11/10/12

pop up

topshop_skirt_equipment_blouse1

topshop_skirt_equipment_blouse3

topshop_skirt_equipment_blouse2

A little outfit I wore to work last week. Finally the weather allows one to wear a silk blouse without sweating like a pig. So naturally it's been silk blouse frenzy here all week long. Love it, love it, love it!
This evening is even chilly enough for a light jacket. Now how 'bout that?
Other than silk blouses I'm in love with tiered skirts at the moment. Really happy with the one above and also I have a similar one in leopard which was a bit pricey but I have been pretty much living in it since I got it so it was a good buy.
Hope I can post some of my wedding pictures here soon. Until then, have a great one!


Get the look:





סופסוף מזג אוויר המאפשר לבישת חולצות משי בלי להזיע! הידד!
האמת שהסופ"ש הזה מספק הזדמנות ראשונה להפציץ הרבה יותר, בייחוד אם אתם מתגוררים בחלק הצפוני של המדינה, אבל בינתיים אני מסתפקת במה שאתם רואים למעלה ומתכוננת להינות מאוד מהחודשים הקרובים. ביוש קיץ, חבל שאתה הולך. ממ.. ממש לא! החולצות המכופתרות שלי, הסוודרים, המעילים והמגפונים כבר מתחילים לזוע ולנוע בהתרגשות במעמקי הארון ומתכוננים לדקות התהילה שלהם מחוץ לו. ואצלנו בארץ זה באמת דקות בלבד. לא תהיינה הרבה הזדמנויות ללבוש כל פריט חורפי וצריך לנצלן היטב.

חוצמזה... שבתי לאחר הפסקה ואני חוזרת מסופרת ובעלת סטטוס משפחתי חדש: נשואה. לא שזה הולך להשפיע על הרגלי הלבוש שלי אבל זה שינוי מבורך ומשמח מאוד.
אני מקווה שייצא לי להציג כאן את תמונות החתונה בקרוב (ברגע שאקבל אותן מהצלם) ולחלוק את התובנות* שלי בנוגע ללבוש, שיער ואיפור של כלה.
יש כמה דברים שעשיתי שבוודאי ירימו כמה גבות מאחר והם לא נפוצים בנוף החתונות הישראלי / לא עולים בקנה אחד עם הנוסחה הישראלית של "איך כלה צריכה להיראות", אבל
כרגיל אני בשלי ומרוצה ביותר מכל החלטה שקיבלתי שמתאימה מאוד לאופיי ולסגנוני האישי. גם במבט לאחור.
שבוע טוב!


חולצה equipment אותרה בקיץ בסייל מטורף / equipment blouse, bought a few months ago
חצאית טופשופ / topshop skirt
נעליים נקנו בחו"ל לפני כמה שנים / shoes bought abroad a few years ago
תיק סלין / celine bag

* אפרופו תובנות, חבר יקר שלי עובד על מיזם מגניב וישמח לקבל את התשובות והפידבקים שלכם לכל מיני שאלות. אם יש לכם קצת זמן פנוי תוכלו לתרום אם תיכנסו ללינק ותענו על השאלון. תודה מראש!