12/5/08

דברים אדומים

Red Things





הדלת האדומה הזו שברחוב הלל קורצת לי בכל פעם שאני חולפת לידה עם הרכב, אז היום סוף סוף החלטתי לעצור לידה ולבדוק אותה מקרוב. יופי של דבר. בכלל, אני אוהבת את הצבע האדום מאוד (חברתי שירה היתה אומרת על זה - "מזל טלה, כמה טיפוסי"), גם באוכל: בשר אדום, טונה אדומה. לעולם לא אסרב לאיזה סטייק סינטה או פילה עסיסי (גם בשלוש לפנות בוקר אני מוכנה לטרוף אחד כזה) וגם לא לניגירי טונה אדומה. זה הסושי האהוב עלי ביותר. עזבו אתכם מספייסי מיונז, או רוטב טריאקי. כל מה שצריך זה אצבע אורז ומעליה חתיכה יפה של טונה אדומה. זהו. אפילו האצה מיותרת. מה שיפה בניגירי שהוא מאוד ייצוגי. אי אפשר לחרטט בסושי מסוג זה. בעוד שבתוך הרולים אפשר לדחוף טונה שנחתכה מנתח מעאפן וסיבי (בעיקרון לא אמורים לעשות את זה אבל תראו לי סושייה אחת בארץ שלא עושה את זה), בניגירי צריך להשתמש בנתח הכי יפה שיש לך באותו יום, נקי מסיבים ומפגמים, אדמדם ומפתה. הרבה סושיות בחיפה מחפפות בזה כל כך שזה ביזיון עולמי, וכבר נמאס לי להתווכח ולהתאכזב. למזלי יש מקום אחד וותיק בחיפה, שהוא בעצם פאב, שאני לא כל כך אוהבת כמקום בילוי אך הוא מגיש בקביעות כבר כמה שנים סושי איכותי ומוקפד. השבוע אכלתי שם מגש ניגירי טונה אדומה גדול ומעולה שגרם לי אושר עילאי (הממ.. לא קשה לעשות אותי מאושרת).



איך בכלל הגענו לדיון המעמיק הזה על ניגירי? אה, כן, דרך האדום. ובכן, היום אני לובשת שמלת קורדרוי בצבע אדום כהה - בורדו, מעליה סריג ארוך עם סלסלות, גרביונים משובצים (כן, כן, המשבצות כבר טחונות וכל זה אבל הם מתוקים בעיני. מלבד זאת, אני חובבת משבצות ותיקה, גם בתקופות שהן לא היו "אין") ומגפונים חומים. הגרביונים הוחרמו ממלתחתה של אמי. הם נרכשו על ידה מזמן מזמן בחו"ל ושכבו במגירה במצב חדיש וללא שימוש כמה שנים טובות, עד שבאתי וגאלתי אותם מהאפלוליות. עוד לקוחה מרוצה של הארון של אמא!

שמלה- Mango 2, סריג- Mango (ישן), גרביונים- מאמא, מגפונים- Zara (ישנים).

תודה לאריאלה על הצילומים ושיהיה סופ"ש מצוין!

14 comments:

השמלה נראית ממש יפה עלייך(גם אני חיפאית ושאני מדדתי אותה החבר הטיל וטו:-( )
חוץ מזה אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ונראה לי מאז שסיימת ללמוד השיקיות באונ' חיפה ירדה פלאים(לא שהייתה מי יודע מה לפני זה)

לאוניברסיטת חיפה יש "שיק" משלה.. למזלי אין לי כרגע חבר שיטיל וטו על פריטים, למרות שגם כשהיה הוא אף פעם לא קיבל זכות וטו אופנתית.. :))

היי,
מצאתי היום את הבלוג שלך וקראתי מתחילה עד הסוף!!
אני ממש מתחברת לסגנון,
אגב לגבי הגרביונים קניתי היום כאלו בגווני אפור כהה ואפור בהיר.
נראה לך שבאמת זה מידי טחון משבצות?
סופ"ש נעים.
תהילה

ביקורת (מה לעשות, קורה לעיתים):
הגרביונים מגניבים, אבל מאד מאד לא מתאימים לשמלה, מבחינת צבעים וטקסטורות. גם אני חובבת נסיונות שילוב לא שגרתיים, אבל כאן, איך לומר, קצת פישלת...
ואם תקצרי מעט את השמלה יתקבל מראה עדכני הרבה יותר.

