8/28/09

I Do It My Way

strapless_tshirt1

strapless_tshirt2

strapless_tshirt3

strapless_tshirt4

strapless_tshirt5

strapless_tshirt6

strapless_tshirt7
טי שירט אמריקן אפרל, שמלת סטרפלס זארה, קלאץ' כסוף אמריקן אפרל, נעליים ניין ווסט, מבחר שרשראות (מנגו, דיווה, Etsy), מבחר צמידים (יד שנייה, בסטה בהדר, פול אנד בר, מנגו).

T-Shirt American Apparel, Dress Zara, Silver clutch American Apparel, Shoes Nine West, Assorted necklaces and bracelets


השבוע הצטלמתי למשהו מגניב והתכוונתי בכל מאודי ללבוש את האאוטפיט הזה אך על הסט זכיתי לביקורת צוננת ולהתנגדות מצד הצלם וצוות איפור-שיער, התנגדות שבאה לידי ביטוי במבט סוקר מכף רגל ועד ראש ובחזרה על המשפט: "מאמי, למה את דוסה?". מאחר ואני טיפוס שאוהב להתאים את עצמו לסביבה ולא לעורר קונפליקטים מיוחדים, ובטח שלא להתעמת עם הצלם שאל מול מצלמתו אני עומדת לעמוד בעוד רגעים ספורים לקחתי את עצמי ואת האגו האופנתי החבול שלי בחזרה אל פינת החדר, פישפשתי במזוודה העמוסה שהבאתי עמי (מזל!) ומצאתי לי תלבושת אחרת שהשביעה את רצון הנפשות הפועלות.
בלב לבי נשבעתי שאני הולכת ועוד איך ללבוש את האאוטפיט הזה וגם להצטלם עמו ותהיתי לעצמי אם אני הבחורה החילונית היחידה בארץ שחושבת שזה אסתטי ללכת עם טי-שירט מתחת לשמלת סטרפלס. ולא, אני לא חוזרת בתשובה או מנסה להצניע את עצמי במיוחד ועל אף שהניסיון הקודם שלי בגזרת "סטרפלס עם חולצה מתחתיו" (זוכרים את הפוסט ההוא?) לא ממש הובן ולא התקבל באהדה רבה, אני מתכוונת להמשיך ולעשות זאת כי זה מה שמוצא חן בעיני (וכנראה שגם בעיני הסטייליסטים ב-H&M, שבהשראת הלוק שלהם יצרתי את שלי, או המעצבים של Proenza Schouler או אחרים וטובים).

משום מה ה-default בארץ הוא ללכת עם כמה שיותר חשוף, נו טוב, כנראה זה בגלל שדי חם פה, וכל מי שלא חושפת טפחיים כמצופה ממנה מקוטלגת מייד כ"דוסה". אז אני מצהירה בזאת שלא אכפת לי שיכנו אותי דוסה ואני מתכוונת להמשיך להתלבש כך להנאתי. ואם בחורה אחת בלבד תראה את הפוסט הזה ותחליט עקב כך שהמראה אסתטי ואטרקטיבי בעיניה בכלל עשיתי את שלי. לא שהבלוג הזה בעל אספירציות מיסיונריות כלשהן ולא נועד אלא להציג את נקודת המבט האופנתית של היוצרת אותו מבלי לכפות אותה על הזולת.
ובנימה אופטימית זו אודה לאריאלה המקסימה על הצילומים. מלבד זאת, ברצוני לברך את אותה אריאלה על אירוסיה לאחי היקר. מסתבר שאנחנו הולכות להיות יותר מבלוגרית והצלמת הנאמנה שלה ולהפוך לבנות משפחה של ממש!
שיהיה סופ"ש נפלא!

81 comments:

אני לא יודע מה עם הגייז (ה'מאמי' עם א' הסגיר את זהותם הלהט"בית) על הסט של הצילומים, אבל כנראה שחוץ מג'חנון עם ביצה (או שתיים, ביץ':) שום דבר לא ממש יספק אותם.
אבל אם אני הייתי CK לגמרי הייתי ממשיך בנטיותיי הסטריטיות להפליא ומלהק אותך לאיזה קמפיין של CK1 או אפילו - -(תופים בבקשה...) בושם שמריח טוב!
:)

דרלינג אהובתי

אני חושבת שהאאוטפיט הזה הוא לא פחות ממהמם (ולא בגלל שאני משוחדת). אני יישמתי את הרעיון בהשראתך כבר לפני חודשים רבים מאוד (כשעוד לא היכרנו והייתי רק קוראת נאמנה). האמת שאני חושבת שהצילומים בהפקה העצמאית שלך יצאו לא פחות (וכנראה יותר) מוצלחים מאלו בזו הממוסדת. דוסית זו האסוציאציה האחרונה שעולה בראשי כשאני רואה אותך, הש"ל כל כך קולע ומדויק כאן, ואת מהממת כתמיד.

אני מתכננת לחזור על המראה המוצלח הזה עם השמלה האדומה מ-H&M שעושה את דרכה כעת אלי.

נשיקות

המראה הזה רחוק מלהיות "דוסי"
הוא מדויק ועם אמירה .
הצילומים נהדרים ויצאת בהם מדהים בעיקר בצילום הראשון.

אחד הפוסטים היותר יפים שהיו לך.
מסכימה מילה במילה.

