5/16/09

הפרחים עלי

The flowers are on me

floral_bustier1

floral_bustier2
מחוך- Topshop, ג'ינס- Zara , נעליים- Mango, שרשרת לב עם כנפיים- מדוכן באוניברסיטה.

הבטחתי כאן הרבה דברים בזמן האחרון: צילומים עם המחוך, תמונה של הפריט שקיבלתי מהמעצבת אורלי רודריג (ווסט/בלייזר לבן ללא שרוולים, אם הסקרנות הורגת אתכם) ופוסט איפור. נתחיל לפי הסדר (או שלא) עם המחוך הפרחוני שהצטרף למלתחתי לאחרונה ובמזג האוויר הנוכחי זה ממש מתבקש ללבוש אותו. כפי שכבר הזכרתי, אני מאוהבת בהדפסים פרחוניים בווריאציות שונות והטרנד הכה בנאלי של הדפסי פרחים בקולקציית אביב-קיץ נראה לי השנה ממש לא בנאלי וטומן בחובו אפשרויות רבות (אני מתה לנסות את המחוך הזה עם טי-שרט צמודה ומפוספסת מתחתיו. כן כן!). את המחוך אני לובשת מעל גופייה חלקה ופשוטה ובגלל מראה האייטיז משהו שלו והצבעוניות החלטתי לצרף אליו ג'ינס מולבן ובתור קונטרסט את נעלי מנגו המקסימות עם השריכה (סטייל ז'יבנשי).
ותשלום החוב בנושא האיפור: קצת מצחיק לי לכתוב על זה כי אני לא מחזיקה מעצמי מישהי שמבינה או מתעסקת יותר מדי באיפור (אפילו "עיניים מעושנות" אין לי מושג איך יוצרים...). פק"ל האיפור שלי הוא כדלקמן: על העיניים פס אייליינר ומסקרה, מוצר כלשהו על השפתיים (ליפ גלוס/שפתון), קונסילר בעת הצורך ולעיתים קצת סומק. אני משתמשת לרוב באיליינר "טוש" (Liner Express של Maybelline) שיש לי בגווני חום ושחור ולמרות שאני בעלת יד אמנותית ויציבה מאוד אני מוצאת אותו הכי נוח ומהיר לשימוש. על השפתיים אני לרוב מערבבת שני גווני שפתונים ולפעמים מורחת ליפסטיק בגוון חזק ומטשטשת באמצעות נייר טואלט (בתמונות שלמעלה שפתי צבועות בגוון cool red של Jade).
אני מוציאה מעט מאוד כסף על איפור וקוסמטיקה (נו טוב, לא נשאר לי הרבה אחרי קניות הבגדים והנעליים) וקונה איפור בתדירות די נמוכה. מותגי איפור האהובים עלי הם מותגים כמו Maybelline ו-Revlon (אני משתדלת לקנות את הדברים האלה כשיוצא לי להגיע לארה"ב, שם הם באמת זולים, או בארץ כשיש הנחות). אני מאוד אוהבת את מוצרי האיפור של חברת Neutrogena שלמרבה הצער לא נמכרים בארץ אז צריך להזמין אותם מארה"ב או לסנג'ר מישהו שנוסע (מבחינתי הקונסילר המושלם הוא הקונסילר מסדרת SkinClearing של Neutrogena). מותג איפור אהוב נוסף הוא M.A.C. אני מרגישה כמו ילדה בחנות צבעים בכל פעם שאני נכנסת לחנות שלהם וזו חוויה נעימה וכיפית, גם אם לא קונים כלום.
תודה רבה לאריאלה על הצילומים ושיהיה שבוע טוב לכולם

21 comments:

הגופייה מתחת הורסת הכל!!! מה חזרת בתשובה ולא סיפרת לי?

show some skiiiiin!!!

היי דר
אני קוראת קבועה של הבלוג שלך ומאד אוהבת...
בגלל זה דווקא הצטערתי על פוסט האיפור. נחמד להיות אופנתית אבל חבל שזה בא על חשבון דברים חשובים יותר. כל חברות האיפור שציינת: מייבילין, רבלון, ניוטרג'ינה, הן חברות שעושות ניסויים אכזריים בבעלי חיים לפני שהן מוציאות את האיפור שאת קונה לחנויות. אני לא ארחיב על כך בתגובה קצרה, אבל יש מספיק מידע ברשת על ניסויים קוסמטיים בבע"ח שתוכלי לקרוא ולחשוב שנית אם דווקא על החברות האלה את ממליצה...
אולי זה נראה לך לא חשוב או שולי אבל כל אחד מאיתנו בדרך חיים שלו יכול להשפיע על העולם שבו הוא חי ואם כבר, עדיף לנסות לעשות את העולם טוב יותר (נראה לי שככה את חושבת לגבי בגדים בכל אופן...)
תמשיכי עם הבלוג המופלא שלך, עדי.

אני ממש אוהבת את המראה הקייצי שלך, מרענן, עדין וכיף לעיניים :)

היי
עברתי לפני כמה ימים בטופשופ לראות את המחוך שדיברת עליו ואיכשהו ישר הבנתי שזה זה!
אה כן.. ואת משוגעת!! הוא עולה איזה 350ש"ח!!!
בכל מקרה תתחדשי (גם על המשקפיים) ושבוע טוב!

השילוב עם הגופיה הלבנה גורע מהאאוטפיט, לדעתי.
היו לך מוצלחים יותר.

MJ -
skin אתה יכול לראות אצלך בבלוג. אחלה תמונה של נטליה וודיאנובה.. :))
אתה מכיר אותי קצת יותר טוב לדעת שאני לא מהחושפות והאסתטיקה שלי בנוגע לחשיפה קצת שונה מהמקובל פה בארץ.

