2/12/14

denim vest and camo skirt

camo_skirt1

camo_skirt2

camo_skirt3

camo_skirt4

This is not what I wore today.
Unfortunately I did not wear something much lighter and had to perspire (sorry!) my way through Tel-Aviv this morning.
It was about 26 degrees today here, can you believe it?? In the middle of February.

Don't envy us. Or, maybe you can. At least something good should come out of this.
So this is what I wore a few weeks ago, pretty basic and self explanatory. I guess I was feeling blue, but could not get dressed without a cute print and some fluffy texture action on the lapel.

Happy Thursday!


זה מה שלא לבשתי היום.
אבל לצערי לא לבשתי משהו קליל בהרבה, ובעודי הולכת ברחוב קפלן הפסטורלי בת"א קיללתי את עצמי שוב ושוב.
למה?
כי היה לי חם בטירוף!
וגם כי אני עושה ייחוס פנימי לכשלונות וחיצוני להצלחות, שזה, על פי תיאוריות בחקר האושר, ההיפך הגמור ממה שאנשים צריכים לעשות ע"מ להיות מאושרים.
אני סוטה.

דווקא הייתי די מאושרת באאוטפיט הזה כשהטמפרטורה בחוץ היתה, מממ, נאמר 16 מעלות.
אולי אמחזר אותו בסופ"ש הקרוב.
סה"כ נוסחה די פשוטה - אאוטפיט שמתבסס על טהרת הכחול, וכמובן שאי אפשר היה בלי הדפס שובב וטקסטורה פלאפית לקינוח.

חמישי שמח!


תודה רבה לאריאלה על הצילומים.

אני לובשת:
ווסט ג'ינס מנגו, ישן / mango denim vest, old
סריג גאפ, ישן / gap sweater, old
חצאית בהדפס צבאי זארה / zara camo skirt, last season
משקפי שמש דולצ'ה וגבאנה / dolce and gabbana sunglasses
מגפונים מנגו / mango booties, last season