סוף שבוע מקסים שיהיה לך
ומזל טוב(:

3>

היי, היי. אני אימצתי את מראה הטי-שירט הפושטי עם המחוך השחור כבר מזמן
זה נותן לזה edge ומביא משהו אחר לאאוטפיט והופך את זה ממשהו חשוף למשהו שאפשר אפילו ללבוש לעבודה (בהנחה והיתה לי כזו כרגע).
בכל מקרה, אאוטפיט נהדר, לחלוטין רוק צ'יק, אל תיפגעי מהביקורת. יש אנשים שלא יודעים לחשוב מחוץ למסגרת, שימי להם בד מתחת לסטרפלס והם לא יודעים מה לחשוב על זה.
אהבתי את הצילומים בשחור לבן. כמה מגניב שאריאלה מתארסת לאחיך! קולולולו!

לא נותר לי אלה לומר בהחלטיות שהצלם המדובר בהמה חסרת כל ידע והבנה בתחום. המראה עדכני ומקסים ועל כל עניין חשיפת הטפחיים, אני לגמרי מסכימה שאפשר לראות ממנו יותר מידי ברחוב הישראלי... |:
לי אישית יש שמלת טוויד, המתיימרת בגזרתה להיות שמלת סטרפלס, עם תיפורי cup של חזייה, אך חלקה העליון הוא בד טריקו, טי-שרטי לגמרי, אפור. לפני ימים אחדים היא הייתה חלק מאאוטפיט שווה ביותר, כנראה שהחום לא מכניע אותי (:

You look great, you should do it in you way!

הלוק הזה מקסים בעיני, וכלל לא נראה דוסי!
באיזה צבע החוצה מתחת לשמלה?

מעולם לא הבנתי את הצורך לחשוף כמה שיותר, יש כללים מאוד ברורים בנושאים האלה (לפחות אצלי). זוכרת שהגבתי פעם על פוסט עם חצאית מותן גבוהה שאמרתי שאצלך זה באורך הנכון ושכל השאר הולכות עם "תחתים בחוץ" כמו שבן זוגי אומר? אז זהו, סקסי זה לא אומר זנותי. וטי מתחת לסטרפלס זה שוס אדיר שאני מחבבת ביותר ואף הולכת כך בעצמי (גם חולצה לבנה מכופתרת מתחת למחוך סטרפלס זה אלוהי. בקיצור, כבוד אחותי! את בסדר, הם...ממממ...יבינו יום אחד.

תודה לכולם על הבעת האמון! זה נחמד להרגיש שאני לא לבד במערכה... :))

נגה - החולצה בצבע אפור, זוהי חולצת הטרי-בלנד המפורסמת של הרשת. על אף מחירה האסטרונומי והזעזוע העמוק שלי מעצמי שקניתי טי שירט (אני ממש לא טיפוס של טי) אני חייבת להודות שזאת חתיכת טי שירט ואני חורשת עליה בטירוף... יש אמת בפרסום!

מור - השמלה נשמעת טוב. וגם המאבק העיקש בחום למען האופנה. כל הכבוד!

crazygal - תודה מותק! קולולולולו לגמרי. האמת שלא נפגעתי אלא יותר התעצבנתי, אבל לא רציתי שזה יחבל בצילומים ובאווירה הכללית אז פשוט שיתפתי פעולה. ועכשיו אני עושה את זה בדיוק כמו שרציתי. אולי עדיף ככה.
אם אין אני לי (ואריאלה לי) מי לי!

MyMoonDay - תודה רבה! סופ"ש נעים!

עפר - אני מחכה בקוצר רוח לראות את הגירסה שלך... ואת משוחדת בצורה טובה! הכל יובהר בסופו של דבר :) נשיקות וסופ"ש נפלא!

ChickPea - כן, אני לגמרי זוכרת את ה"תחתים בחוץ", מטבע לשון יפה ומדויק. נחמד שיש לך גבר שמוצא סקסיות בעידון. משום מה הרבה מהגברים שנותנים את הטון בעולם האופנה הישראלי לא ממש שותפים לדעת בן זוגך. כן יירבו כמוהו!

את נראית מדהים, אלו התמונות המוצלחות ביותר שלך (והתחרות קשה)
ייתכן ובאמת הנטייה לחשוף בארץ נובעת מהחום, אבל מצד שני מקומם שכל מי שלא חושפת הכל-תמיד מקוטלגת 'דוסה'... הייתי רוצה לראות את אשתו של ידידי הדתי לובשת את מה שאת לובשת כאן. אעלק.
בקיצור- השיער מהמם, הנעליים בול, השמלה מחמיאה בטירוף, האקססוריז מעוררים קנאה.

מושלם.

פי אס- למה הצטלמת??? אני מתה לראות

דבר ראשון!!!! מזל טובבבבב, זהו אני מבינה שאם אני בצבא..אז לא מעדכנים יותר את הבנדודה משפחתית יותר..אני לא מאמינה שהם מתחתנים..:-)

ודבר שני..ידוע לך שאני קוראת את הפוסטים שלך מידיי (שבועיים) ואני פשוט מתה עליהם, בנוסף לחוש הסטיילינג האדיר שהורשת לי מאז היותי תינוקת את כותבת מעניין,שנון וברמה גבוהה 'בנדודה', אני פשוט אוהבת לחזור הביתה ולהתעדכן מה 'in' היום ומה חוזר לארון..דווקא את ההופעה הזו אהבתי,אני חושבת שזה סקסי ביותר למרות שזה לא כלכך חשוף,תמשיכי להצליח (ואני בטוחה שתגיעי הרבה יותר רחוק) אוהבת אותך

שקד הבנדודה =-)

או.קי, אז קודם כל את נראית מדהים, הצילומים בשחור לבן מחמיאים לך במיוחד, לא שהצילומים הרגילים לא, אבל אלה נותנים גוון אחר, שבקיצור זה נראה מעולה!