עדי - שמחתי לראות את התגובה שלך ולהשכיל. בתור מי שאימצה כלבה מ"תנו לחיות לחיות" וחתול מהרחוב אני רגישה לסבל בעלי החיים. ציינתי בפוסט שאני לא בדיוק צרכנית גדולה של קוסמטיקה, ועכשיו אבחר את מוצרי הקוסמטיקה המועטים שאני צורכת ביתר תשומת לב.

alisa - תודה! נראה לך ששילמתי את המחיר המלא??! בתור חברת מועדון של טופשופ, או מה שזה לא יהיה, קיבלתי הנחה חביבה ביותר ליומולדת. זאת היתה אחלה מתנה :))

דר, נהדר. סוף סוף מישהי לובשת מחוך עם אמירה ולא רק כדי לעשות טיזינג ולחשוף כמה שיותר בשר.בגלל זה אני אוהבת לקרוא את הבלוג המקסים שלך

לזעתי המחוך מאוד יפה, אבל עניין הגופיה מתחת הורס הכל. למה לקנות מחוך אם לאמתכוונים ללבושאותו כמו שהוא?
אני לא נוהגת להתלבש חשוף, ולכן גם לא קונה פריטים חשופים. בכל מקרה, מקווה לראות אותך יום אחד עם המחוך הזה כמו שהוא צריך להיות. זה בטח יהיה לך יפה.

ממש אהבתי את הטוויסט עם הג'ינס הבהיר והמחוך ואז פתאום הנעליים השחורות..

נעליים מהממות!
אני ממש אוהבת את אוסף הנעליים שלך..

olivia - תודה, אני חושבת שהקונטרסט הזה היה מתבקש ללוק האייטיזי משהו...

saray - חן חן! ומה את אומרת על זה: ראיתי את הנעליים האלה לפני כמה ימים גם בוריאציה של ג'ינס משופשף. הן מדהימות! כל שנותר כעת הוא לחכות עד למכירות סוף העונה כי אני חושבת שלקנות זוג אחד במחיר מלא זה מספיק... :))

אני מצטערת אבל זה לא יושב עלייך טוב! זה גדול מידי, מחוך חייב להיות צמוד!! זה נראה לי מהדברים שרצית בתיאוריה ואז הם התבררו כלא כל כך מוצלחים,לא? מידה פחות וזה היה עובד. חבל...

אין ספק שהמחוך הפרחוני זו הדרך נהדרת לבשר רשמית את בוא הקיץ! עכשיו בא לי כבר לקבל גם את השובר מטופ שופ ליומולדת =]
אאוטפיט מדליק למדי!

מצוין וקיצי , מאוד אהבתי דווקא את השילוב של הגופיה עם המחוך , זה לא צפוי ומעודן יותר , מתוחכם ... פחות מתחברת לצבע המכנס , אבל המראה הכללי רענן ...
אופ טופיק , שמתי לב שהתגובות של sefi הזאת תמיד לא מפרגנות ומרירות ... כל כך מוזר שזה ככה בין בלוגרית לרעותה . whatever

I like that set.
kisses

ואו המחוך הזה מדהים פשוט ! לא תאמיני אבל לאמא שלי יש שמלה שהיא שומרת מנעוריה באותו ההדפס ואותם הצבעים בדיוק !
עשית לי חשק להעלות פוסט איתה .. D:

einat -
you said it, i didn't :))


shani levi - איזה כיף לך שאמא שלך שמרה. אני שומעת שוב ושוב מאמא שלי את המשפט הבא: "היתה לי בדיוק כזאת שמלה / כזאת חולצה / כזאת חצאית כשהייתי בגילך" ולמרבה הצער היא לא שמרה כמעט כלום. חבל.
תהני מזה!

יפה מאוד! צבעוניות מדהימה.
לדעתי הגופייה לא הורסת, זה אפילו נראה יותר יפה, זה נראה מחובר למחוך ומעודן יותר.
לפני כמה פוסטים כתבת על מכנסי
הרמון. יש אתר שופע אופנה ובחיפוש harem זה מצא כמה:
http://www.asos.com/search/pgeSearch.aspx?q=harem#parentID=-1&pge=0&pgeSize=20&sort=-1

אני במקרה מכירה את סגנון הלבוש שלך מקרוב, גם מחוץ לבלוג ואני חייבת לומר שהאאוטפיט הזה הוא מאוד את. לא יכולתי לדמיין אותו עלייך בשום צורה אחרת. ואני אוהבת מאוד את מה שאני רואה.
much love!!

התגובות שלי כנות ואני אומרת המון פעמים אם משהו יפה. הן גם ביקורת בונה, לדעתי. לא מאמינה במחמאות תמידיות וגם בבלוג שלי לא תמיד מחמיאים וגם כי נקודת מבט אחרת זה תמיד נחמד.
יש לציין, לכל מי שחושב שהתגובות שלי לא מפרגנות, שדר לא הגיבה אצלי אפילו פעם אחת מאז שפתחתי את הבלוג ועברה כמעט שנה, אז מי לא מפגרן?
וחוץ מזה, זו דעתי. הפעם לא אהבתי וחבל, כי יש לאאוטפיט הזה פוטנציאל הרבה יותר טוב.

דר, אני איתך בכל סיפורי ה'חבל, היה לי בגד בדיוק כמו שאת רוצה וגם במידה שלך אבל השלכתי אותו' מאת אמא/סבתא. כמה אכזרי. למה הן לא יכלו לדעת כבר אז שהכל יחזור לאופנה?