11/13/14

bump diaries: week 18 / אפונה בהריון: שבוע 18

fashionpea_week18_maternity

היוש,
לפני שאתחיל בפוסט הודעת שירות לציבור: בסופ"ש הקרוב מי שרשומה לניוזלטר של LOVES תקבל הטבה מיוחדת, אז נא וודאו שאתן רשומות: ההרשמה מתבצעת בדף הבית בחלק התחתון משמאל. תהנו :)

היה פה קצת שקט תעשייתי כי החיים נהיו עמוסים פלוס ההריון, וכבר עברנו את שבוע 18 אבל החלטתי לא לוותר עליו, אז הנה הסיכום שלו:

שבוע הריון: שבוע 18

גודל העובר (בהשוואה לפרי/ירק) 
: בטטה

איך אני מרגישה: טוב תודה. ואיך אתם?
בסך הכל די סבבה למעט מיחושים ועניינים קטנים של נשים בהריון. אני אחסוך לכם את ה-TMI ואשמור אותו לרופא שלי. על לא דבר :)

מה אני אוכלת השבוע: הכל, ומה שבעיקר עושה לי את זה השבוע זה פירות. אין דבר שמשמח אותי יותר בימים אלה משקית קניות מלאה פירות טריים מהירקן - פירות של קיץ או חורף (יש עכשיו מהכל ואפילו מצאתי תותים!!) לא משנה מה, אם זה פרי מתוק וטרי אני אוכל את זה.
צילום מהאינסטגרם שלי fashionpea.


מה דוחה אותי: ריח של סיגריות. אף פעם לא הפריע לי במיוחד ולא היתה לי בעיה להיות מעשנת פאסיבית.
מאז תחילת ההריון אני לא יכולה להריח את העשן הזה בסביבתי ואפילו לא להתקרב למישהו שמריח מעישון.


המרענן הרשמי של שבוע 18: עוגיות שוקולד צ'יפס.
אפיתי בבית כמה תבניות ואני מתענגת על העוגיות מדי יום. יש הרבה מתכונים מומלצים ומשודרגים ברשת, אבל אני דווקא הלכתי על המתכון הישן והטוב שמודפס על שקית נטיפי השוקולד של אופנהיימר (עם שינוי קל של החלפת המרגרינה בחמאה).

שבוע 18 מבחינה אופנתית:
השבוע עברתי רשמית לנעליים שטוחות או כמעט שטוחות והזוגות העיקריים שקורצים לי מהארון הם נעלי סניקרס או נעליים שטוחות ונוחות כלשהן. לא מזיק שהלהיט התורן כבר בערך שנה בתחום ההנעלה הוא סניקרס לבנות בסגנון אדידס סטאן סמית'.
למזלו של מי שחיכה עם העניין ולא קפץ מיידית על הטרנד, יש כרגע סניקרס בצבע לבן בכל מקום ובטווח מחירים של החל מ-200 וכלה ב-2000 ש"ח (ואף יותר), כל מי שמעוניין מוזמן למצוא לעצמו את המחיר המתאים לכיסו. 


מה מעניין אותי השבוע:
1. האם החתול הביתי שלנו מודע לעובדה שאני בהריון או חש שינויים כלשהם?
קראתי על זה קצת כאן וכאן, אבל אני לא בטוחה, כי לא נצפו שינויים מיוחדים בהתנהגות החתול שלנו עד כה.

2. שאלת המשך לסעיף 1: מה יהיה לאחר הלידה? איך החתול יתנהג כלפי התוספת החדשה למשפחה?
למען האמת אני קצת חוששת מהעניין הזה כי יש לנו חתול בעייתי ומעט תוקפני. אם למישהו יש תובנות בעניין, תרגישו חופשי להגיב אשמח לשמוע.


למה אני מחכה:
לגלות לכם את מין העובר.
אנחנו כבר יודעים מה יש לי בבטן ובקרוב מאוד תדעו גם אתם, הסיבה שאני ממתינה עם זה מעט כי אני רוקחת דרך כיפית ושווה לבשר את הבשורה. 


סופ"ש מצוין
נתראה בקרוב 3>



Hi there! I'm already past week 18, but I decided not to give up my weekly bump diary, so here is the summery of the week:

Pregnancy week: week 18

Baby is the size of a: sweet potato

How am I feeling:
Pretty good, other than minor pregnant women stuff, which I'll spare you (you're welcome!), I'm doing fine and feeling good.

What am I eating:
Everything, plus I'm really craving fresh fruit. Luckily we have lots here, in the land of milk and honey, and right now there is an abundant of summer fruit as well as winter fruit. Hurrah! see above my happy fruit plate, as posted on my Instagram (fashionpea).


What I find gross:
The smell of cigarette smoke. Never had a problem with that but ever since I got pregnant I just can't bear it. Not even standing next to a smoker when he/she is not smoking. 


Week 18 - fashion wise:
This week is all about flats. and mainly sneakers and slip ons. Current favorite are white sneakers inspired by the infamous Adidas Stan smith. You can find them pretty much everywhere, with a price range starting from 50$ and going up to 500$ and more, so there's no problem in getting a pair within your budget.


What I'm interested about:
1. Can my cat sense that I'm pregnant? Read about it here and here but I'm not quite sure because he acts the same as always.
2. And what will happen when the baby arrives? How will the cat treat it? We have a pretty weird and aggressive cat over here so I'm kind of worried about this. Any tips or ideas from cat owners with babies?

What I'm waiting for:
To share with you the sex of the baby.
We already know what we're having, so I'm whipping up a fun way to announce it here.

Have a great weekend!

XX