שנית, לגבי הטי מתחת לסטרפלס.. לפני שקראתי את הפוסט אני חייבת להגיד שחשבתי שרכשת את השמלה ככה, אז נראה לי שזה אומר משהו.. זה נראה לגמרי טיבעי, ומושלם כפי שזה.
אני אישית לא אוהבת סטרפלס ואף פעם לא לובשת, ולא.. גם אני לא "דוסה", אני פשוט חושבת שלא צריך לחשוף הכל וסטרפלס זה לא בהכרח סקסי, זה יכול להראות דווקא דיי נורא.

אני לגמרי בעד האאוטפיט הזה,
ממש אוהבת :)

אה, ו.. בהצלחה במה שלא יהיה!

דר חמודה, הצילומים מדהימים ובהתחלה חשבתי שזאת ההפקת אופנה שצולמת אליה,את נראית מדהים ואריאלה עושה חייל!!!
אני מאד אוהבת את הלוק הזה וכבר מזמן יתחשק לי לעשות ניסוי של אאוטפיט מהסגנון,עכשיו גרמת לי להיות יותר נחושה.

מברוק על האירוסין ואני מאמינה שיראו אותך עכשיו מסתובבת המון ברחובות ת"א בחיפושים אחרי שמלה שווה לחתונה.

אני בד"כ לא מגיבה, רק עוצרת לשאוב השראה ומשדרת מחשבות חיוביות לכיוונך בתמורה.
הפעם הייתי חייבת לכתוב משהו, התעצבנתי בשבילך!
זה רק מוכיח שאת צריכה ללכת עם האינסטינקטים האפנתיים שלך (לא רק את, למרות שלא הייתי ממליצה זאת לרוב בנות ישראל...). האאוטפיט נראה עלייך טוב והוא גם אאוטפיט מדהים בלי שום קשר.
זה כבר ידוע שסטייליסטים בישראל לא מבינים מהחיים שלהם.
את בחברה טובה:
http://karlascloset.blogspot.com/2009/06/steady-love.html

אולי לקח לפעם הבאה?

שיהיה סופ"ש מעולה.

Dana - כן, אה... :) נראה לי שבאורך החצאית אני עוברת על כל הכללים וזה לא היה מתקבל באף מגזר דתי שהוא. על אף העדר המחשוף המוחלט.
לגבי הצילמים, הייתי שמחה לספר אבל הושבעתי לשמור על סודיות. בקרוב יקירתי...

שוקי / בנדודה - כן כן, אחרי חמש שנים ביחד זה רק הגיוני! איזה כיף הולך להיות, הא? אנחנו צריכות להתראות בקרוב, אולי לחפש שמלות ביחד? :))
תודה מתוקה שלי, נשיקות וד"ש למוזי ובאפי!

Galit-Lynn Stiklaro - תודה! מאחר והאאוטפיט מבוסס על גווני שחור ואפור (והלבן של העור שלי) זה היה רק מתבקש לעבור לש/ל. ואין לי ספק שהתפיסה העיצובית שלך רואה את זה באותה עין כמוני :) גם אני לא מתה על סטרפלס במקור, אבל מצאתי לי ווריאציה יותר מהולמת ללבוש אותו...

moran - תודה מותק! אני בעד ניסויים אופנתיים, לכי על זה! וברוח הפוסט לכי על האמת שלך.. :)
לגבי השמלה, יש עוד כמעט שנה עד החתונה, אבל יש לי סופסוף תירוץ למדוד שמלות מעניינות ומהודרות ה-ח-ל מ-עכשיו.

אנונימית - כן, האאוטפיט הזה של קרלה מוצלח ביותר. נראה לי שפשוט הקונוטציה ל"דוסיות" מאפיינת את המדינה שלנו ורק אותה, אבל זה גם הגיוני במידה מסוימת. בכל מקרה, העצבים חלוף חלפו והחלטתי לעשות הפקה משל עצמי - מה שנקרא: לעשות מהלימון לימונדה.
תודה רבה :))

פשוט לוהט , דר !! סט צילומים פשוט מפעים , פשוט עצרתי הכל כדי להתעמק (הנחתי קערת קורנפלקס על השולחן ! )
אני מהמרת שהטי שירט היא באפור מלאנז' כזה .. נכון ?
הנושא של אפור,כסוף ושחור בפוסט שחור-לבן הוא פשוט גאוני , וכקונטרה מוחלטת לשטויות ש''סטייליסטים'' זורקים לאוויר במחשבה שאם זה באוחצ'ית מדוברת אז זו בהכרח אמת צרופה : את נראית פה סקסית ביותר , טיפונת פראית אפילו, וחזקה כמו שלא חושבת שראיתי פה קודם ..
אהבתי מאוד את השיער , טיפונת פרוע במראה ''חדר השינה'' והאיפור הכבד יותר , הסטיילינג הזה פשוט מעיף את כל הלוק כמה דרגות למעלה .
אישית , אני בעד צניעות , ואני מעריכה מאוד שימוש בצניעות כלא פחות מאבן חן אופנתית , ואתגר ראוי , וזה טבעי גם אצלי , לכי עם הלב (אני יודעת שזה מה שאת עושה בכל מקרה
:-)..), זה נראה מאוד נכון , רואים שנוח לך וזה היופי בכל העניין . פוסט פשוט מהמם
:-)

