)
אה כן, ואת לא שונאת את העם היושב בציון.
בקיצור חמוד מאוד חח

אוי מקסים כל כך! משעשע שהבוקר עמדתי מול ארוני חסרת השראה לחלוטין והנה עכשיו הצלחתי לקבל ממך קצת השראה להמשך השבוע :)

שיהיה שבוע טוב!

אהבתי את התלבושת... אבל, איכשהו לא קיבלתי תחושה של מתיקות אלא יותר של קרייריסטיות מעודנת... בחורה קרייריסטית אבל גם מיוחדת :) בכל מקרה, אהבתי

תודה רבה!! ועכשיו תשובות לשאלות:

אנונימית 13:15 - הנעליים נמסרו לי מאנה חברתי. היא קנתה אותן בזארה לפני שנה או שנתיים ולמזלי הן קצת קטנות עליה אז זכיתי..

אנונימית 16:22 - אכן, החצאית מהעונה הנוכחית.

MJ - ההשקה היתה מקסימה. נישנשנו בראוניז וכריכונים, דיפדפנו בין הקולבים (לצלילי המוזיקה של לי טריפון, הפרזנטורית של קאלה וסולנית להקת "אטליז") והתבוננו בדוגמניות שעברו מולנו והציגו חלק מהדגמים. מצאו חן בעיני לא מעט פריטים מהקולקציה שלדברי עדי (הבעלים) החוט המקשר ביניהם הוא הבחירה, טביעת העין והטעם האישי שלה ושל אחותה. אין ספק שיש להן טעם טוב.
אהבתי גם את הקונספט של שמלות כלה לא פורמליות לכלות נונשלנטיות ו"קלות מחשבה". וגם היתה מתנה בסוף :))

Ariel - אין על התגובות שלך! תישאר... :))

דר התמונה האחרונה פשוט מדהימה !
הלוק הזה כ"כ מתאים לך!

ממש יפה!
חצאית וחולצה מתוקות!
יש לי שאלה: למה את לא קונה בגדים במקומות כמו 'פוקס' 'זיפ' 'לוצ'י' 'המשביר לצרכן' 'הוניגמן' וכאלה..?

מסכימה עם כל מי שמעליי לגבי האאוטפיט המוצלח ביותר והמתוק הזה. מתאים לך בול! :)
הלק אגב בעיני הוא דווקא הפיניש המושלם.

אני אשמח לפוסט קאלה יותר מפורט, כולל דגימה מהמתנה, נשמע מסקרן!

לוק חמוד ביותר...
בנות, שאלה דחופה : מישהי יודעת איפה אפשר להשיג באזור ירושלים חגורות זהב (או בצבע זהב) דקות בסגנון קרן וולף?

מהממת! איזה אאוטפיט מקסים!
כיף להתעדכן קצת בבלוג שלך, מאז שהתגייסתי אין לי חיים...

הנעליים מהממות.יש לך מושג איפםה אפשר לקנות אותן?

love your outfit!
so great, so gorgeous!

עדי - אנה קנתה את הנעליים בזארה בחורף שעבר והן כבר לא נמכרות. אני לא מצליחה לחשוב על מקומות בהם ראיתי אוקספורדים מלכה בזמן האחרון, נראה לי שזה בעיקר בגלל שעכשיו נמכרים בעיקר סנדלים ונעליים פתוחות, במיוחד בארץ חמה כמו שלנו.
את יכולה לנסות לחפש נעליים דומות באי ביי..