11/22/12

my wedding shoes נעלי החתונה שלי

wedding_shoes_sandals_valentino_fashionpea4

A little teaser post before my big wedding post tomorrow. And anyways, these babies definitely deserve a post of their own, don't they?
From the early days of dress hunting I already knew I won't be wearing a floor length gown at my wedding, and that there will be place for some serious shoe porn.
I also wanted to get a pair of shoes that I'll be able to wear and enjoy after the wedding for a long time and tried to refrain from an obvious white choice.
These babies were screaming my name from the Valentino boutique window in Paris so I just had to have them. I already have a crush on this design house and especially their red shoes... so you can see it was inevitable.
See you tomorrow for more wedding fun!


טיזר קטן, או יותר נכון הקדמה לפוסט החתונה שיעלה מחר. מ-חר. מבטיחה!
כידוע אני חובבת אקססוריז מושבעת אז רק הגיוני שנתחיל בזה: נעלי החתונה.
אתם כבר בוודאי יודעים שאני טיפוס של תיקים, יותר מאשר נעליים, אך למרבה הצער תיק איננו חלק מהמראה המנדטורי עבור כלה. הינומה? כן, זר? כן, נעלי כלה? כן, תכשיטים? כן. אבל תיק לא, וחבל, אחרת סביר להניח שהייתי מארגנת לעצמי איזה תיק-תיקון מהשורה הראשונה. בסוד אגלה לכם שאפילו ניסיתי לשכנע את החתן שהוא יכול להציע לי נישואין עם תיק מעצבים ושממש לא קריטי לי טבעת (כי אני לא סובלת יהלומים!), אבל זה, איך לומר, לא התקבל באהדה אצל הצד השני.
אז קיבלתי טבעת, שאני ממש ממש אוהבת, אבל הבנתי שבסיפור החתונה הזה לא יהיו תיקים.
חוץ מתיק ברבנות רמת גן.
אני סוטה מהנושא... ובכן, אלו הן נעלי הכלה המהוללות.

wedding_shoes_sandals_valentino_fashionpea5

מאחר והשמלה שנבחרה ליום הכלולות היא באורך מידי (קצת קשה לראות את האורך הברור בתמונה, עוד בפוסט הבא) היה ברור שזו תהיה במה מעולה לאקשן כף רגלי מהמעלה הראשונה ושהנעליים הולכות לדפוק הופעה.
אז הלכתי לחפש אצל הגדולים. מבין שלל נעלי מעצבים עם עקבים גבוהים מדי ועם תוויות מחיר מעוררות השתוממות, נמצאו היפהפיות האלה של ולנטינו. אני מאוהבת קשות בבית האופנה הזה, אין מה לעשות.

ולפני שאתם פוטרים אותי כעוד בריידזילה שביזבזה יותר מדי על הלבוש שלה אני יכולה רק לומר שהרשיתי לעצמי להשקיע הרבה בפריט הזה כי רציתי זוג נעליים שאוכל להינות ממנו גם אחרי החתונה וללא קשר אליה. בנוסף, העובדה שלא עשיתי איפור-שיער, כלומר התאפרתי בעצמי והסתרקתי בעצמי (תראי אמא, אני ילדה גדולה!), חסכה לי המון המון כסף ואיפשרה לי לנתב את הסכום לעבר הנעלה ראויה ומדליקה, עם דיטיילים לרוב. הידד!

wedding_shoes_sandals_valentino_fashionpea3

עוד טיזר קטן לערב זה: ו... נתראה מחר!

wedding_shoes_sandals_valentino_fashionpea1