12/1/08

הטוקסידו בידינו!

! We've got the tux



כפי שאתם יודעים, כשאני מסמנת לעצמי מטרה, העולם לא ישקוט ולא ינוח עד שאשיג אותה. אז זמן לא רב לאחר שהבעתי את ערגתי אל ז'קט הטוקסידו הקלאסי של H&M, הצלחתי להניח את ידי עליו. דש מסאטן וכל זה. העבודה שנעשתה על הז'קט מאוד יפה, לדעתי, וניכרת תשומת לב לפרטים הקטנים. אפילו השרוולים מבוטנים בבטנה "סאטנית" בגוון בהיר, עם פסי סיכה דקים, וכשמקפלים אותם מעט נוצרת תוספת יפה ומעניינת. יש תמורה בעד האגרה, ללא ספק.



נראה לי שישנן אינספור אופציות ללבישת הז'קט הזה. בחרתי להתחיל בצירופו לטוניקה לבנה, טייץ שחור ומגפונים. זרקתי פנימה גם צעיף מעשה ידי. זה צעיף שתפרתי לפני כמה שנים והוא עשוי מקטיפה (הצעיף דו צדדי - צד אחד מקטיפה בצבע חציל סגלגל והצד השני בצבע כחול כהה). על מנת לסיים את הצעיף בצורה מעניינת תפרתי בקצוות פרנזים (ניתן להשיג בכל חנות לממכר מוצרי תפירה). העניין נעשה הרבה לפני שיגעון הפרנזים הנוכחי והצעיפון הזה משמש אותי היטב כבר שנים.


ז'קט- H&M, טוניקה- Mango2, מגפונים- Nine West, שרשרת- הוניגמן,
צעיף- מעשה ידי.

יום נעים!

16 comments:

אתה מדהימה!
מתה על הבלוג הזה וקוראת פה כבר יותר מידי זמןXD
רציתי לשאול איך השגת את הג'קט..?

תודה :))
כשמישהו שאני מכירה נוסע לחו"ל לענייני עבודה הוא מקבל גם שליחות קטנה להביא לי משהו מה"רשת" (במקרה הזה מדובר באבא).
זה יצטרך להתנהל ככה עד שהם יחליטו לפתוח אצלנו איזה סניף או שניים..:)

יואו , תתחדשי ! איזה כיף זה לקבל ככה מתנות שוות ממעבר לים..
מעניין איך הוא נראה סגור-העם דורש עוד סטים ורסטיליים :-)
תהני פי !!

המגפונים מעכשיו? ומה המחיר שלהם? =)

אאוטפיט מעולה.
והאמת שאני בד"כ לא מעריצה של ז'קטים מהסוג אבל אולי זה סתם בגלל שעליי זה אף פעם לא מחמיא

שאפו על הז'קט! נראה מ-ע-ו-ל-ה!

מאוד רומי-ליש.
אהבתי :)

האמת היא שראיתי אתמול טוקסידו מאוד יפה בזרה.
שילבת אותו יפה, אולי חוץ מהטוניקה שהיא סגורה מדי בצוואר, זה מתאים עם משהו פתוח טיפה יותר.
חוץ מזה, תתחדשי! אני בטוחה שהוא הביא לך עוד דברים. מחכה לראות.

אהבתי! סידור מעולה יש לך עם H&M

אהבתי לגמריי!
ד"א, קנית את הטוניקה ממנגו העונה?
מאיזה סניף?
הסניף שקרוב לביתי קצת, וואי אני לא מאמינה שיוצאת לי מילה כזאת על מנגו, מעפן. חחח

ד"א, רציתי להגיד לך שזה נפלא בעיני לראות אנשים מתלבשים ככה בישראל חח.
תמיד כשאני רואה אאוטפיטים כאלה בארץ אני נושמת לרווחה "הווו, קצת אופנה for god sake"
סוף סוף אנשים בלי מכנסי בלון ונעלי בובה מנומרות!!
מי יתן וכל הפרחות יקראו בבלוג שלך חח

zuz - אולי פשוט עוד לא מצאת את הז'קט המתאים לך. הכי חשוב שז'קט יהיה במידה הנכונה, בגיזרה המתאימה למבנה הגוף ושיישב טוב, אחרת זה באמת נראה נורא...

fashion addicted - אחת התגובות המשעשעות שנראו כאן D:
צחקתי!
הטוניקה/שמלה (אני לפעמים משתמשת בה כשמלה ואז נזכרת שהיא קצרצרה משהו..) משנה שעברה. אני בטוחה שאפשר למצוא משהו כזה בהרבה מקומות.

הטוקסידו מוסר ד"ש ותודה לכולם!

מברוק על הרכש!
ז'קטים נראים עליי זוועה- סתם שמים דגש על הכתפיים והחזה שלי שממילא גדולים!
אבל בכל אופן את נראית נהדר
סחתי על הצעיף
ומאוד אהבתי גם את הנעליים

תגידי אבא שלך עושה שליחויות גם לחברים הוירטואלים שלך??!!!
סתם....אהבתי,אבל שוב אני חוזרת על זה שלא רואים דיטליים,אני רוצה לראות את הצעיף שלך,מכאן הוא סתם נראה שחור ולא מעניין ואני בטוחה שזה לא נכון.

את חמודה.
הטעם שלך אקלקטי אבל את מצליחה לשמור על אופי מסויים בסגנון הלבוש שלך. אולי טיפה מנסה להידמות לרומי מ-fashion toast?..

אני בכל מקרה אמשיך לעקוב.

ממש אהבתי! הז'קט יושב עלייך ממש טוב, והשילוב עם הטוניקה, הצעיף והנעליים מקסים:)