Misty - יא אללה, הנחת קערת קורנפלקס על השולחן היא לא אקט של מה בכך! :)
אין לי הרבה מה לומר,
You've got this look to a tee
(תרתי משמע כשחושבים על זה..), כהרגלך ניתחת את המראה להפליא וגם דייקת בניחוש לגבי גוון חולצת הטי. כמובן!! :)
תודה רבה!

מותק שלי, הצילומים פה הורסים, בשחור לבן ובכלל! את מה שהיה לי לומר לגבי הצילומים כבר אמרתי, אבל עדיין כל כך הזדהיתי עם אמירתך על ה"אגו האופנתי החבול"... :)
אסור להקשיב להם פעם הבאה, במיוחד כשזה ממש לא מתפקידם לעשות את זה.
ההפקה העצמאית שלך יצאה פשוט הורסת, וכנראה שזה הלקח שלנו - אנחנו לא עושות את הבלוג סתם, אלא באמת כדי לתת את מה שאנחנו יודעות/חושבות, וכשהכל תחת שליטתנו זה גם נראה בהתאם. בתקווה שהתמונות מהצילומים יצאו הורסות לא פחות! :)
ושוב מזל טוב עם האירוסין!! נשיקות והמשך סופ"ש יפה יקירתי, אולי נתחיל לחפש לך כבר שמלה השבוע?? :]]

לוק מהמם..

מאוד אהבנו, חבל שזה עיצבן אותך..
יש המון צלמים שחייבים שהמילה שלהם תהיה אחרונה, בין אם זה הערות עוקצניות, דביליות או שזה "פשוט לא עובד"..

בכל מקרה לפחות לא ביזבזת את הלוק סתם:)

אני אהבתי=)! וזה לא יכול להיות "דוסי" כשאת עם מיני....

האאוטפיט שיצרת הוא לא פחות ממושלם! בנוסף לצילומים המעולים לא פחות.
קצת חבל שדווקא בתעשיית האופנה, שאמורה להיות הפתוחה והיצירתית ביותר, ישנן עדיין מחשבות וקונוטציות אופנתיות שלא השתחררו מהן...

מהמם! ממש מדוייק- כל דבר במקומו.
אני לא מחובבות הסטרפלס, וכבר שנים שאין לי אחד באחרון,גם כי זה לא מחמיא לי...
אבל דווקא עם שילוב של טישירט זה נורא מרענן ולטובה. ממש לא דוסי, ואפילו לגמרי גלאם. (:
כבשת אותי הפעם בגדול!

דר! שמחה מאוד על הפוסט הזה!!

אמנם מה שצולם בסוף מוצלח גם הוא אבל הצילומים הנל נותנים בראש!!!

לוק מדוייק! מחמיא ונשי! אדון מאפר וחברו הצעיר (עד מאוד) לא ממש מבינים כלום...

וכמובן מזל טוב לך ולאחיך ולאריאלה!

סט יפה! השימוש בשחור-לבן מרגיש (לי בכל אופן) כשילוב המתבקש עם הבגדים שבחרת.
אני איתך במאבקך הצודק ללבישת טי-שירט מתחת לשמלה! זה נראה מאוד אסתטי בצילומים אם כי טרם נתקלתי בזה ברחוב. בהחלט יהיה מעניין לראות איך השילוב מתפקד במציאות החמימה שלנו.
אוסף הנעליים שלך מרשים אותי בכל פעם מחדש. לו רק יכולתי לנעול עקבים בלי לחצות את המטר שמונים...
מזל טוב לזוג הצעיר :)

Cheerylipstick - אשריך! צרות של עשירים... :)) אני אמסור את ברכותיך לזוג הצעיר ולגבי חולצת הטי מתחת לסטרפלס בחוצות העיר, ובכן אם תסתובבי מתישהוא בחיפה אולי תוכלי להיתקל באקזמפלר אחד כזה... תודה!

Noa - תודה מותק! שמחה לדעת שלא רק אני חשבתי שאדון שיער היה ממש ממש ממש צעיר... :)

מורן - גם אני חשבתי שסטרפלס כך סתם לא מחמיא לי, או יותר נכון לא גורם לי להרגיש בנוח, אבל מצאתי את הווריאציה שגורמת לי להרגיש מאוד בנוח. שמחה שאהבת!

