5/12/09

אאוטפיט דה ז'ור

Outfit du jour

התלבושת הורכבה via polyvore (פירוט המרכיבים: פארקה - Philosophy Di Alberta Ferretti, מחוך - Charlotte Russe, חצאית - LaRok , נעליים - Opening Ceremony)

לאחרונה אני חמה ביותר על כל דבר פרחוני ובייחוד על מחוכים פרחוניים (כן, כן!). מיותר לציין שלא נתקלתי פנים מול פנים במחוך פרחוני באזור מגורי הפרובינציאלי משהו ולכן פצחתי במסע חיפושים קדחתניים באיביי שלא העלה דבר בחכתי (יותר נכון העלה הרבה מחוכים בעלי אופי מובהק של הלבשה תחתונה. נחמד מאוד, אבל זה לא מה שחיפשתי...). כמובן שקפיצה קטנה לאזור המרכז תיקנה את המעוות והפריט הראשון שנתקלתי בו בעת הביקור היה, ניחשתם נכון, מחוך פרחוני (עם "עצמות", קרסים, וכל הבלגאן)!
אני מדמיינת את המחוך החדש שלי כחלק מאאוטפיט כדלקמן. אולי אאוטפיט כזה נראה פרובוקטיבי משהו, אבל אם הוא ייעשה נכון ויתלבש על הבחורה הנכונה הוא ייראה נהדר. עוד אופציות לשילוב המחוך הפרחוני הן עם ג'ינס מולבן, מוכתם או משופשף (כנ"ל עם חצאית ג'ינס) ויש לי גם ווריאציה משלי ללבוש אותו שתהיה "צנועה" יותר - הרי אתם יודעים שאני לא חובבת מחשופים גדולה.
זהו לעת עתה, אשאיר אתכם עם מחשבות פרחוניות ואותי עם חלומות פרחוניים!

7 comments:

אם נחבר את החצאית עור ומחוך שקנינו אתמולת ייצא האאוטפיט המיוחל:)))) חסרות רק הנעליים...:)))

תתחדשי! איפה מצאת את המחוך?

תתחדשי ! עשית לי חשק גם להרכיב אאוטיפ ממחוך וג'ינס בהיר.
מחכה לראות תמונות מהשילובים !

זה הפעם הראשונה שאני מגיבה..
(למרות שקראתי כמעט הכל :) )
אני מנסה לגלות באיזה חנויות בארץ מחזיקים פריטים של נוליטה
(החנות ברמת אביב נסגרה),
יש לך איזשהו רעיון?

יש לי הרגשה שמחוך כזה ישב טוב עם חצאית בלון או חאצית עם טול , משהו שיעשה את המראה לילדותי וחלומי. אם המחוך שקנית הוא דומה למה שבתמונה שיחקת אותה הוא מהמם

anna - אם רק היינו גרות קרוב... היינו מרכיבות כל כך הרבה אאוטפיטים ביחד מהדברים של שתינו. ומצלמות אחת את השניה... מתי את עוברת לחיפה?

alisa - טופ.שופ.

miri - המחוך קצת שונה בצבעוניות אבל דומה עקרונית.

מחפשת - נראה לי שיש חנות בשינקין שמחזיקה דברים שלהם. קצת לפני החנות של קאמפר (אם מגיעים מהכיוון של צומת קינג ג'ורג', שינקין ואלנבי). אם זה עוזר, נתקלתי שם לפני יותר משנה בכובע צמר של נוליטה בעודי מחפשת אחר הקרדיגן הסרוג הארוך שאודותיו כתבתי את הפוסט הראשון של הבלוג.

האם זה המחוך תכלת כמו של "cherry blossom girl"?
אם כן הוא מקסים...