12/4/08

יעל ואני בנענע 10


התמונה לקוחה מ-נענע 10 - אופנת רחוב / יעל סלומה

הרומן ביני לבין יעל סלומה ("ההולך ברחובות") החל כבר בימי פסטיבל הסרטים האחרון שהתקיים בחיפה. טוב, למען האמת היתה בינינו התכתבות אינטרנטית שקדמה לכך, אבל אל תספרו לחבר שלה... לאחר שהכרנו ושוחחנו יעל הציעה לי להצטלם למדור שלה בנענע 10 אופנה. הסכמתי בשמחה וקבענו את הצילומים לאחד מסופי השבוע שלפני נסיעתה של יעל לברלין. בחירת הלוקיישן היתה נתונה בידי (עם נסיונות קלים לשינוי שנעשו על ידי יעל, אך לא צלחו) והחלטתי לבחור באיזור נווה שאנן, למי שמכיר. נפגשנו בשעות הצהריים המוקדמות והצילומים נמשכו ללא הפסקה עד שהשמש החליטה לסגור לנו את הבאסטה. בין קליק לקליק במצלמה החלפתי אאוטפיטים במושב האחורי של הרכב שלי. זה היה מוזר מפני שאני רגילה תמיד לשבת בכיסא הנהג (וגם להתלבש בעמידה).. אני חייבת לציין שלעמוד מול מצלמה כמה שעות זה דבר מתיש וכל מי שעושה זאת באופן מקצועי זכאי/ת לתגמול נאה על כך. עם זאת, יעל נהגה בי בעדינות וברחמנות ודאגה שלא אסבול (לא באמת סבלתי. אני מקווה שזה לא השתמע מכך). חוץ מזה שהיו בצילומים כל מיני הסחות כמו דיירים שצועקים הערות מהחלון ("מותק, את נראית ע-ש-ר!"), ניידת משטרה שנסעה הלוך וחזור לידינו (האמת, היה קצת מלחיץ) וגם רמת סיכון גבוהה כשיעל החליטה שהיא רוצה לצלם אותי במרכז הכביש, על קו ההפרדה, כשמכוניות עוברות משני צדדי (ילדים - אל תנסו זאת בבית!).


התמונה לקוחה מ-נענע 10 - אופנת רחוב / יעל סלומה

במהלך הצילומים גיליתי שיעל נוהגת לכנות אותי "אפונה" וקיבלתי לכך אף הוכחה כשהטלפון הסלולרי שלה צלצל והיא אמרה למתקשר שהיא לא יכולה לדבר כי היא "מצלמת את 'אפונה' כרגע". משעשע וחביב, כי אף אחד אחר חוץ ממנה לא מכנה אותי כך... יעל גם ראיינה אותי לצורך הכתבה ואני חייבת לציין שהיא כתבה והעבירה את דברי בצורה יפה ונאמנה למקור. דברי לא הוצאו מהקשרם. הידד! במהלך הראיון יעל שאלה אותי האם חיי השתנו בעקבות הבלוג. הדברים שאמרתי מצויים בכתבה אולם פרט אחד אולי לא מצא לו מקום אז אוסיף אותו כאן בעצמי. בזכות הבלוג יצא לי להכיר כמה בחורות מובחרות, מרתקות ומעוררות השראה שדי ברור לי שבעקבות פער הגילאים, המרחק הגיאוגרפי הגדול מאוד לעתים (יקירתי האשקלונית..), ותחומי העניין והעיסוק השונים (מלבד אופנה), סביר להניח שלא הייתי מכירה לעולם. כוכבות יקרות שלי, אתן יודעות שאני מתכוונת אליכן! ולכל הקוראות והקוראים שנכנסים, גולשים, מגיבים, שואלים ונותנים לי פידבק להמשיך אומר תודה רבה!
תודה ענקית ליעל המופלאה וכל השאר נמצא בכתבה...

16 comments:

אני מ ע ר י צ ה את הטעם שלך בבגדים , !
הרבה נערות / נשים מתלבשות - רק - בבגדים רגילים שפשוט נראים טוב
כי אין להן את האומץ להתלבש שונה ומיוחד ,
מי שמתלבש מיוחד ולא כמו כולם לדעתי דווקא מושך יותר תשומת לב
מאשר מישהו שלבוש בעוד איזה סקיני עם אדידס וגופייה .
( אני אומרת את כל הדברים האלה למרות שגם אני מתלבשת ככה רוב הפעמים , )

תמשיכי עם הבלוג , הוא מאוד מעניין (:

בהצלחה . יובל

מגניבבבבבב,איזה יופי.
יצאת מעולה בתמונות,מפרגנת.

נשמע כיף! ובאמת התוצאה יפה מאוד!

יצא מצוין
ורק למקרה שאני אחת מהבחורות האלה- חן חן
אני אוהבת את הבלוג שלך כבר הרבה מאוד זמן, עוד לפני פתיחת הבלוג שלי, והוא מצוין
אני שואבת ממך השראה בתכיפות
שבת שלום!

הי!
סחתין!!
מאיפה הז'קט ג'ינס?
השמלה המשובצת של קייטי מדהימה, גם אני בדיוק הסתכלתי עליה אתמול...
דנה

אוי את מדהימה!
האאוטפיטים שלבשת נראו נפלא, ממש אהבתי.
והשמלת פסים מדהימה!! מאיפה היא?

התמונות יצאו טובות וסחטיין על הבחירה לצלם אותך, אך חבל לי שלא הוספת יותר צבע באאוטפיטס ובכלל.

תודה לכל המפרגנות והמפרגנים! מקסימים..
לשאלותיכם, שמלת הפסים מ-American Apparel (נראתה בחנות כמו סמרטוט חסר צורה אבל הפתיעה ביותר בתא המדידה ובכלל).
ז'קט הג'ינס עם השרוולים התפוחים הוא אחד מהפריטים האהובים עלי. נראה לי שמן הראוי שאקדיש לו פוסט בקרוב. הוא של fornarina. נקנה לפני כמה שנים בסייל...

i thin these are your best pics ever

מרקס, לכבוד הוא לי..

וואו, מהמם!
התמונות הכי טובות שלך!
לא פלא, זאת הרי יעל צילמה :)

ומהיכן הז'קט הראשון הארוך?

דר, את גדולה!!!
תעשי לי ילד!!!! :)

חייבים קצת וולגריות.....

אסי