Shelly - זה כל כך נכון, הרי לשם כך נועדו הבלוגים שלנו ואני חושבת שזה רק מחזק את המקום ואת הצורך בבלוגי אופנה בכלל. הממ.. אשמח מאוד לחפש איתך שמלה :))

sharon - תודה! כמו כל דבר ממוסד,
כנראה שגם בתעשיית האופנה יש שלשלאות וכבלים כבדים. נו שוין, בשביל זה יש בלוגים - לרענן קצת את העניינים, להביא נקודת מבט אישית ו"אנושית" ולקצר זמני פעולה. לפחות לדעתי.

shiri - גם אני חשבתי כך... :)

boiler - תנקס בוילרים! ממש לא התכוונתי לבזבז את האאוטפיט הזה וכשחושבים על זה אולי הפוסט לא היה רואה אור לולא השתלשלות העניינים, אז הכל לטובה. :)

את כ"כ יפה! את יפייפה

במילה אחת- וואו!
הכל כ"כ מדיוק ובמקום, השיער הפרוע, האיפור הכבד (יחסית אלייך ;)) והאקססוריז-אוי האקססוריז! איזה נעליים! וכמובן ערימת השרשראות והצמידים- עמוס מאוד, אבל עדיין לא חוצה את הגבול. בדיוק במידה המתאימה.

בקשר לטי- היא כ"כ מוסיפה מתחת, לפעמים הסטייליסטים כ"כ טועים, וכל הכבוד על זה שאת עדיין מאמינה בשלך!
אני חושבת שדווקא חוסר החשיפה של החזה הוא מה שהופך את האאוטפיט ליותר סקסי- להשאיר קצת מקום לדמיון!
ובכלל, הכל מה שנוגע לשמלות מיני+סטרפלס, זה תמיד נראה לי טו מאץ', אצלי צריך לבחור איבר- או רגליים , או חזה!

וכמובן לסיום- מזל טוב לאחיך! בת-דודתי היקרה גם התארסה לא מזמן, אז אני כ"כ מבינה את ההתרגשות!

טוב, את יודעת מה אני חושבת על עניין ה"דוסיות"...אני רק מחכה לסביבה מתאימה ליישם את הלוק בהשראת הקמפיין החדש של שאנל (עם החצאית הארוכה) ככה ש...

התמונות מדהימות, הבגדים מהממים וכמובן שאת מהממת עוד יותר!!!

אני תוהה האם יהיה סייל אי פעם באמריקן אפרל ?
האם אי פעם היה שם סייל ?

וורקינג דה טאף לוק - ועושה זאת היטב. תמונת הקלוז-אפ על האקססוריז חייבת להיכנס מיידית לפורטפוליו של אריאלה, אם יש כזו. במקרה שאין - התמונה הזו לבדה מצדיקה גיבוש של אחת.

הורסת כרגיל אחד הפוסטים היפים והמוצלחים תמונות ממש חזקות כיאלו לקוחות ממגזין !!
בנוסף גם תמונת הביקני לא רעה בכלל תסמכי על תחושת הבטן שלך את הדבר בגדול הבא בעולם הסטיילינג בארץ מילה שלי!!

מהממת. אהבתי מאוד את הצילומים בשחור לבן, בחירה מתאימה מאוד.

היי כמה דוסית שאת רוצה!
סטרפלס מעל טי שירט - עוד שילוב לגיוון ועניין. דר, אל תתני להם להפריע לך!

הדיבורים על "נראת דוסית" פגעו אצלי בנקודה רגישה. החשש הזה מ"להראות דוסית" פוגע באופנה שלנו, וצריך להתנגד.
ספציפית, אחת הבכיות הגדולות ביותר של אופנת היומיום בישראל היא מיעוט החצאיות והכובעים. אחת הסיבות לכך הוא החשש של חילוניות מלהחשב בטעות כדתיות. זה אולי גם מסביר חלקית למה מיעוט החצאיות והכובעים קיצוני יותר אצל נערות ונשים צעירות, בגילאים בהם הן מחפשות בן זוג.
החשש כנראה מוצדק, לפחות במצב הנוכחי, אבל ההפסד להן ולנו הוא גדול. ככל שיותר נשים לא יתנו לחשש הזה לפריע להן ולשלוט במלתחה שלהן, כך הוא יצטמצם ונשים נוספות ילכו בעקבותיהן.

תשוחרר החצאית החילונית!
אסף

אפונה היקרה,
אני עוקבת אחרי הבלוג כבר מאז שהוא קיים בערך ויש דבר אחד שממש מפריע לי עד כדי חירפון- הפוזות.
זה בלוג אופנה יומיומי ונחמד, ולא מגזין אופנה עילית! תלכי ברחוב! תחייכי! תאכלי גלידה! את לא צריכה לעמוד בפוזות המבוימות האלו של "יד אחת למעלה" "רגל על הצד"...בעיני זה ממש חבל כי זה נראה מתאמץ ולא טבעי ולי לפחות זה מוציא את הכיף.
בסופו של דבר סגנון זה לא רק הבגדים שעליך אלא גם מה שאת משדרת, וההרגשה שלי היא שאת מצטלמת כמו בובת חלון ראווה שרק מציגה את הבגדים, במקום לתת את המשהו האקסטרא הזה של הטבעיות והכיפיות והסגנון שבא מבפנים.
סתם נקודה למחשבה בשבילך ובשביל הצלמת היקרה

כמה מטופש! ברור שבמדינתנו יש לנו הבנות נטייה לחשוב פעמיים לפני לבישת חצאית ארוכה או שכבות שלא בחורף בגלל הנושא הדתי-חילוני אבל מטרפת אותי המחשבה שאמרו לך משפט כזה כשהדבר הראשון שאני חשבתי כשראיתי את התמונות הוא "או! הנה דרך לעשות את זה נכון!" כי לי אישית יש בעיה עם סטפרלס. אני חושבת שאת לבושה כמו תמיד נהדר ובטוב טעם ובעיקר בטעם שלך ולא מוכתבת ע"י איזהשהו טרנד כז או אחר. ישר כח.

