3/18/14

for the savvy bride - לכלה הקלה

fashionpea_bridal_wedding_idea_shoes_miumiu

A few weeks ago I got a PR announcement about an H&M bridal gown that is going to be in the shops soon and sold for about a 120 bucks.
How cool is that?
I'm totally on board saving on your wedding dress, and if you're the kind of cool girl that doesn't need a corset or a thousand layers on her tiered dress (do you really need to look like a cake??) it is a great idea.

And you know what's also great about it? That if you saved on the dress you are very much entitled to splurge on the shoes! Take it from a former bride: I haven't touched my wedding dress, but boy did I use my wedding shoes after the wedding.
Food for thought.

Scroll down to see some of my choices for a budget wedding dress, and a few awesome, totally luxurious and expensive designer shoes to go with those dresses.
And with everything else you have in your closets...
Happy wedding season!


לפני כמה שבועות/ימים (קשה לי לעקוב) קיבלתי מייל יח"צ על שמלת כלה של אייץ' אנד אם שהולכת להגיע לחנויות ומחירה לצרכן יהיה כ-400 ש"ח.
נהדר!
אולי לי באופן אישי יהיה קשה ללבוש שמלה כזו לחתונה (בעיקר בגלל שאני כבר נשואה. או כמו שאני אומרת לבעלי: "זה לחתונה השנייה שלי..."), אני לחלוטין תומכת ברעיון של שמלת כלה במחיר שפוי. 


ואתן יודעות מה עוד יותר מגניב מזה שחסכתן בשמלה? שאפשר להפציץ בנעליים. אבל ממש להפציץ.
זאת ההזדמנות להשיג את נעלי המעצבים האלה שתמיד חלמתן עליהן ועכשיו יש לכך צידוק.
ומילה של כלה בדימוס - את שמלת הכלולות שלי, שעדיין תלויה אצלי בארון, לא ממש יצא לי ללבוש אחרי החתונה. אבל את הנעליים כן.
נקודה למחשבה.

הנה כמה שמלות מקסימות ושוות למי שלא קריטי לה מחוך, או שמלת קצפת. נו, לכלה הקלה:


ולנעליים. זו טעימה מהמבחר היפהפה של נעלי מעצבים שמצאתי אונליין והן מספיק מהודרות לשמש כלה ויהיו גם מושלמות להמשך ולהרבה ערבים נוספים:

עונת חתונות שמחה ומאושרת!


**למי שלא מצליח לצפות בתמונות הנוספות, נא ודאו שהדומיין של הבלוג אינו חסום ב-ad blocker שלכם