3/10/14

TLVFW: Daniella Lehavi - שבוע האופנה תל אביב: בתצוגה של דניאלה להבי

 שבוע האופנה תל אביב, תיק גוצ'י, תיק אדום, בלוג אופנה

 שבוע האופנה תל אביב, תיק גוצ'י, בלוג אופנה

This is what I wore for my second show of the day - Accessories (bags, shoes and leather goods) brand Daniella Lehavi.
I had a few hours between shows, but not too much time, I only managed to write my first TLVFW post and review, have a quick change of clothes and go back to the tents.

The second outfit was also pretty simple. I opted for mainly grey look with my fave check print and a pop of red. I also chose a pair of high heels this time.
The hair was tucked in the turtleneck to give a little different look than usual, and that was it.

The Daniella Lehavi show was very exciting and emotional, since Daniella herself passed away only recently, at the young age of 59, and her son Ori is now continuing her legacy and managing the brand.

I loved the short animation video screened on the runway with the voices and interesting words of Daniella and Ori, about being a designer, managing the family brand, and about the love of fashion.

I also enjoyed watching pretty shoes and bags go down the runway, especially the metallic pieces and nice variety of color-block loafers with reasonable yet not too low heel.
All in all a great show and great day!

See you tomorrow with more shows and outfits!

XX


זה מה שלבשתי לתצוגה של דניאלה להבי ביום הראשון של שבוע האופנה.
כן, החלפתי אאוטפיט למרות שלבשתי אאוטפיט אחר בבוקר.
למה? כי זה שבוע האופנה! הקרקס בעיר וכיף להתלבש ואם יש כבר הזדמנות, אז... יאללה!

בין התצוגה הראשונה לשנייה הספיק קצת להתקרר, וגם לרדת המון גשם (במכה אחת ברבע שעה) מה שגרם לי לשקול שנית את נושא הנעליים וכמעט להחליף למגפונים פרקטיים, אבל בסוף החלטתי להישאר עם אותה בחירה מקורית קומפלט.

המראה השני גם הוא היה פשוט בסה"כ, ומבוסס על גווני אפור ושחור והדפס משובץ עדין שאני מאוד אוהבת. כמובן שאת תוספת הצבע הרענן שאי אפשר בלעדיו מעניקים התיק והליפסטיק.
כמו כן, כפי שניתן לראות הלכתי לתצוגה השנייה עם עוד כמה סנטימטרים, לפצות על הבוקר ;)

עוד אלמנט קטן בנוגע ללוק - השיער נתחב לתוך צווארון הגולף של הסוודר ונתן לי מראה מעט שונה מהרגיל, אם כי לשיער שלי יש רצון משל עצמו והוא "ברח" החוצה ולכן המראה לא ממש שרד עד שהגעתי לאוהל התצוגות.
לפחות לא ירד עלי גשם ועל כך אני מברכת. צריך להתמקד בדברים החיוביים :) 


ולגבי התצוגה - אני מתחלחלת למשמע ולמראה המילה "מרגש", אבל זו המילה הכי נכונה לתאר את התצוגה הזו.
היא היתה מרגשת.
התצוגה נפתחה בסרטון אנימציה שבו שומעים את קולה של דניאלה להבי ז"ל (שנפטרה לפני מס' חודשים בגיל צעיר מדי) מספרת אנקדוטות וסיפורים קטנים במשפטים קצרים וערוכים היטב, על דרכה כמעצבת אופנה.
בשלב מאוחר יותר בסרטון מתווסף קולו של בנה אורי, שמתפקד בתור ממשיך דרכה בניהול מותג האקססוריז הישראלי המצליח הזה.

משהו במורשת הזאת ובפריצת הדרך של דניאלה להבי שממשיך עכשיו בנה, וגם הקול של דניאלה ז"ל שהיתה בחיים רק לפני כמה חודשים וניצחה ביד רמה על המותג שלה, נגע מאוד ללבי ואני די בטוחה שגם ללבבות נוספים בקהל.

סטיילינג: תהיתי ביני לבין עצמי לפני התצוגה איך מציגים תיקים ונעליים על המסלול, כשבדרך כלל הוא משמש דווקא להצגת בגדים, ואיך הבגדים לא יאפילו על האקססוריז.
הפתרון היה פשוט וטבעי: מראה פותח של דבוקת דוגמניות עטויות גלביות לבנות זהות. לאחר מכן הדוגמניות שצעדו היו לבושות בגדים מינימליסטיים יחסית (לדעתי היו כמה פריטים כמו חצאיות עור שנתפרו מחומר זהה לזה של התיקים, אבל אל תתפסו אותי במילה) ובסוף צעדו עם גופיות סריג שחורות וחצאיות פליסה שחורות קצרצרות ונפוחות. קנבס חלק מושלם להבליט את האביזרים.

מצאו חן בעיני: התיקים המטאליים במגוון צורות, התיקים ה"קלאסיים" של להבי, דגם קמקורה אם אינני טועה, שהיו ויישארו הסוס המנצח והאיקוני של המותג, וגם נעלי ה-loafers (איך אומרים בעברית? מוקסינים?) במגוון דוגמאות קולוקבלוק עם עקבים שנראים מוצלחים מאוד ולא נמוכים מדי.

תצוגה שניה מרתקת, מהנה ומעניינת גם היא, שהיה לי העונג לנכוח בה.


daniella_lehavi_fashion_week_tlvfw_1

daniella_lehavi_fashion_week_tlvfw_3

daniella_lehavi_fashion_week_tlvfw_2

לבשתי:
ג'קט משובץ מנגו, מהעונה הקודמת / mango check blazer
סריג גולף זארה / zara turtleneck

ג'ינס טופשופ / topshop skinny jeans
תיק גוצ'י / gucci disco bag
נעלי עקב אלדו / aldo pumps

אני גמורה, נתראה מחר בהמשך הדיווחים משבוע האופנה תל אביב!

לילה טוב :)