יאללה הנה גם תגובה מדוסית דוסית....

המראה נפלא ונראה לי שהייתי אוהבת אותו גם בלי להיות דוסית. עובדה, אני אוהבת מספיק שמלות מחשופים וחצאיות-מעל-הברך גם בלי ללבוש אותם בעצמי...
אין על שילוב של נמוך וגבוה. לא שטי שרט זה נמוך, אני נמנית על מעריציה המושבעים, אבל עדיין, במבט כללי, השילוב של הניגודיות הזה עושה חצי מהעבודה. מה גם שהפריטים יפים חבל"ז.


ובלי קשר באמת לא היה מזיק לראות קצת יותר חצאיות, ובעיקר כובעים, בארצנו הקטנה והקצת חרדית-פובית. אני עצמי אוהבת מאד כובעים ולפעמים נמנעת מללבוש אותם כדי שלא יחשבו שאני נשואה (כן, כיסוי ראש זה לנשואות בלבד...)
התירוץ השני הוא "מאמי, אחרי שתתחתני יהיה לך מספיק זמן להיות עם כובעים, עכשיו תלכי פזור".......



ב כ ו ל ו פ ן...... (:
תמונות מהממות(:
מזלטוב לאירוסים!

חני

זהר - זה בדיוק כך, ובתכלס אני מבינה את הקונוטציה שעולה, בכל זאת, בסן פרנסיסקו או בפרובנס לא היתה עולה הקונוטציה הדתית למלבושים כאלה משום שלא רואים שם הרבה בחורות דתיות שלובשות דברים ארוכים מתחת לקצרים מפאת הצניעות. בקיצור, גם אם זה לא מקובל עליי או עלייך, אפשר להבין מאיפה זה בא, וגם היתה לי היום שיחה מאירת עיניים עם הצלם על העניין והוא גם בעד אבל זה פשוט לא התאים לצילומים לפי דעתו. מקובל. ובזכות זה יצא הפוסט. תודה!

אנונימית - וואו, לא ידעתי שאני מעוררת כל כך הרבה אמוציות בקרב קוראיי עד כדי חירפון! מצחיקה... ובתור מי שמתיימרת להיות קוראת של הבלוג מיומו הראשון הייתי מצפה שתעריכי יותר את הערך המוסף שהוא מביא וגם תזכרי שכבר אכלתי כאן גלידה. באמת... אה, בעצם זה היה ארטיק. בכל מקרה, אני מצטערת לאכזב אך הסיכוי שאשנה את דרכי בעקבות התגובה הזאת שואף לאפס (היי מותק, פיספסת את הכותרת של הפוסט?? I DO IT MY WAY). שיהיה ערב נעים ואולי תחייכי או תאכלי איזו גלידה שתמתיק את המרירות. :))

Asaf - לגמרי!!! באמת חסרים כאן כובעים ואמנם אני לא עושה יותר מדי כדי "להחדיר אותם לשוק" (באמת אולי צריך לעשות יותר) אבל זה די חבל. מה גם שזאת ארץ אידאלית לכובעים בגלל השמש. נקודה למחשבה.
תשוחרר החצאית החילונית לאלתר (וגם הכובע)!!!

נוי - תודה רבה! אין ספק שההתרגשות גדולה. אף פעם לא דמיינתי או תהיתי לעצמי איך ארגיש כשאחי המתוק יבשר לי שהוא עומד להינשא וכשזה קרה הייתי בעננים! מזל טוב לבת דודתך...

אנה - מחכה בקוצר רוח לראות מה תעשי עם החצאית הארוכה... אולי נעשה ביחד איזה פוסט, משהו בסגנון "מאה שערים שיק" :)) נשיקות!!!

מיכל - אני מחבבת מאוד את הטאף לוק, כפי שאת בטח יודעת. ואמסור זאת לאריאלה. :)

אנונימי/ת - תודה רבה! בעזרת השם... (אני עדיין באווירה הדוסית... :))

חני - את גדולה! באמת חיכיתי לתגובה כזאת, מהצד ה"דוסי".
no offense, כן? המילה דוסי נאמרת כאן ברוח טובה.. :)
אהבתי גם את הניתוח שעשית לאאוטפיט מבחינת הניגודיות וה"נמוך מול גבוה", קלעת בול... תודה על התגובה והארת העיניים ובכלל... :))

האמת אני מאוד אוהבת תלוק הזה והוא נראה המון ברשת במקומות שונים...
דווקא נתת לי רעיון לשלב שמלה מאוד דומה ככה(:
אהבתי גם את שילוב האקססוריז.
keep doing what your doing

אמנם הפוסט הקודם זה באמת לא עבד לדעתי, אבל פה השילוב בין החולצה לסטרפלס גאוני.
וממתי לאמריקן אפרל יש קלאצ'ים?!

רק אותי התגובה הראשונה של אריאל דוחה???

איזה הומור נמוך ועלוב, באמת, מסתבר שאם הצלם הומו הוא לא יכול להעיר לה על הבגדים.

