5/14/09

!She's back

geek_glases

תכירו את המשקפיים החדשים שלי! החלטתי ללכת הפעם על מראה ה-geek האולטימטיבי באמצעות משקפי Ray-Ban עבי מסגרת, עם הצירים האובליים המוכרים והאופיניים בשני הצדדים. יש לי קוצר ראייה אמיתי, והמשקפיים הם לא רק לשם הסטייל, אבל לרוב אני מרכיבה עדשות מגע. משום מה יש לי הרגשה שהתקופה הקרובה תהיה יותר תקופת משקפיים. המשקפיים האלה הכניסו בי משב רוח רענן ואנרגיה חדשה אחרי תקופה שבה לא הרגשתי כל כך כמו עצמי והיתה מאופיינת בהשקעת אנרגיות רבות לשווא. פול גאז בניוטרל. אז עכשיו, בעזרת המשקפיים החדשים, אוכל סוף סוף להתמקד, לסמן מטרות ולפעול להשגתן - כמו שאני אוהבת. או לראות את הדברים טוב יותר ולדעת שיש לפעמים הרים שלא נועדו להזזה (גם אם יש לך בולדוזר של אמביציה) כי אולי לא בשלו התנאים ואולי כי פשוט it wasn't meant to be ואין שום דבר שאפשר לעשות בנידון כעת.

ובתור סיפתח נהדר לתקופה החדשה ולחזרתי לעצמי קיבלתי במתנה פריט אופנה מקסים מהמעצבת אורלי רודריג בעלת מותג האופנה
La Robe bleue (שזה בתרגום לעברית: "השמלה הכחולה"). מאחר ואני בלוגרית אופנה חיפאית ואורלי היא מעצבת אופנה שיש לה סטודיו ב"מושבה הגרמנית" שבחיפה (ובחורה מגניבה ביותר שהתאהבתי בה לחלוטין ובמקרה גם נולדה באותו יום בו אני נולדתי, בהפרש של כמה שנים) זה היה רק עניין של זמן עד שדרכינו נועדו להצטלב. אורלי מעצבת פריטים לנשים בהריון וגם לכאלה שלא (מזל, כי אני לא בהריון...) ואני שמחה מאוד שהיא החליטה ליצור עמי קשר בשבוע שעבר ולהציע לי הצעה מפתה ומהנה. והחבילה הכחולה שקיבלתי היום היא הדובדבן שעל הקצפת (תמונה תבוא בהמשך..)!
תודה רבה לאורלי ותודה מגיעה גם לליאור!

14 comments:

מקסים לך! מחכה לראות מה קיבלת מהמעצבת..

תמונה מדליקה
מתאים לך מאוד ...

תתחדשי! המשקפיים מקסימים, מגניבים ומתאימים לך מאוד.

חוצמזה שהזדהיתי מאוד עם מה שכתבת על תחושותייך בזמן האחרון, וכיף לקרוא שמצאת את דרכך האופטימית להסתכל על זה. מקווה שגם לי תהיה השראה כמוך לצאת מזה ולהכנס לתקופה חדשה.

בהצלחה :)

משקפיים עם אמירה, לא ציפיתי לפחות.. אני שומרת חסד למשקפי הספרנית השובבה שלי כבר כמה שנים, עוד לא ראיתי משהו שנראה עלי טוב כמוהן.
נכנסתי לאתר של אורלי ואני חייבת לציין שאמנם אין לי חשק להיות בהריון עכשיו או בקרוב אבל אם יהיה איזה פנצ'ר - הבגדים שלה הם פיצוי יותר מהולם..
ראיתי שהיא משווקת לחנויות בכ-ל העולם [כווית, יפן, אירלנד וכו'] - כבוד!

המשקפיים מאוד מחמיאים לך !
את נראית נפלא בצבע הזה. מחכה לראות מה שלחה המעצבת !

it is really you the glasses.

המשקפיים יפים לך לאללה!!
אני מת גם למשקפיים גיקיים של רייבאן, אולי אפילו יותר גדולים משלך.. איפה קנית, וכמה עלה?

אני מאוהבת בבלוג שלך ובצורת לבוש שלך, אבל תמיד רציתי לשאול אותך;
איך את מרשה לעצמך לקנות ככ הרבה דברים? מותר יהיה לי לשאול במה את עוסקת?
בכל אופן, ח"ח על הבלוג.

עם המשקפיים את די מזכירה את אפרת גוש.

בדיוק חבר של אמא שלי קנה משקפיים כאלה בדיוק, גם מריי-בן.
על שניכם זה יושב מקסים :)

מהמם! אני בכללי אוהבת משקפיים בכל צורותייהם, אקססורי לכל דבר במיוחד שמה שקנית כ"כ יפות לך!

יפה מאוד,
למרות שאני נפתרתי מהתלות שלי בזגוגיות אחרי חיתוך ליזר, אני מתגעגע לימי הגיקיות שלי.

Ariel - גם אתה עברת את הניתוח? מסתבר שהרבה אנשים שאני מכירה עשו את זה אבל משום מה לי אף פעם לא היה הדחף. המשקפיים הם עוד אקססורי שאפשר להשתעשע איתו וכשלא מתחשק אני פשוט נעזרת בעדשות..