12/17/08

בלוגינג בימי החורף (או: קר לי ברגליים)

תשמעו, החורף הזה לא כל כך כיף כמו שציפיתי שיהיה. ללבוש שכבות זה נהדר, הבעיה היא שגם עם כמה שכבות עדיין קר לי - ונראה לי שהקור האמיתי עוד לפנינו... בשעות היום זה עוד בסדר אבל בלילה הקור ממש מקפיא וחודר לעצמות (ואל תשכחו שאני גרה ב"צפון הרחוק"). מלבד זאת, מחשיך די מוקדם, דבר שמגביל מאוד מבחינת צילומים. עקב הקור, אני כמעט מתפתה לרכוש לי (עוד) זוג מגפי UGG. כן, הם מגושמים ומשעממים אבל יודעים לעשות את העבודה נפלא, אפילו מבלי שאצטרך לגרוב גרביים. דווקא במקרה של ה-UGG "הגיון הנעליים שלי" פועל הפוך. בדרך כלל מה שחשוב לי זה העיצוב ולא בהכרח המותג, לפיכך אין לי בעיה לקנות חיקויים. ל-UGG יש אלפי חיקויים בעשירית מהמחיר אבל את המותג הזה אני קונה בגלל אפקט החימום והנוחות ולאו דווקא (או ממש לא) בגלל המראה. לכן החיקויים לא יועילו כאן. עוד לא החלטתי סופית אז בינתיים נותר לחמם את הרגליים במה שאפשר: ציון החתול (כשאני בבית, וכשבא לו) ו.. גרביים! לא גרביונים, אלא גרביים, בכל הווריאציות, האורכים והצבעים. אני לא יודעת מאיזו אסכולה אתם - "מחביאי הגרביים" או "חושפי הגרביים" אבל סביר להניח שאתם עושים שימוש בפריט הלבוש הזה על בסיס יומי, לצרכים פרקטיים לכל הפחות. ובכן, מסתבר שאפשר לעשות איתן הרבה מאוד. קחו דוגמה למשל מ-Alix הצרפתייה, שלא זונחת את נעליה הפתוחות גם בחורף, ובעזרת גרביים אפורות ומכווצ'צ'ות גם משדרגת את ההופעה וגם שומרת על חום כף הרגל:



התמונות לקוחות מ-The Cherry Blossom Girl

אם עדיין קר לכן, תוכלו "ללכת עד הסוף", עם גרביים שמגיעות עד מעל לברך ומעניקות מראה צעיר וסקסי - ראה ערך שרה ג'סיקה פארקר בצילומי Sex and the City - The Movie (מעניין אילו גרביים נפגוש בסרט ההמשך):

נראה שסרינה מ-Gossip Girl לקחה דוגמה ישירה מדמותה של קארי, אולם ג'ני הלכה על וריאציה אחרת ומוצלחת ביותר: גרביים קצרות הנלבשות מעל גרביונים ומשוות מראה ילדותי משהו ושובב. בנוסף, יש כאן אקסטרא חימום עם שתי שכבות של גרביים..

עוד כמה שילובים מעניינים של גרביים, הפעם עם מגפונים: מימין, Taylor Tomasi (עורכת האקססוריז הראשית ב-Teen Vogue) שלצערי ערפתי את ראשה (אבל אנו מתמקדים בגרביים אז אולי היא תסלח לי). טיילור משלבת גרבי חותלת צמריריות ועבות עם המגפונים ההם של מארק ג'ייקובס. משמאל, נערה פריזאית שהוסיפה זריקת צבע של ורוד מזעזע לתלבושת בית ספרית שקטה. יופי של מגפונים, אגב..


התמונות מ-jakandjil ומ-garance dore.

כמובן שלא חסרה ההשראה ממסלולי התצוגות לשילוב של גרביים בכל תלבושת ועם כל סוג של נעליים:


Anna Sui S/S 08. התמונות מ-Style.com


מימין: פראדה סתיו 07, Rachel Comey סתיו 08, Wunderkind קיץ 09. התמונות מ-Style.com

מי שמעוניין למצוא עוד גרביים יכול לפנות לאתר
Happy Socks המציג גרביים צבעוניות לגבר ולאישה. אני בינתיים אפנה לגרוב את "גרבי כרובי", הוורדרדות והרכות שלי.
שיהיה לילה חם ונעים!

13 comments:

זעזעת אותי לגמרי עם ה ugg האלה, מה את חושבת שאת גרה ב OC? תלבשי עם זה טריינינג של ג'ויסי קוטור ונסגור עניין.

את צריכה לבוא פעם אחת לרוסיה, תראי מה זה נעלי עקב (סירה) בשלג ו 7- מעלות.

ugg זה טרנד מהיר מדי שיגמור במקום מוקצה כמעט כמו קרוקס.

ראו הוזהרתן.

קר לי ברגליים!!
אל דאגה, אם יהיה זוג נוסף (גם) הוא לא יככב כאן. לצערי אין לי גם טרנינג של ג'וסי :))


הייתי מתה לנסוע לרוסיה אבל אף אחד מהחברים הרוסיים שלי לא רוצה להצטרף :(
מינוס שבע מעלות קצת מוציא את החשק

פוסט מקסים, דר - את תמיד קולעת!

הנעליים, האח הנעליים של אליקס.. מושלמות, אין מילה אחרת.

האתר הבא: http://www.sockdreams.com/_shop/pages/socks_all.php
מאגד כמות נדיבה של גרביים מקסימות

אח אח, אני תמיד מנסה לגרוב גרביים קצרות עם תלבושות,
אבל עם שוקיים של שחקן רוגבי זה אף פעם לא מסתדרת :)

יופי של הרחבה.

התמונות מקסימות אבל זה מעט קשה לביצוע (קל לקבל מראה של אלי דריקס).
צריך להתאמן על זה!

:))
ללא ספק יש הרבה אופציות ווריאציות, אבל צריך בהחלט לשים לב לתוצאה המתקבלת. במקרה של גרבי color block כמו אלה שלה פראדה יכול אף להתקבל אפקט שמקצר את הרגל.
עשו נסיונות מושכלים והשתמשו בחוכמה בהתאם למבנה הגוף...

וואו- גרביים ונעליים פתוחות אני ממש אוהבת והנעליים של אליקס באמת מושלמות ( ובכלל כל הבלוג הזה שלה )
אבל
בנות , ראו הוזהרתן , גרביים שמתלבשות מתחת לירך מועכות ומשמינות ומקצרות , אם אתן לא דוגמניות אני מציעה לרדת מזה - מה גם שלדעתי זה מאעפן ברמות קשות , ומזכיר לי את הקליפ של אירוסמית' עם אלישיה סילברסטון .. זה כזה ניינטיז גרוע בעיני

*רק את יכולה לתת פוסט כזה מושקע,חיוני ומעניין.
*אני בעד שגרביים יהפכו לאקססוריז לכל דבר,אבל כמו שאמרת זה צריך להעשות בחוכמה.
*הבלוג של אליקס,אחד האהובים.

amazing post!!!! you really put an effort!! its so fun reading! thanks! :)

אוקי
אז אם אתה רוצה לראות אופנה ואני מדברת על *אופנה*, כדאי שתבדקי את JOLIBE:
http://www.jolibe.blogspot.com/

אח אח אח, עיניי מזילות דמעה. השאלה היא היכן ניתן לרכוש את יצירות האמנות שלו!?!?!?!?

נ.ב.
זכויות שמורות על הגילוי הישראלי :)

http://userfriendlymaterialism.blogspot.com/

שמך הוזכר :)
חשבתי לחלוק