ולגבי כל ההתנפלות על הצלם, אני בטוח שהוא סה"כ רצה שהתמונה תצא טובה (אני לא יודע במי מדובר ספציפית, אבל זה לא משנה), לא נראה לי שהוא חשב שהוא מצלם אותה לקטלוג בגדי ים...

אנונימי - כן, יש משהו בדבריך... ונראה לי שאני גם יודעת למה זה לא עבד. הסטרפלס עבר שפצור מאז ואולי אני אעלה טייק 2 של העניין. ומסתבר שלאמריקן אפרל יש קלאצ'ים. שלי ישב מוצמד לקיר, מעל הקופה, מעלה אבק עד שמישהו (אני) ניאות להתייחס אליו. המוכרת גם הופתעה שמישהו ביקש להוריד ולבחון אותו... :) תודה!

ולגבי השאלה אם יש באמריקן אפרל סיילים, אני לא עובדת שם ולא קשורה בשום צורה אבל לא יצא לי להיתקל באף סייל אצלם, למרבה הצער. והדבר שעוד יותר מצער הוא שעל אף ההבטחות שחור על גבי לבן באתר שלהם, עדיין אין חנות בחיפה. דב, תן לאמא קצת כבוד ותפתח סניף בגרנד קניון או משהו כזה... :)

CATI - הלוק הזה בהחלט ותיק ומוכר ואני לא מתיימרת לקחת עליו בעלות או זכויות יוצרים. בדיוק היום דיברתי עם עמיתה לעבודה והיא אמרה שהיא בחיים לא הייתה חושבת על שילוב כזה. פשוט לא רואים את זה מספיק ברחובותינו, מכל הסיבות המצוינות לעיל... לכי על זה!

T-M-S - אני לא עומדת בקצב הערב... :) אין צורך להשמיץ ולהתנפל על אף אחד! וגם זו לא המטרה של הפוסט. מלבד זאת, הצלם לא הומו אבל זה לא קשור לענייננו.
אז מה עם העיקר?

העיקר הוא שבואו נשמור דברים בפרופורציות, זה נראה יפה מאוד עליך ואהבתי את השילוב, אבל מפה ועד להחליט שבגלל שהצלם לא אהב את זה וקרא לך מאמי אז הוא הומו, ורק ג'חנון עם ביצה או שתיים יספקו אותו, נו באמת, אנחנו בכל זאת בשנת 2009...

בנוסף אני מפנה אותך לווג האמריקאי של ספטמבר 2009, יש שם הפקת אופנה שלמה עם שרליז ת'רון שכל הקטע שלה זה שמלות ערב עם חולצות מתחת (לאו דווקא טריקו)...

T-M-S - אוטוטו 2010... כן יצא לי לראות את ההפקה הזאת, עוד דוגמה יפה לסגנון. זה נראה מצוין לדעתי, אך אני כמובן משוחדת :)

הי דר. פשוט מהמם. גם האאוטפיט וגם הצילומים! ואני בעד מראה של "דוסה"- (ואני לא דתיה) אין בזה שום דבר רע, להיפך- זה הרבה יותר נשי בעיני.
אני בדכ לא מגיבה, אבל היות ואני קוראת נלהבת של הבלוג, הגיע הזמן שגם אני אקח פה חלק בתגובות :)

נהדרת נהדרת

עזבי אותך שטויות הם לא מבינים כלום:)

http://glitterandcream.blogspot.com/

הלוק לדעתי ממש יםה, בכלל לא דוסי ;)

ד"א- כמה עלתה השמלה? היא מהעונה הנוכחית?

אנונימי - 189 ש"ח. העונה הנוכחית.

alice - תנקס! בואי נאמר שאלו היו "חילוקי דעות אמנותיים". קורה וכל אחד זכאי לדעה משלו :))

אני אהבתי את הלוק.
הטישרט מתחת לשמלה זה מדהים.
אז עשית את שלך (:
למרות שלדעתי גם אם היית מורידה את החולצה מלמטה זה עדיין היה יכול להיות מקסים וכל הלוק לא היה מאבד מהצ'ארם.
דרך אגב, את יפיופה. 3:

את מקסימה בכל מצב
והאאוטפיט באמת עוצר נשימה
אין לך מה לקחת ללב את הדברים של הצלם

ואם כבר, למה הצטלמת אם אפשר לשאול?

כל הכבוד על כך שאת עומדת על שלך
אני נורא אוהבת את הסטייל של הטי שירט מתחת לשמלה,מתקבל מראה מאוד מגניב לדעתי.
(אני מאמצת אותו בחום,עד ליום שבו תיהיה ברשותי שמלה.כן כן,אין לי ולו שמלה אחת בארון)

אני נהנית כל פעם והפעם המלצתי על בלוגך במסגרת BLOGDAY מטעם תפוז.
אשמח לראותך בבלוגי
http://www.tapuz.co.il/blog/viewentry.asp?entryid=1541047#response

וכן ללכת עם טישרט מתחת לשמלה זה נהדר, זה פתרון נפלא וזה בהחלט לא דוסי - שאנשים יתפתחו קצת :)

ביי

i liked a lot of your models, i never saw a kind of israeli style, i'm brazilian and i found you on twitter, i've tryed learn hebrew but it's not easy. see you

היי דר,
אני קוראת את הבלוג כבר זמן רב, אך הפעם הייתי חייבת להגיב- את מהממת!
מאוד אהבתי!
והאומץ שלך מהווה לי השראה...