תהילה - תודה! לשאלתך, באופן ספציפי לגבי טרנדים וכללית לגבי משבצות, לדעתי פשוט לא צריך להתייחס לזה כאל חוק עליון. אם יש טרנד מסוים, זה לא אומר שנלבש אך ורק אותו, וגם אם הוא "אאוט" זה לא אומר שאנו מחויבים להחרים אותו. אם זה מוצא חן בעיניך, נראה עליך טוב ואת עושה בזה שימוש מושכל - אדרבא!
בעניין זה, גרביונים הם אחלה אופציה לשלב טרנד "בקטנה", בלי להוציא יותר מדי כסף ובלי ליצור מראה מוגזם מדי של הטרנד. תהני מהם!

הצבעים האלה יפים לך מאוד. אהבתי את המגפונים

זה מדהים שחברתך שירה ציינה את ענין האדום בהקשר למזל, זה באמת נכון - טלאים תמיד אוהבים אדום! באופן כללי הם מאוד כריזמטים ופשוט אי אפשר שלא לשים לב אליהם...
והנה רעיון: מה לגבי פוסט אופנה לפי המזל? בדיוק כמו עניין האדום במזל טלה, מעניין יהיה לראות האם בחירות אופנתיות של אנשים אכן קשורות לתאריך הלידה שלהם...

בלוג מצוין, אני קוראת קבועה!

הגעתי לבלוג שלך דרך הכתבה בנענע..
אני חובבת בלוגרי אופנה מושבעת, אבל זאת הפעם הראשונה שאני קוראת בלוג כזה בעברית(בדר"כ זה אנגלית או צרפתית או ארץ אחרת..).. אז שאפו על הבלוג המוצלח ביותר :)
אני אישית מאוד אוהבת אופנה אבל מתלבשת בדרך כלל קז'ואל יותר בגלל שאני תלמידת בית ספר. ביציאות אני משתדלת לגוון אבל לא מתפרעת חחח. בכל אופן ממש אהבתי את הסטייל שלך והמיקסים שלך. =]

מאיפה אמא שלך השיגה כאלו גרביונים!!!
אני דורשת לדעת
וכמובן, כל השאר מדהים, כולל הדלת

יש בשוק הכרמל טייץ עם דוגמאות כאלו בכל מיני צבעים.ב45 שקל
וגם ברחוב ביאליק ברמת גן ב"המציאון"
ב40 שקל

יש לי שאל ואני מאוד אודה לך אם תעני לי במהירות: מה המחיר של נעלי הגלדיאטור שלך מניין ווסט (עם הפלטפורמה) שנמכרו בקיץ? כי אני פשוט רוצה לקנות אותן מ- Ebay ורציתי לדעת מה היה מחירן בארץ...
=)

אנונימית 15:26 - הגלדיאטורים לא נקנו בארץ ולא נקנו על ידי אז אני לא יודעת מה היה מחירם. באתר האמריקאי הם נמכרו בכ-80 דולר.
מי מכן שהגיבה כאן בזמנו וכתבה שהיא נתקלה בגלדיאטורים האלה בסניפים במרכז מוזמנת להגיב שוב אם אתן זוכרות את המחיר...

Dana - ניסיתי לברר עם אמי. כל מה שהיא זוכרת זה שהגרביונים נקנו מזמן באירופה. תיחקרתי אותה אבל היא באמת לא זוכרת..
אני מניחה שזה לא קשה מדי להשיג משהו בסגנון בחנויות כאן. בטח שמת לב לתגובה שמתחתיך :)

האמת? ממש לא אהבתי את השילוב. לא את הסריג (נראה זול כזה, ממש לא שיקי בעיני..). לא את השמלה (ארוכה מידי, משטיחה, לא מחמיאה בכלל) וממש לא את הגרביונים.. הם לא מתאימים בכלל לשמלה.
בדרך כלל אני אוהבת את מה שאת לובשת, פה לדעתי יצא מתאמץ מידי ולא כל כך יפה.