זוהר - תודה! ואני מצטערת, אפשר לשאול אבל אני לא יכולה לענות. עוד לא. צריך קצת סבלנות, לא יותר מדי.. :))
חוצמזה, אל דאגה לא לקחתי ללב ולא לריאות - הכל טוב! אין כמו פוסט קתרזיס שכזה ליישר את ההדורים.

ארטישוק - תודה על ההמלצה, כבר ביקרתי ואבקר שוב!

blossombutton - את בחורה קשוחה! סתם... אני לא יודעת איך הייתי מסתדרת בלי שמלות בקיץ, זאת האופציה הכי קלילה, שפויה ו"קלה להכנה" מבחינתי אבל איש איש וטעמו! תודה... :))

Gau -
Thanks! It's nice of you to visit here and I think you don't need to learn hebrew, I just need to write in English... see you and come again!

Yifat - תודה רבה! עכשיו עוררת גם בי השראה... :)

את נראית מקסים, השילובים שלך מפתיעים ועם זאת כ"כ מקסימים והרמוניים. כיף לקרוא אותך!!!

הצטברו לי כבר כמה סיבות לבקר בחיפה, אני צריכה להתחיל לנהל רישום :)
ללא קשר לנ"ל, יש גם תערוכה שנראית מעניינת במוזיאון חיפה לאמנות - הגוף הגרוטסקי באמנות העכשווית. אולי זה יעניין גם אותך, אני לא מייחצנת או סתם מלהגת על עולמי הפרטי :)

אגב, עוקבת בטוויטר החל מאתמול :)

cherrylipstick - עשית לי את היום! יאללה לחיפה... באמת יש מה לראות פה, אני לא אומרת סתם. ולגבי התערוכה, טוב ש"ייחצנת"... יחצ"נות של אמנות מקובלת עלי בהחלט. והגרוטסק מרתק אותי ביותר מאז שקראתי את המאמר של ליאה דיקרמן על האמן קורט שוויטרס (מומלץ!!) ולמדתי מהו בכלל מקור המילה. אני גם מתכוונת ללכת לראות. תודה רבה!

אני בהחלט מצטרפת כדי לומר לך,
שגם אני חושבת שזו אחת מההפקות העוד יותר מוצלחות שלך !
(חזרתי מחול לפני יומיים, ויצא לי להיות ב H&M
עכשיו ראיתי בו מו עיני על מה את מדברת כל הזמן, ומאד התלהבתי !והתאהבתי.)
חזרה לפוסט האחרון, מוצלח ביותר,
ולא כל דבר אשר "מכסה טפח" הוא דוסי.
להפך, זה הרבה יותר בסטייל.ולדעתי הרבה יותר סקסי, כאשר משאירים מקום לדמיון.
אני אוהבת שאת הולכת בדרך שלך, ולא אחרי כל שאר העדר.
לינדה

Sorry im english :)
I loveee the whole outfit they are such beautiful photo's your hair is amazing and i love your blog!
xxx
danielle
www.fashiondelux.blogspot.com

הצילומים ממש מדהימים ומאוד מחמיא לך צילומים בשחור לבן, זה מחדד את הניגודים ואת הופעתך המרשימה
מאוד אהבתי את בחירת הלבוש

בהשראת פארק-אנד-קיוב?
http://www.parkandcube.com/?paged=2

I am in love with ur outfit very chic

xoxo

natalieoffduty.blogspot.com

אנונימית 19:43 - אם תרצי, בשמחה! אני מאוד מסמפטת את מיס שיני והיא מדברת בבלוג על כך שאינה נוהגת להתלבש בצורה חושפנית. אחלה רפרנס ואצלה יש בנוסף גם משחק מקסים של שקיפויות.

Linda H - איזה כיף! מקווה שמצאת מציאות שוות... תודה רבה ואני מסכימה איתך לגמרי על ה"להשאיר מקום לדימיון". :)

i am english too but i think these photos are amazing

i love the simplicity of the outfit as well

I can't read what you're writing, but I love your outfit! That dress is perfect!

xox, mavi

דר,
לדעתי האישית האאוטפיט היה יכול להיראות הרבה יותר טוב עם חולצה לבנה מכופתרת, רצוי עם צווארון גדול.

אגב, דוסי??? הצחקתני!! אף דוסית לא הולכת עם חצאית כ"כ קצרה, כך שבענין הזה את מכוסה לגמרי:)

Dar. Please look here: http://www.modahistoria.com/modahistoria/hebreos/hebreos.htm
thanks

רשום עליך במגזין אטמוספירה של אל על.

T-M-S - מזל שיש לי חברים בחוג הסילון שדואגים לעדכן אותי על כך.. :)

That dress is killer. Typical, cause there is no Zara shop as far as the eye can see around here...

And wow, I managed to not get lotst in these super-foreign symbols . Yay me :)

"נאמר כבר הכל, אין לי מה להוסיף לזה..."
אכן, נאמר הכל ונאמר נכון. האאוטפיט פשוט שיק והתמונות יצאו מעולה.

ועוד הערה
http://www.style.com/fashionshows/complete/slideshow/S2010RTW-AWANG/?loop=0&iphoto=1&play=false&cnt=48